Friday, July 26, 2013

توضیح دقیق تجاوز "خرس " به زندانیان دختر در زمان شاه توسط بنی صدر

خرس متجاوز در زندان های زمان شاه در سلول انفرادی یک خانم 
از آنجایی که بنی صدر در ویدیو زیر ( دقیقه ۱۱:۳۰) گفته است در زمان شاه به دخترها در زندان خرس می انداختند ما نیز مصاحبه ای با آقای بنی صدر ترتیب داده ایم تا نحوه تجاوز خرس به دختران در زندان های پیش از انقلاب و پیامدهای آن را توضیح دهند:

مجری : آقای بنی صدر مگه خرس نر با دیدن آدم ماده تحریک می شود ؟
بنی صدر : در حالت عادی نه، اما پیش از اینکه خرس ها را با دختران روبرو کنند، آنها را با اشعه موی زنان تحریک می کردند.

مجری: چگونه با اشعه موی زنان تحریک می کردند ؟
بنی صدر : در زندان اوین یک اتاق وجود داشت که موهای چیده شده زنان درآن آویزان بود و خرس های نر را ۲۴ ساعت در این اتاق نگه می داشتند تا حسابی از موها اشعه بگیرند و تحریک جنسی بشوند.

مجری: این خرس ها با آن پیکر عظیم موجب مرگ دختران نمی شدند ؟ آخر خرس یک دست به آدم بزند استخوان های آدم خورد می شود.
بنی صدر: این خرس ها را مستشاران آمریکایی پس از آموزش در" پلی بوی" ( Playboy ) تحویل ساواک داده بودند و تنها تجاوز می کردند و هیچ آسیب دیگری به شخص قربانی نمی زدند.

مجری: خب از این تجاوزات خرس به آدم موجود نسل جدیدی نیز بوجود آمد ؟
بنی صدر: بله . موجوداتی نظر خلخالی و لاجوردی که بیشتر شبیه توله خرس بودند تا آدمیزاد.

مجری:  پس از انقلاب سرنوشت این خرس های متجاوز چه شد ؟
بنی صدر: برای آنها کلاس آموزش توحید گذاشتیم و بیشتر آنها بحمدالله موحد شدند و در دستگاه های دولتی بکار گرفتیمشان .

مجری : در دولت انقلابی در چه پست هایی از آنها استفاده شد ؟
بنی صدر : سردار فیروز آبادی را فرستادیم ارتش ، موسوی اردبیلی دادگستری و حجت الاسلام قرائتی را فرستادیم نهضت سواد آموزی.

مجری: آقای بنی صدر شما تا به حال در عمرتان دروغ گفته اید؟
بنی صدر: به هیچ وجه . مثلث زور ( مجاهدین ، سلطنت طلب ، بختیار طلب، ولایت مداران و چپی ها) به من تهمت دروغ می زنند اما من همیشه راست گفته ام.

مجری : حالا چرا این  مثلث زور که نام بردید ۵ ضلع دارد ؟
بنی صدر : مثل اینکه شما هم یکی از همین  مثلث زور هستید و پرسش های زوری می کنید.

مجری : شما که آدم خوبی هستید پس چرا با سه  ضلع از پنج ضلع مثلث زور یعنی ولایت مدار ، مجاهدین و چپی ها همکاری تنگاتنگ داشتید ؟
بنی صدر: اون وقتی که من باهاشون همکاری می کردم زورگو نبودند.

مجری: الان موقعیت شما نسبت به  مثلث زور چگونه است ؟
بنی صدر : ولایت مداران با من موازی هستند و در یک راستا حرکت می کنیم، اما سلطنت طلب ها و بختیار طلب ها بر من عمود هستند .


8 comments:

  1. آخه مرد حسابی‌ خجالت نمی‌کشی این مزخرافت را می‌نویسی

    ReplyDelete
    Replies
    1. خجالت را بنی صدر باید بکشه که این مزخرفات را می گه . پس از آن همه دروغ و فریبی که به مردم ایران داد و کشور را به این روز سیاه نشاند به جای اینکه بره خودش را حلقه آویز کنه تازه در سن ۸۱ سالگی آمده از تجاوز خرس در زمان پهلوی مزخرف می بافه و خجالت هم نمی کشه

      Delete
  2. متاسفانه در بی اخلاقی و دروغگویی سلطنت طلبها فرقی با مافیای حاکم و فرقه رجوی ندارند. نویسنده می گوید:" در زندان های زمان شاه به دختران جوان با "خرس" تجاوز می شده است!" در حالیکه بنی صدر در مصاحبه می گوید:"«در دوره شاه به دخترها خرس می انداختند، شکنجه امر تازه ای که نیست»" کجا بنی صدر از تجاوز با خرس سخن گفته است؟
    جالب این است که زمانی که بنی صدر بعد از کودتای نوژه این امر را افشا کرده بود که برای شکنجه زندانیان نظامی در سلولشان مار انداخته بودند( فکر کنم این را در نامه ای به آقای خمینی هم نوشته بود ولی مطمئن نیستم.) سلطنت طلبان، نه تنها بنی صدر را متهم به دروغگویی نمی کنند بلکه از آن اطلاع هم استفاده می کنند،ولی وقتی موضوع راجع به اعلیحضرت همایونی شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتشتاران می شود، ناگهان حملات شروع می شود.
    امر واقع این است که زبان و روش استبداد همیشه یکی می باشد چرا که تاج و عمامه و کلاه نظامی همه یک ماهیت دارند و آن کنترل جامعه از طریق فریب و نیز ایجاد وحشت است. به همین علت است که شما هیچ رژیم استبدادی را نمی توانید یافت که در ان زندان و شکنجه و اعدام ساری و جاری نباشد.

    ReplyDelete
    Replies
    1. جناب دلخواسته ، این ویدیو کلا درباره تجاوز به زنان در زندان های ایران است و دیگر اینکه اگر منظور زخمی کردن زندانی باشد چرا آقای بنی صدر می گوید فقط به دختران خرس می انداختند ؟ تازه اگر بپذیریم منظور بنی صدر تجاوز نبوده ( که البته ۱۰۰% بوده) باز هم دروغ می گوید . شما چند زندانی که در دوران شاه بوسیله خرس در زندان زخمی و شکنجه شده اند نام ببر ؟

      از عمامه گفتید : بنی صدر خودش عمامه زاده است و با نون عمامه بزرگ شده است و همچین دست بوس و شریک جنایات عمامه داران بوده است . راستی حالا که سخن از دروغگویی شد ، شما چند سال پیش گفتید جرج بوش از بنی صدر خواسته بود نقش چلبی را در ایران بازی کند اما او نپذیرفت . الان چند سال است که رفتید مدرک بیاورید اما تاکنون هیچ سندی برای این دروغ بزرگ خود رو نکرده اید. در ضمن مشکل شما این است که فرق تاج کیانی با عمامه را نمی فهمید . هر وقت معنی این بیت شعر فردوسی را فهمیدید آنوقت کم کم به راه خوشبختی ایران خواهید آمد :
      چو با تخت منبر برابر شود همه نام بوبکر و عمر شود

      Delete
    2. لطفا تمام مصاحبه را گوش کنید، در آن بنی صدر سخن از زندان و شکنجه و نیز تجاوز در زندان می کند. با شفافیت تمام هم سخن گفته است و نیاز به تفسیر ندارد. در جایی که از تجاوز سخن گفته خیلی صریح از آن سخن گفته و اینکه مورد تجاوز قرار گرفته باید با غرور تمام بایستد و جامعه نیز او را قدر بداند و مثال جمیله الجزایری را نیز می دهد. در جای دیگر از شکنجه های روانی سخن می گوید وووو. بنابراین صحیح نیست کانتکست ها را در هم بریزید و نتیجه ای را که دوست دارید بیرون بیاورید. بنی صدر خیلی صریح می گوید که در دوره شاه به جان دخترها خرس می انداختند( همانطور که بعدها نوشت و گفت که به جان نظامیان مار انداخته بودند). شما چگونه از این جمله این معنی را استخراج کردید که خرسها به دخترها تجاوز می کرده اند؟!!! در دشمنی نیز نباید از خط انصاف خارج شد. بنظر من یکی از اصلی ترین علل طولانی شدن استبداد بعد از انقلاب این است که بسیاری از مخالفان رژیم در بی اخلاقی فرقی با رژیم ندارند

      در مورد بوش و پیام و بنی صدر، این را خود بنی صدر در المان در سخنرانی گفته است و در چند جای دیگر که ضبط و منتشر هم شده است ( اسم رابطه که یک محقق ایرانی متخصصص در حزب توده در آمریکا است از یادم رفته است.) سخن جدیدی نیست و سالهاست که این اطلاع را داده است. بعد از این بود که چند ماه بعد ما یکدفعه دیدیم که اقای سازگارا از ایران به لندن آمده و در هتل هیلتون کنزینگتون پولدارهای زمان شاه جشن مفصلی برایش گرفته بودند و همه سخن از این می گفتند که قرار است بعد از حمله به ایران بشود رئیس جمهور!!! اقای رضا پهلوی هم شروع به همکاری کرده بود و برای خود قانون اساسی هم نوشته بود! که بنی صدر سخت او را به باد انتقاد گرفت که قرار است نقش چلبی و کارزای را بازی کند: یادداشتی بر مقاله سازگارا و دوست من،
      http://mag.gooya.com/politics/archives/026803.php

      Delete
    3. جناب دلخواسته ، کلا این جمله که به جان دختر ها خرس می انداختند دروغ محض است و کسی که کمی خرد در وجودش باشد نمی تواند آن را باور کند. اگر یک خرس را وارد سلول یک دختر زندانی کنند یا اینکه دختر را در قفس خرس بیاندازند در کمتر از چند دقیقه آن فرد تکه تکه می شود . آخر یک چیزی بگوید که در دایره خرد بگنجد . چند مورد دختر کشته و زخمی شده بوسیله خرس در زندان های شاه نام ببرید ؟ آخر نمی شود که همین جور چیزی در هوا بپرانید. دیگر زمان تکنولوژی است خوشبختانه هر ایرانی می تواند با یک لپ تاپ به دروغ واکنش نشان دهد.

      در مورد پیشنهاد نقش چلبی به بنی صدر از سوی بوش : فرقی نمی کند که بنی صدر یا شما گفته باشید ، ایشان نیز هیچ مدرکی ارائه نداده که همچین پیشنهادی به او شده است . شگفتا که شما همه چیز را یادتان است بجز نام آن شخص رابط که از همه چیز مهمتر است . درباره سازگارا من آن هنگام دبیرستانی بودم و یادم هست که ایشان طرح رفراندم به خارج برده بود و سخنی از جنگ نبود. این سخن که هوادران پادشاهی دور سازگارا جمع شده اند تا او رییس جمهور بشود نیز سخنی خنده دار است . هوادار پادشاهی که پشتیبان آن است که سازگارا رییس جمهور بشود ؟؟!! بگمانم توهم رییس جمهور شدن سازگارا نیز از اتاق فکر هواداران بنی صدر بیرون آمده است . به هر روی من از نسلی هستم که از دروغ های امثال بنی صدر آینده اش سوخته است از جمهوری شبیه فرانسه تا دروغ های امروز . شما نیز کاش می ماندی و آشی که امثال بنی صدر پخته اند می خوردی؛ از ۱۲ سال دعای امام سجاد سر صف مدرسه خواندن تا گشتن جیب و ماشین و تحقیر و توهین سر هر کوی و برزن ، تا به سیخ کشیده شدن توسط کمیته انضباطی دانشگاه به خاطر مهمانی رفتن با همکلاسی ها و ده ها آسیب اجتماعی دیگر .هر وقت ایشان دروغ گفت رسوایش خواهم کرد . دروغ نگویید کشور ما با دروغ نابود شد

      Delete
    4. جناب دلخواسته. بي اخلاق و دروغگو امثال شما بوديد كه در زمان شاه بزرگترين دروغ ها را گفتيد و بدترين تهمت ها را به آن پدر و پسر زديد و ذره اي هم شرم نكرديد. همين شد كه انقلاب تان هم چنين منجلاب متعفني از كار درآمد. انقلابي كه با دروغگويي و آدمكشي و بي شرفي بخواهد پيروز شود بهتر از اين نمي شود

      Delete
  3. Fuckkkkkkk
    این بنی سگ آدم نشده؟

    ReplyDelete