Friday, April 25, 2014

رفسنجانی راهکارش را برای حل مشکل بند ٣٥٠ اوین بیان کرد





روز چهارشنبه ٣ اردیبهشت تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی بند ٣٥٠ اوین که بستگانشان مورد ضرب و شتم جانیان رژیم جمهوری اسلامی قرار گرفته اند، به ملاقات رفسنجانی رفتند. رفسنجانی پس از یک گفتگوی طولانی  و ضمن همدردی با خانواده های زندانیان راه حل های زیر را پیشنهاد کرد :

بسم الله الرحمن الرحیم

١-  دولت تدبیر و امید بهتر است به دلیل مشکلات پیش آمده سید محمود علوی را از سمت وزارت اطلاعات عزل و علی فلاحیان وزیر اطلاعات لایق دوران ما را به جای او نصب کند .

٢- کتک زدن زندانیانی که در بند آشوب می کند کار درستی نیست و موجب سو استفاده ی بوق های استکبار جهانی می شود . بدون سر و صدا یک شیاف پتاسیم برای زندانی بگذارید ( مثل سعیدی سیرجانی ) در کمتر از ١٠ دقیقه قلبش می ایستد و صدایش برای همیشه خاموش می شود .

٣- عده ای از زندانیان سیاسی که کمتر سر و صدا می کنند اما دست به قلم خوبی دارند را به بهانه سفر به ارمنستان در یک اتوبوس کرده و اتوبوس را به ته دره بیاندازید.

٤- و اما درباره آن زندانیانی که پس از مرخصی به خارج می گریزند , چند نفر به عنوان فرنگی کار استخدام کنید تا مانند دکتر بختیار و فرخزاد  آنها را در فرنگ دشنه آجین کنند.

٥- در پایان از سران اصلاح طلب که به شما خانواده های زندانیان سیاسی آدرس من را دادند تا به عنوان گرگ مرهمی بر زخم  میش های زخمی بگذارم بسیار سپاسگزارم .

علی اکبر هاشمی رفسنجانی,

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و حلال مشکلات زندانیان مخالف نظام.

No comments:

Post a Comment