Saturday, March 24, 2012

پاسخ سید محمد خاتمی به مادر زنده یاد سهراب اعرابی ( طنز تلخ تاریخ

بانوی سرفراز و بزرگوار، خانم آمنه خاتون فهیمی (اعرابی

این سومین بهاری است که بی حضور سهراب اعرابی عزیزتان فرا می رسد اما شما هم مانند من به همه چیز بخند! یادت هست که هنگامی که من را با ۲۰ میلیون رای تبدیل به تدارکات چی کردند من خندیدم ! هنگامی که به کوی دانشگاه ریختند  و پس از آن همه جنایت در پایان یک  درجه دار محکوم به پرداخت خسارت ریش تراش یک دانشجو شد، من خندیدم ! هنگامی که قتل های زنجیره ای اتفاق افتاد من از پیگیری های رهبر تشکر کردم و خندیدم ! هنگامی که عبدلله نوری وزیر کشورم را به سیاه چال انداختند باز هم خندیدم! هنگامی که در دوره ریاست جمهوری من در انتخابات تقلب کردند و احمدی نژاد را رییس جمهور کردند من دستش را گرفتم و با هم خندیدیم ! وقتی کروبی خوابش برد و در چند ساعت آرای او در وزارت کشور من جابجا شد من به او خیلی خندیدم ! خنده برای سلامتی خیلی خوب است! تحمل مخالف را هم همه باید از من یاد بگیرند! هنگامی که مخالفان من معاون پارلمانی ام  ابطحی  و رمضان زاده را به زندان انداختند ، تاج زاده را شکنجه دادند و بقیه دوستانم را به زندان انداختند همه را تحمل کردم و دم نزدم! تا به حال  این سطح از تحمل مخالف را دیده اید؟! حالا هم بهترین کار اینست که آشتی ملی بکنیم ! حکومت که با ما آشتی نمی کند پس ما ملت با خودمان آشتی کنیم ! البته اگر ما ازرهبرعذرخواهی کنیم شاید ما را ببخشد و با ما آشتی کند !

ارادتمند شما سید خندان تدارکات چی !

No comments:

Post a Comment