Saturday, March 31, 2012

حدیثی جعلی از آخوندهای نابکاربرای تحمیق ایرانیان : پیامبر اسلام فرمود: من عربم اما عرب از من نیست !

شاید بسیاری از شما این حدیث را از آخوندهای نابکار بر روی منبر شنیده باشید. ریشه جعل این حدیث به آنجا بر می گردد که آخوندهای نابکار به درستی دریافته اند هر ایرانی در اندیشه خود تضادی دارد که چگونه دینی را بپذیرد که آورندگانش اعرابی بودند که  آن را با تجاوز و غارت و کشتار به ایران تحمیل کرده اند . بنابرین بهترین کار این است که حدیثی جعل کنیم که پیامبر اسلام تابعیت خود را از آن قوم متجاوزجدا کند تا این تضاد را در اندیشه ایرانی از بین برد و همچنان بر گرده اش سوار بود و فرهنگش را لگد مال کرد ! ...قضیه انقدر خنده دار است که بگوییم من ایرانی ام اما ایرانی از من نیست یا من آمریکایی ام اما آمریکایی از من نیست....

2 comments:

  1. جناب روشنگر متاسفانه نوشته شما براساس وهميات واطلاعات بي پايه ووغير علمي فرض شده لطفاازسر احساس وبي احساسي چيزي ننويسد جهت اطلاع شما اصل اين حديث يا اين گفته به اين شكل صحيح است (أنا عربي وليث العربي مني )به كلمه ليث توجه داشته باشيد يعني من عربم وشير وشجاع اعراب از من است با ان كلمه( ليس )كه به معني از من نيست خيلي فرق دارد در زبان فارسي حرف سين وحرف ثا وحرف صاد تقريبا يك شكل تلفظ مي شود ولي در كلمات معاني مختلف دارند كه همين اشتباه در تلفظ معني كل جمله را عوض كرده و اشتباه ترجمه شده ونتيجه گيري شما را از اساس باطل كرده زين پس ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ عربي را در فارسي پاس دار

    ReplyDelete
  2. من از جعل و تحریف آخوندها بر روی منبر گفتم شما اصل ماجرا راگفتی ، لطفا یک بار دیگر متن را بخوان ! این را به آخوند های شکم پرست ایران بگو نه به من ! از توضیحات درستتان سپاس !

    ReplyDelete