Sunday, June 17, 2012

برای جمهوری اسلامی خوردن سنگ به پای یک فلسطینی از گردن زدن ۱۸ ایرانی مهم تر است


جمهوری اسلامی که برای خوردن سنگ به پای یک فلسطینی در نوار غزه زمین و زمان را به هم می دوزد، برای کشته شدن ۱۸ شهروند  نگون بخت ایرانی، آن هم به شیوه وحشیانه گردن زدن، توسط خلافت بی سروپای نفتی-اسلامی عربستان سعودی چه غلطی کرده است ؟ خبر های تایید نشده در رابطه با این جنایت وحشتناک چند ماه پیش از سوی خانواده های قربانیان درز پیدا کرد و آن هم هنگامی بود که خود دولت از خانواده های چند نفر از آنان خواسته بود بیایند و جنازه ها را تحویل بگیرند و از سوی دیگر خبر را تکذیب می کرد . جمهوری اسلامی نه برای آنها وکیل گرفت و نه از راه دیپلماتیک اقدامی اساسی برای نجات جانشان انجام داد . آنقدر دروغ گفت و سر پوش بر روی آن گذاشت تا اینکه بقیه را نیز کشتند. این نگون بختان حتا قاچاقچی هم نبودند تعدادی ملوان فقیر بودند که از راه صید زندگی می کردند و ظاهرا لنجشان دچار حادثه شده یا ره گم کرده و از بد قضا به تور گشتی های  سربران حجاز افتاده اند. در کشورهایی که حکومت مردمی دارند و حتا آنها که حکومت دیکتاتوری دارند اما آن حکومت دیکتاتوری دست کم اشغالگر نیست و آن کشور را غنیمت جنگی اسلام و مردمش را امت  نمی داند سفارت خانه ها بهترین پشتیبان و پناه گاه شهروندان هستند  . نگاهی به ۳۴ سال گذشته بیاندازیم. تا به حال در کجای  دنیا سفارت خانه های جمهوری اسلامی از حقوق یک شهروند ایرانی دفاع کرده است و اصولا کدام شهروند ایرانی سفارت خانه جمهوری اسلامی را پشتوانه ای برای حفظ حقوقش در روز مبادا میداند؟ جمهوری اسلامی نه اعتبار بین المللی برای ایران گذشته است تا بشود آن را پی گیری کرد و نه نیروی هوایی و دریایی که دست کم کشوری از ایران حساب ببرد و مرتکب این جنایات نشود.

4 comments:

  1. من نمیدونم شما چرا چشماتون رو میبندین و حرف میزنین،آخه بابا مگه تو ایران،قاچاقچی مواد مخدر که هیچ،فعالان سیاسی رو حتی اعدام نمیکنن؟؟؟تو مالزی هم چند بار ایرانی قاچاقچی مواد رو اعدام کردند،چرا صداتون در نیومد؟؟این تعصب ضد عربی رو کنار بزارین.قاچاقچی مواد،قاچاقچیه،چه تو ایران و چه خارج از ایران.خیلی انساندوست و عاطفی هستین،جلو اعدام فعالان سیاسی رو که بجرم واهی محارب با خدا اعدام میکنند،بیگیرید.اگر هم دلت برای قاچاقچی مواد مخدر سوخته،پس برای اعدام شده های داخل ایران هم اشک بریز.

    ReplyDelete
    Replies
    1. با کدام دادگاه و وکیل و حق دفاع ثابت شده که قاچاق چی بودند ؟ آیا این قربانیان حق وکیل نداشتند ؟ حق دادگاه علنی نداشتند ؟ تو آدمی ؟ وجدان داری؟ ...تازه ثابت بشه قاچاق چی بودند باید مانند گوسفند سرشان را ببرند ای آدم نادان ؟ شعور و فهمت در این حد است ؟ چون جمهوری اسلامی هم اعدام می کند عربستان سر بری هم خوب کاری کرده ؟ این هم شد استدلال ؟ ...مگه من چیزی درباره عرب ها اینجا نوشتم که میگی ضد عربم ، شده ماجرای سگ دزد که به چوب نگاه می کنی در میره ؟

      Delete
  2. مواظب باش ار روشنفکری زیاد نترکی یه وقت.

    ReplyDelete
    Replies
    1. تو مواظب باش از بیشعوری و حماقت از کف نری ....

      Delete