Friday, April 11, 2014

بیاینه کانون ماله کشان و جا اندازان به مناسبت تخریب آرامگاه آرتور پوپ و مخالفت با خاکسپاری ریچارد فرای در اصفهان



کانون ماله کشان و جا اندازان : تخریب آرامگاه آرتور پوپ و مخالفت امام جمعه اصفهان با خاکسپاری ریچارد فرای در اصفهان نشان می دهد که جامعه ایران چند صدایی و در حال تمرین دموکراسی است.


در پی مخالفت امام جمعه اصفهان با خاکسپاری ریچارد فرای و تخریب آرامگاه آرتور پوپ از سوی بسیجیان در اصفهان, کانون ماله کشان و جا اندازان بیانه ای به شرح زیر منتشر نمود :

بسم الله الرحمن الرحیم

چند روزی است که به دلیل احتمال خاکسپاری ایران شناس معروف ریچارد فرای و تخریب آرامگاه آرتور پوپ در اصفهان توسط برادران بسیجی, فضای سیاسی این شهر ملتهب شده است . خارج از هیاهو ها و تبلیغات منفی ضد انقلاب, این موضوع نشان می دهد که جامعه ایران چند صدایی و در حال تمرین دموکراسی است. این گونه رویدادها اعتبار ایران در جامعه جهانی را بالابرده و الگویی از مردم سالاری دینی را به سایر کشورهای اسلامی نشان خواهد داد.

 در پایان یادآور می شویم که حفاظت از آرامگاه ها و پروانه خاکسپاری افراد , وزارت اطلاعات , ارتش , سپاه , وزارت نفت , وزارت دادگستری, پلیس فتا , قوه قضایه, مبارزه با بد حجابی , امر به معروف و نهی از منکر , سیاست گذاری های خارجی و بسیاری موارد دیگر که از حوصله این بیانیه خارج است در محدوده اختیارات رییس جمهوری نیست. بنابرین از دولت اعتدال و تدبیر توقع خارج از اختیارات نداشته باشید و به اصلاحات امیدوار باشید .

امضا کنندگان :

فاطمه ولایت جو, موسوی خمینی ها, مسعود بهپول, نعیمه فتوشاپی, سید محمد تدارکاتچی, دکتر محمد رضا سید خندان داداشی , عبد السید علی بازرگان, عبد الکریم انقلاب فرهنگی,  شیخ مهدی فیلسوف امامی , میرامام  دوران طلایی , فرخ رژیم نگهدار , صیغة الله مهاجرانی, و جمعی از فعالان سیاسی تهیدست شامل علی اکبر کوسه , فائزه , مهدی و یاسر کوسه زاده .


No comments:

Post a Comment