Wednesday, March 7, 2012

مدتی دیگر با دروغ های کلمه و جرس سرگرم باشیم، آقا مجتبی رهبر شده !

   پس از افتضاح شرکت سید محمد خاتمی در انتخابات ولی فقیه، بهترین راه برای جمع و جور کردن این خرابکاری این بود خبری از میرحسین و همسرش داشته باشیم و در آن هر دو تاکید کنند که رای نداده اند و تاکید بر صبر و گذشت!  میرحسین و همسرش ما را دعوت به پایداری کرده اند مگر ما داریم مانند مردم سوریه در خیابان کشته می دهیم که دعوت به پایداری شده ایم ! در خانه هایمان نشسته ایم و با پایداری و صبر به دروغ های اصلاح طلبان حکومتی گوش می دهیم ! واقعن خدا صبرمان دهد !گذشت مان هم لابد باید شامل سید خندان تدارکات چی شود که رفت رای داد ! مبارزه سختی  هم که کردیم این بود که رای ندادیم ! دستکم وجدانمان راحت است که مبارزه کرده ایم و به هم تبریک گفتیم! ولی فقیه هم تمام صندوق ها را پر کرد و ما هم در سایت ها چند بد و بیراه گفتیم تا دلمان خنک شود و  آبروی نداشته اش را مثلا بردیم ! پایداری دیگرمان  این بود که شورای هماهنگی سبز امید روز پیش از انتخابات فراخوان داد اما همگی با هم به خیابان نرفتیم و اصولا شورای هماهنگی و صندوق انتخابات را با هم تحریم کردیم !

نگاهی به خبرهای منتشر شده از سایت های کلمه وجرس درچند ماه گذشته بیاندازیم . خبرها به صورت  دو هفته در میان با ابراز نگرانی از وضیت خطرناک جسمی آقای موسوی و همسرشان و  سپس خبر سلامتی کامل و روحیه خوب و ایستادگی شان و عنوان این که خبر وضیت بد سلامتی جسمی شایعه محافل امنیتی بوده ! از کجا معلوم که این خبرتان هم شایعه محافل امنیتی نباشد ؟

به این جمله پر از تناقض نگاه کنید و خودتان داوری کنید " میرحسین موسوی هر چند با محدودیت های زیادی از نظر دسترسی به اطلاعات و اخبار رو به روست، اما در جریان اخبارجاری کشور بوده است"

عزیزان جرسی و کلمه ای با شایعه در فضای مجازی جنبش راه نمی افتد ! بگذارید تیتر خبر بعدی شما را من بزنم " زهرا رهنورد در حالی که با صدایی لرزان با فرزندان خود سخن می گفت تلفنش قطع شد".

 مدتی دیگر با این دروغ ها سرگرم باشیم آقا مجتبی رهبر شده و مصباح یزدی هم رییس مجلس خبرگان !

No comments:

Post a Comment