Tuesday, June 5, 2012

بهرام مشیری و قضیه خانم تریتا پارسی

خانم تریتا پارسی


یک روز در حالیکه چای می خوردم برنامه آقای مشیری را می شنیدم ! ایشان فرمودند: یکی از دوستان به من اصرار کرده درباره لابی های جمهوری اسلامی حرف بزنم! سپس استاد بادی به گلو انداخت و فرمود: لابی اصلی جمهوری اسلامی در امریکا خانم تریتا پارسی است ! نخست گمان کردم استاد اشتباه لوپی کرده اما ایشان ادامه داد خانم تریتا پارسی فلان کرده و بهمان! خانم پارسی مگه پول چقدر ارزش داره ؟! آنقدر خندیدم که چای به گلویم پرید و از آن پس با خودم عهد کردم هنگامی که آقای مشیری حرفهای جدی می زند چیزی نخورم چون ممکن است خفه شوم! البته این تقصیر استاد نیست تقصیر این تریتا است ! آخه بگو پسر جان آدم با دو   من ریش و پشم نامش باید تریتا باشد!؟ خجالت بکش مرد گنده

3 comments:

  1. فقط و فقط مشیری ..خوب تاج و تخت پادشاهیتون و گذاشته زیرش ریده روش . اینقدر که خودتون و پاره پوره میکنید هی ازش بد بگید. دمش گرم

    ReplyDelete
    Replies
    1. مشیری برای یک نخود ریدن باید ۲۰۰ گرم بیزاکودیل مصرف کند جانم از ریدن او گذشته شما فکر خودت باش که دستت به جای سستی بنده ما به مشیری فقط میخندیم او را قابل بد گفتن نمیدانیم، مدال ریدن را به مشیری تقدیم میکنیم تا شما شاد باشید .

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete