Tuesday, March 27, 2012

سید علی خامنه ای جایزه بهترین مطبوعات سال را به سایت جرس داد!

در پی انگ زنی های سایت جرس به بخشی از اوپوزیسیون و همچین بی اعتبار کردن غیر مستقیم آقای میرحسین موسوی از سوی این سایت از راه پخش خبر های دروغ درباره ایشان، خامنه ای جایزه بهترین مطبوعات سال را به سایت جرس داد! خامنه ای همچین رو به حسین شریعت مداری ( حسین جناقی) کرد و گفت : ای بی خاصیت از جرسی ها یاد بگیر که چگونه در راه اهداف ولایی ما کار می کنند!

 خامنه ای خبر منتشر شده از جرس درباره شرط میرحسین موسوی برای گفتگو با او بدون شنود و ضبط  دیدار آنها گفت : این خبر کاملا درست است و تایید می کند که ما هیچ نقطه ضعفی نداریم و این میر حسین است که از افشا شدن گفتگو ها هراس دارد برای همین این شرط را گذاشته است !!

خامنه ای افزود : ما سالها از بدی های خانواده پهلوی گفتیم کسی باور نکرد ، امیدوارم خبرهای جرس را دست کم درباره پهلوی ها باور کنند!

خامنه ای درباره این شعاریکی گردانندگان جرس به نام حجت الاسفالت محسن کدیور " هم غزه هم لبنان ، جانم فدای ایران" گفت : البته ایشان کمی ناسیونالیست هستند و شعار اساسی ما این است که " هم غزه هم لبنان ، گور پدر ایران " که انتظار داریم آقای کدیور در این قضیه هم بازبینی کنند تا بیشتر در راه اهداف انقلاب گام بردارند


No comments:

Post a Comment