Saturday, October 12, 2013

عباس میلانی : بنی صدر به عنوان فرماده کل قوا مسوول اعدام ١٥٠ نفر افسران پایگاه شاهرخی است


راستش این روزها که می بینم ابوالحسن بنی صدر می گوید با اعدام مخالف است و اعدام افراد پاک کردن صورت مساله است یا در جایی دیگر با انتشار یک فتوکپی اسکن شده و جعلی ادعا می کند محمد رضا شاه پهلوی می خواسته است دکتر مصدق را اعدام کند (حالا که اعدام نکرده خوب که چی ابولحسن!؟), این پرسش برایم پیش آمد که این فرد واپسگرا و معتاد به انقلاب اسلامی چرا در آن هنگام که خودش در اوج قدرت در پستهای ریاست جمهوری، رییس شورای انقلاب، و فرماده کل قوا بود آن همه افراد بیگناه اعدام شدند؟

 آقای بنی صدر حرف خوب از حاکم معزول هیچ ارزشی ندارد. کما اینکه حتا حاکم نیمه معزولی مانند رفسنجانی که روزگاری مخالفان خود را با اتوبوس به ته دره می فرستاد یا زیر شکنجه و با شیاف پتاسیم در زندان ها می کشت امروز مهربان شده است.

در برنامه صدای امریکا هنگامی که مجری برنامه ابوالحسن بنی صدر را به عنوان فرمانده کل قوای وقت به خاطر اعدام بیش از ۱۰۰ نفر افسر و اخراج یا زندانی کردن ۸ هزار نفر به خاطر کودتای نکرده، به چالش می کشد، طبق معمول بنی صدر از این کلک قدیمی و تکراری مخصوص خودش استفاده می کند که خمینی گفت همه باید اعدام شوند و من مخالفت کردم. یعنی ما باید بپذیریم بنی صدر خیلی آدم خوبی است چون لیست پیشنهادی او برای اعدام افسران کوتاه تر از لیست اعدامی خمینی بوده است!؟

دکتر میلانی در پاسخ به بنی صدر در همین برنامه می گوید( از دقیقه ٢٩) : آقای بنی صدر به عنوان فرماده کل قوای وقت مسوول اعدام افراد پایگاه شاهرخی است که به جرم کودتای انجام نشده و بدون اینکه اقدام عملی کرده باشند، اعدام شدند. دکتر میلانی همچنین یادآور می شود که در سال ۱۹۵۸ زمانی که تیمسار قرنی با پشتیبانی روحانیون قصد کودتا علیه شاه را داشت، پس از کشف آن هیچ کسی اعدام نشد.





بنی صدر و قهقه خون بر پیکر افسران اعدام شده . آن زمان که برای بالا رفتن بنی صدر از نردبان قدرت اعدام کار خوبی بود


No comments:

Post a Comment