Saturday, June 30, 2012

پیشنهاد خنده داربهرام مشیری : مردم ایران در یک روز باید تمام قرآن ها را به سفارت عربستان پست کنند !


 بهرام مشیری تا کنون در چند برنامه خود پیشنهاد کرده که برای رهایی از ۱۴۰۰ سال سلطه اسلام بر ایران مردم ایران در یک روز تمام قرآن ها را به سفارت خانه های عربستان پست کنند!  ایشان همچنین پیشنهاد کردند بر روی آن نوشته شود: دست شما درد نکنه ۱۴۰۰ سال این را به ما دادید ، خیلی ممنون ما آن را به شما برمی گردانیم خودتان از آن  استفاده کنید!...در اینکه ایران نیاز به یک خانه تکانی فرهنگی و دینی دارد شکی نیست، اما این پیشنهاد های شگفت انگیزو خنده دار و غیر عملی نشان از بیکاری مفرط و ساده اندیشی است . تنها گمان کنید به طور متوسط ۴-۵ نفر در هر خانه زندگی کنند و با توجه به جمعیت ۷۵ میلیونی ایران ۱۵ تا ۲۰ میلیون خانه وار وجود دارد که اگر در هر خانه تنها یک جلد قرآن باشد، ۱۵-۲۰  میلیون نفر در صف پست خانه برای ارسال کتاب های قرآن از اندازه های جیبی تا بزرگ به سفارت خانه های عربستان سعودی را در ذهن بیاورید و همچنین اداره پست بپذیرد که این کار را انجام دهد و سفارت خانه های عربستان نیز بسته ها را دریافت  کنند!  هزینه پست آن نیز دست کم ۲۰۰ میلیون دلار می شود. به نظر می رسد پس از ۱۴۰۰ سال منبرسالاری دینی مدل آخوند ها و علی شریعتی امروز شاهد ظهور فرم جدیدی از منبرهای ضد دینی اما با نگرشی سطحی و عوامانه به نیازهای واقعی جامعه مانند بهرام مشیری  با پا منبری های متعصب در جامعه ایران هستیم

18 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. مشنگ جان ! زیاد خاک بازی نکن کثیف می شی ! پا منبری جان وقتی میگه رویش بنویسید فلان و بهمان و پست کنید یعنی چی ؟ یعنی پست نکنید ؟ بگمانم سخنان استادتان نیاز به مفسر داره ، یک تفسیر از حدیث های اوستا بنویسید !

      Delete
  3. برای مغز نخودی نویسنده این مطلب متاسفم.شما هم مانند سایر قشریون مذهبی فقط ظاهر یک گفته و یا مطلب را میبینید و با همان اندک مغز که معمولا کاربرد زیادی در زندگی روزمره شما ندارد سریعا هر گفته ای را قضاوت و به اندازه فقط وسعت دید خود تعبیر میکنید و بهتر است بگوییم مغلطه میکنید. خود افرادی مانند شما میدانید که مطالبی که جناب مشیری عنوان میکند همان حقایقی است که سالیان درازی است ما ایرانیان را به اسارت کشیده است و عامل بدبختی و نکبت ما بوده است. و به همین دلیل افرادی مثل تو از هر موقعیتی برای به تمسخر گرفتن اینگونه مطالب استفاده میکنید.

    ReplyDelete
  4. در انتها بنده از طرف اقای مشیری از شما نویسنده این مطلب بسیار عذرخواهی میکنم که در بیان این مطلب ویا در برخی صحبتهای دیگر که اکثرا و همیشه روشنگرانه بوده است گاهی هم مانند بسیاری دیگر اندکی از زبان طنز و تمثیل استفاده میکند و موجب میشود که خاطر جنابعالی از منظور اصلی گوینده و بصورت عمدی منحرف و مشوش شود و خاطر ظریف شما را بیازارد و موجبات زحمت جنابعالی را برای نوشتن مطلبی بدین بلندی فراهم اورد.

    ReplyDelete
  5. راستش رو بگو کجات داره میسوزه جناب روشنگر نسل پدر سوخته!! ا

    ReplyDelete
  6. ایشون بی جا کرد! به همین مناسبت من امروز رفتم و یه قرآن دیگه از سفارت عربستان خریدم تا بسوزه از این آتیش جهل!

    ReplyDelete
    Replies
    1. برای همینه که خری دیگه

      Delete
    2. خدا شمای گوش دراز رو از جمهوری اسلامی نگیره...

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. نوشتارت بسیار بچه گانه و بی محتوا بود...

    ReplyDelete
  10. samblic gofte khare, asle harfa begir, mola logate

    ReplyDelete
    Replies
    1. نخست اینکه ملا نقطی است نه ملا لغتی ! لول ...پس از آن اگه برنامه ش را نگاه کرده بودی الان نمی گفتی سمبولیک گفته ! اگه می خواست سمبلیک بگه خودش زبون داشت ! ...اها یادم رفت بگم ضمنا شما مرید خر مشیری لازم نیست اظهار فضل کنی !

      Delete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete