Sunday, April 13, 2014

بنی صدر : وقت مناسب ازدواج دختران هنگامی است که بتوانند بچه بزایند !



در ویدیو زیر بنی صدر در پاسخ به پرسشی که فاطمه زهرا در چه سنی ازدواج کرد می گوید : در سنی ازدواج کرد که فرزند به دنیا آورد . سپس در اعتراض به قانون ممنوعیت ازدواج دختران زیر ١٨ سال در کشور های غربی می گوید : همین روزها دیدم که دختری ٩ ساله در نیجریه بچه به دنیا آورده است! این قوانین را غربی ها برای خودشان گذشته اند . روز ٨ مارس را روز جهانی زن گذشته اند ! در این روز برای زن چه می کنند ؟!
نمی دانیم جناب بنی صدر با این درجه از کینه و ستیزی که با قوانین غربی دارد چرا به عربستان سعودی یا سودان نمی رود تا در پناه قوانین خوب اسلامی زندگی کند !

به هر روی آقای بنی صدر بهتر است تجربه ریاست جمهوری و دانش اسلامی خود در رابطه با حقوق اجتماعی زنان را با پیشنهاد لایحه ای به شرح زیر در اختیار پارلمان اروپا قرار دهند تا زنان غربی از زیر ستم قوانین فعلی رهایی یابند:

١- سن مناسب ازدواج برای دختران هنگامی است که بتوانند بچه بزایند.

٢-  روز جهانی زن را از ٨ مارس به روز میلاد فاطمه زهرا تغییر دهند تا با چشم خود  ببینند چه کارها ی مفیدی برای زنان در آن روز می شود !

٣- در خردسالی دختران را به کلاس آموزش رزمی بفرستند تا وقتی در ٩ سالگی به عقد یک نرینه اسلامی در آمدند کتک خورشان خوب باشد و پیش از به دنیا آوردن چند بچه قد و نیم قد کشته نشوند.

٤- آموزش اجباری نحوه پختن شله زرد به دختران در مدارس.

٥- آموزش حروف ابجد به دختران تا بتوانند با دارچین بر روی شله زرد بنویسند " یا علی " و " یا فاطمه زهرا  "

٦- تفهیم این نکته که حق طلاق ندارند اما در مقابل حق دارند به بچه شیر خوارشان شیر ندهند تا از گرسنگی بمیرد  ( ١-١ مساوی).

٧- پارلمان اروپا اگر شک دارد که این قوانین موجب خوشبختی زنان می شود , می توانند به تجربیات دوران قدرت آقای بنی صدر نگاهی بیاندازند و ببینند  زنان ایران از سال ١٣٥٧ تا ١٣٦٠ به چه حقوق بالای انسانی دست یافتند .

برای دیدن ویدیو لینک زیر را کلیک کنید

https://www.youtube.com/watch?v=4L8VHJZmRnc

No comments:

Post a Comment