Thursday, July 11, 2013

زندگینامه دکترمصدق ۱۱۲/ کشف جدول مندلیف و جایگاه عناصر سه گانه بیق در جدول تناوبی

عناصر نابودی ایران یا مثلث بیق

حمال سفری: دیمیتری مندلیف دانشمند روسی که در زمان تولد دکتر مصدق دانشمندی بنام بود در سال ۱۸۶۹ جدول تناوبی عناصر را منتشر کرد. مندلیف عناصر کشف شده را بر اساس عدد اتمی و ویژگی های آنها در جدول گذاشت و جای برخی از عناصر که هنوز کشف نشده بودند را در جدول خالی گذاشت که بعدها کشف شدند. اما مندلیف یک گروه را از قلم انداخته بود و آن گروه عناصر سه گانه بیق معروف به مثلث بیق یا عناصر نابودی ایران است که شامل بنی صدر ، ابراهیم یزدی و قطب زاده بود و در سال ۱۹۷۹ کشف شدند.

ویژگیهای مشترک عناصر نابودی ایران یا مثلث بیق:

در هسته آنها بجای بار مثبت پروتون، بار منفی اسلام گرایی وجود دارد . به دور هسته بجای الکترون، توحید، نبوت و امامت در اوربیتال های خارجی می چرخد. یهودی ستیز هستند. ضد امپریالیست هستند اما برای نابودی ایران فورن با آن ترکیب می شوند. حال ویژگیهای تک تک آنها را بررسی می کنیم:

ابوالحسن بنی صدر: عنصری لجباز و یک دنده است که با عناصر دیگر به سختی ترکیب می شود. خودشیفته است. فرار است و در موقعیت های حساس با تغییر شکل می گریزد.  در طول زمان تغییر نمی کند مثلا اگر ۳۰ سال آن را  در پاریس بگذارید ویژگی هایش تغییر نمی کند.  نیمه عمر بسیار بلندی دارد. مهارت خاصی در انداختن جنایت های دوران خودش به گردن این و آن دارد. به اشعه موی زنان حساس است بنابرین در محیط های مختلط باید در شیشه تیره رنگ و ضد اشعه نگهداری شود. بیشتر از بقیه عناصر پشت قاب عکس دکتر مصدق پنهان می شود. خواص توحیدی و امامی آن از بقیه عناصر سه گانه بیق بیشتر است.

ابراهیم یزدی: به سادگی با عناصر دیگر ترکیب می شود. به صورت رقابتی با عناصر دیگر ترکیب می شود مثلا گاهی با آخوندها ترکیب می شود و گاهی با سازمان سیا. این عنصر حاوی پروستات است که هر وقت رژیم به خطر بیافتد درد می گیرد و برای درمان آن به امریکا می رود . نیمه عمر آن بلند است. میل ترکیبی آن با اکسیژن نیز زیاد است و اکنون به گونه زنگ زده در گوشه ای افتاده است.

قطب زاده:  عنصری نا پایدار با نیمه عمر کوتاه است. به عنوان کاتالیزور میان امام و امریکا عمل می کند . در ترجمه،  گند و کثافات را از سخنان امام دور می کند.


No comments:

Post a Comment