Saturday, October 12, 2013

فرخ نگهدار به کدام یک از کاندیداهای ریاست جمهوری رای داد ؟


۱- به محسن رضایی، چون اون وقت‌ها که رفیق‌های چریک خودش را به اطلاعات سپاه لو می‌داد محسن رضایی رییس سپاه پاسداران بود و همه را اعدام می‌کرد و زحمات فرخ هدر نمی‌رفت.
۲- به جلیلی رای داد، زیرا جلیلی هم مانند فرخ تند و تند در عرصه های مختلف با ظرفیت بالا مشت به دهن امپریالیسم می زنه!
۳-به قالیباف رای داد، چون قالی برای رژیم می بافه می ده دست فرخ نگهدار تو کنفرانس‌های جمهوری خواهان به اوپوزیسیون بفروشه!
۴- به قرضی رای داد، چون که مانند خود فرخ اهل معامله است و تو بده بستون های شرکت‌ها، به ویژه شرکت‌های مخابراتی سپاه می تونه پول خوبی به جیب بزنه.
۵- به ولایتی رای داد، چون ولایتی دکتره و شاید می تونست مازوخیسم چریکهای اکثریتی و توده ایها را نسبت به جمهوری اسلامی درمان کنه!
۶- به روحانی رای داد، زیرا مثل خودش وسط بازه. با تدبیر زیاد با همه گروه‌ها هست و مثل فرخ به جمهوری اسلامی خیلی امید داره!
۷- به حداد عادل می‌خواسته رای بده چون اسمش غلامعلی هست و از اسمش پیداست که همون کاری را برای رهبر می کنه که فرخ نگهدار سال‌هاست انجام می ده.
۸- می‌خواسته به عارف رای بده چون مثل اون فکر می کنه در سال ۸۸ به نظام و رهبری ظلم شده.
۹- برگه سفید انداخته داخل صندوق. آخه بلا نسبت شما فرخ نگهدار جزو اوپوزیسیونه! کجا دیدید اوپوزیسیون بره به کاندیداهای رژیمی که مثلا باهاش مخالفه رای بده!؟ همین جوری رفته تا شناسنامه‌اش مهر بخوره کوپن قند و شکرش صادر بشه.

No comments:

Post a Comment