Thursday, October 17, 2013

شیر خوردن مردان از سینه خواهران عایشه پیش از وارد شدن بر او



عایشه همسر پیامبر اسلام به خواهران و دختران خواهر خود دستور می‌داد به مردان بزرگسال شیر دهند تا با آن‌ها خاله رضاعی شود و به عنوان محارم با آن‌ها رفت و آمد کند. این موضوع در معتبرترین کتاب‌های اهل سنت یعنی صحیح مسلم و صحاح سته چنین نقل شده است:

عایشه‌ام المومنین هر کس از مردان را که می‌خواست بر او وارد شوند، دستور می‌داد به خواهرش ام کلثوم دختر ابوبکر و دختران برادرش که به او شیر دهند! ولی دیگر همسران رسول خدا از این کار سر باز زدند و به هیچ وجه اجازه ندادند بدان صورت کسی بر آنان وارد شود. (صحیح مسلم ج ٢ ص ١٠٧٨ ).


ابی داوود در سنن خود که از صحاح سته می‌باشد جلد ۲ صفحه ۳۷۹ روایتی را در مورد رضاعه کبیر (شیر دادن زن به مردان بزرگ) نقل می‌کند که در قسمتی از آن آمده است:

چنانچه عایشه خود چنین می‌کرد؛ یعنى هر کس را که دوست داشت نزدش بیاید اگر چه بزرگ باشد، به دختران برادر و یا دختران خواهرش دستور می‌داد که به آن مردان بزرگسال پستان بدهند! ولی سایر زنهاى پیامبر صلىاللهعلیه وآله و ام سلمه از اینکه مردی با این نوع شیردادن نزد آن‌ها وارد شود ابا می‌نمودند و به احدی از مردان اجازه نمی‌دادند که بر آن‌ها وارد شود الا اینکه در طفولیت شیر داده باشند و به عایشه گفتند: به خدا سوگند ما به جز در مورد سالم کس دیگری را ندیدیم که رسول خدا ص این را اجازه داده باشند.


پرسش: آیا شما حاضرید خواهر شما، همسر شما یا مادر شما به دهن مردان بزرگ با سبیل‌های کلفت پستان بدهند؟

پاسخ : علمای اهل سنت وطنی در یک ماله کشی حرفه ای گفته‌اند: خواهران و دختران خواهر عایشه شیر خود را در ظرف می‌دوشیدند و به مردان می‌دادند. گرچه کلا اصل موضوع خنده دار است، اما علمای بزرگ اهل سنت کشور های عربی آن را رد کرده و می‌گویند برای اینکه کسی خاله رضاعی شود آن مرد باید مستقیم از سینه خواهرش شیر خورده باشد و پستان را در دهان گرفته باشد و فتوای عایشه درست است.

2 comments:

  1. خلاصه شهر نو بوده واسه خودش زمان پیامبراسلام و مدینه النبی !! زنان پیامبر پستون میذاشتن دهن مردای قبیله بنی هاشم و ... همه مشغول چریدن و لفت و لیس بودن !!! به به !!! جای پاسداران اسلام و بسیجی ها خالی ... !! همه از جمله خود پیامبر اسلام مشغول چریدن و غارت و دریدن و دزدی و تحمیق امت اسلام بودن !! همون کاری که خمینی با امت خر و حشری بی سواد و نا آگاه میکرد

    ReplyDelete
  2. متاسفانه این ماجرا واقعیت دارد بنده اولین بار در یک برنامه مذهبی تلوزیون سلام این مطلب را از زبان آیت الله قزوینی شنیدم

    ReplyDelete