Monday, October 28, 2013

سخنی با حضرت اباصالح زندانی خز ولایت

از راست به چپ به ترتیب : صالح خزعلی، مهدی خزعلی (اباصالح)، اکبر رفسنجانی (ابا فائزه)

حدود ٣ هفته پیش در فضای رسانه ای هیاهو به پا شد که حضرت اباصالح جناب مهدی خزعلی به ٦ سال زندان محکوم شده است و چه درودها که به این مبارز راه آزادی فرستاده شد. اما با کمال شگفتی دیدیم که ایشان مانند نگارنده پشت کامپیوتر مشغول وبلاگ نویسی است. نخست با خود اندیشیدم که لابد مهدی خزعلی در کتابخانه زندان اوین با اینترنت پر سرعت مشغول مبارزه با رژیم است، اما با نگاه دقیق‌تر به وبلاگ ایشان متوجه شدم که جلسات سرای اهل قلم بر گزار می‌کند و دیداری نیز با مصطفی بادکوبه‌ای داشته است و در آن دیدار به این نتیجه رسیده‌اند که بابا سرود «یار دبستانی» کیلویی چند. اصلن ولش کن و از دبستان برو دانشگاه.

خب جناب خزعلی عزیز لابد به احترام عید غدیر به زندان نرفته ای! همان عیدی که همیشه پدر گرامیتان به پا منبری‌هایش می‌گوید: کسانی که عیدشان غدیر است و نه نوروز، یک صلوات بلند محمدی بفرستند! چند روز دیگر هم ماه های محرم و صفر آغاز می‌شود و باید برای سیدالشهدا خاک تو سر کنی و برای اینکه از ثواب عقب نمانی لازم نیست به زندان بروی و پس از آن دهه فاطمیه و رمضان و سپس موسم حج و غدیری دیگر!

راستی مگر سرای اهل قلم پلمپ نشده بود؟ یادم هست فرمودید همه اعضای آن دستگیر شده‌اند. آیا جلسه با همان اعضای قدیمی برگزار می‌شود یا اینکه عضو گیری جدید کرده‌اید؟ هنوز هم پیش از برگزاری جلسات به وزارت اطلاعات پیامک می‌زنید یا نه؟

البته ما خوشحالیم که شما زندان نرفته‌اید و پس از ٥ ماه اعتصاب غذای تر و خشک و آب ماهیچه تقویتی حاجیه خانم، تندرست و با روحیه ای خیبری در صف نخست آزادی خواهان جانفشانی می‌کنید.

1 comment:

  1. درود بر کسانی که در راه حق جانفشانی میکنند

    ReplyDelete