Wednesday, June 6, 2012

داستانهای دنباله دار و قطره چکانی جناب بنی صدر به نام افشا گری





امسال سال ۳۱ هجری پاریسی (ه. پ) است . آقای بنی صدر ۳۱ سال پیش هنگام هجرت از تهران به پاریس از روی نامه های دوران رییس جمهوری اش  زیراکس گرفته و با خود برده است . هر از گاهی یکی از این نامه ها را اسکن می کند و به نام افشا گری بر روی سایت خبری اش می گذارد و به خیال خودش دارد مبارزه سیاسی می کند! این نامه ها که با ادبیات آخوندی نوشته شده و بیشتر به امثال  ایت الله خمینی بوده است در زمان خودش کسی برای آن تره هم خورد نکرده و بیشتر نشان از ناکارآمدی سیاسی ایشان دارد.
 روش دیگر آقای بنی صدر به خیال خودش افشاگری درباره ملاقات های آن زمان است که معمولا با افرادی است که زنده نیستند مانند روح الله خمینی ، قطب زاده ، سید احمد خمینی و زنده یاد فکوری و البته چند دروغ گو مانند رفسنجانی که نمی شود سندیت آن را بررسی کرد. بیشترشان نیز نه ارزش تاریخی دارد و نه مبارزاتی و شبیه قصه های خاله زنکی و ساده لوحانه است.
 بتازگی هم بنی صدر دست به افشاگری شگفت انگیزی زده و پرده از زد و بند سیاسی بین آخوندها و ریگان کاندید جمهوری خواه امریکا در آن زمان درباره قضیه گروگان گیری برداشته است! جهت آگاهی جناب بنی صدر این قضیه سالها پیش توسط یکی از جاسوس های موساد که رابط آخوندها با امریکا بوده به نام" آری بن منوشه" در کتاب "پول خون" با جزئیات کامل منتشر شده است. کتاب توسط دکتر مسعود انصاری به فارسی برگردان شده و به صورت پی دی اف در دسترس همگان است. 
پرسشی که به اندیشه می آید اینست که چرا آقای بنی صدر برخی از این نکته ها را  پس از۳۱ سال می گوید ؟ یا اگر پیشتر گفته چرا تکرار مکررات را می خواهد به نام افشا گری به مردم قالب کند ؟
آقای بنی صدر باید بداند مبارزه سیاسی کردن چیزی جدای داستانهای هزار و یک شب و دنباله دار ایشان است. امیدواریم که ایران روزی آزاد شود و آقای بنی صدر نیز به ایران بازگشته و این بار نام نشریه شان را بگذارند، انقلاب اسلامی پس از بازگشت از هجرت !

1 comment:

  1. اولا که زیراکس نیست و اصل نامه ها ست در ثانی تو بیسوادی و زبان نوشته های او را درست نمی فهمی مشکل از خودت است
    .

    ReplyDelete