Sunday, April 20, 2014

اگر مردی خودت برو به امام فحش بده ! خاتمی مجبوراست دروغ بگوید



شاید این جمله ها را زیاد شنیده باشید که هر گاه یکی از اصلاح طلبان دروغ می گوید و به آن اعتراض می شود عده ای ماله و کمچه به دست حمله می کنند  که : " اگر راست می گویی خودت برو مبارزه کن ! برو به خمینی فحش بده ببین چه کارت می کنند . خاتمی یا فلان کس مجبور است از خمینی یا نظام تعریف دروغ کند. برای مبارزه با رژیم در داخل ایران لازم است بسود جمهوری اسلامی دروغ بگویی! "

پاسخ این است کسانی که با یک سیستم  مبارزه می کنند دو روش در پیش می گیرند, راه رفرم و یا راه براندازی . در مورد آقای خاتمی و سایر اصلاح طلبان آنگونه که خودشان ادعا می کنند راه رفرم در پیش گرفته اند. برای من نیز کاملا قابل درک است که سید محمد خاتمی اصلاح طلب باشد زیرا امتیازات ویژه ای در این نظام دارد که امثال من ندارند . ایشان آخوند است , از طایفه قریش است ( سید است), رییس جمهور نظام بوده , هم اکنون در نظام پست دارد , حقوق مدام العمر ریاست جمهوری می گیرد, با خانواده خمینی فامیل است و بسیاری امتیازات دیگر.


 اما آیا با دروغ می شود یک سیستم را اصلاح کرد ؟ اصولن با دروغ می شود به دموکراسی رسید ؟  کدام جنبش رفرم را در جهان دیده اید با دروغ به نتیجه رسیده باشد؟ آیا سنگ بنای رفرم یک سیستم یافتن اشکالات و اصلاح آن است یا دروغ  گفتن بسود آن سیستم ؟


 اگر به سخنان سید محمد خاتمی نگاهی بیاندازیم تقریبا تمام جمله های اصلی و کلیدی آن دروغ است:

 امام(ره)  جدا به جمهوریت اعتقاد داشتند.

اگر خدای نکرده جمهوری اسلامی را از دست دهیم وضعیت خیلی سیاهی خواهیم داشت.

باید بدانیم که ما نمی‌توانیم این انقلاب با آن عظمتش را فراموش بکنیم، زیرا مبدا هویت تاریخی ماست.

 جمهوری اسلامی راه مناسبی برای تداوم عزت و بسط عظمت ملت ایران است.

مخالفان کسانی هستند  که از این انقلاب آسیب دیدند و قدرت‌هایی که احساس کردند این انقلاب به منافع نامشروع آن‌ها آسیب زده است.

از این گونه دروغ ها از سران اصلاح طلب  که در خارج هستند نیز زیاد شنیده ایم :

خامنه ای حتا یک نقطه خاکستری از نظر مالی ندارد . مردم گفتند هم غزه هم لبنان, جوانان ایران نظام و امام را دوست دارند . امام خمینی برای مردم ایران سنبل آزادی خواهی و قهرمان ملی است, مطالبات مردم در چارچوب نظام است, منتظری پدر حقوق بشر ایران است  و ....

No comments:

Post a Comment