Monday, July 22, 2013

اسنادی از جنایات عمر- چه کسی باید از مردم ایران بخاطر جنایات عمر عذر خواهی کند ؟


این روزها که گروهی از مفتی ها و آخوندهای سنی به دلیل اهانت شرکت ایرانسل به خلیفه دوم، عمر، فریاد وا اسلاما سر داده اند و کار را به دادستانی زاهدان کشانده اند برایم این پرسش پیش آمده است که چه کسی باید از مردم ایران بخاطر جنایات عمر رضی الله عنه پوزش بخواهد ؟ اگر عمر با وجود کشتار نیاکان ما و  تجاوز و چپاول کشورمان باز  برای شما محترم است و اگر کسی نازک تر از گل به او گفت به اعتقاداتتان توهین می شود، "پیروز نهاوندی" معروف به "ابولولو" که خلیفه شما را کشته است نیز برای من محترم است او را لعن و نفرین نکنید به او آتش پرست مجوسی نگویید چون به باورهای من توهین می شود.

گفتنی است که دو سه سال است شبکه های ماهواره ای سنی در خارج از کشور راه اندازی شده است.  بیشتر برنامه سازان این شبکه ها را آخوندهای سنی تشکیل می دهند و در حالیکه به دروغ و سانسور و تحریف واقعیت توسط صدا و سیمای پشم و شیشه ی جمهوری اسلامی اعتراض دارند ، اما خودشان از دروغ گویی دست آخوندهای شیعه را از پشت بسته اند. در شبکه های سنی بیشرمانه از حمله عمر به ایران به عنوان هدیه خلیفه دوم به ایرانیان یاد می شود و همه گونه توهین به فرهنگ و تمدن ایران را روا می دارند . برنامه سازان این شبکه ها آیین های ایرانی نوروز و سیزده بدر و چهار شنبه سوری را رسوم مجوسیت و شرک آمیز عنوان می کنند و در حالیکه منابع مالی خود را افراد خیر عنوان می کنند، اما از بکار بردن واژه جعلی "خلیج " به جای خلیج پارس کاملا معلوم است که پایان این رشته ی افراد خیر به چاههای نفتی عربستان سعودی و قطر می رسد.

در زیر مشتی نمونه خروار از جنایات  لشکرعمر که سلام الله بر او باد،  از کتاب پس از ۱۴۰۰ سال دکتر شجاع الدین شفا آورده شده است. پیشاپیش از تمام آخوندها و دست اندرکاران شبکه های سنی کلمه ، وصال و نور و دیگران عزیزان خودستیز و ایران ستیز و خردباخته که احتمالا به اعتقادات شان توهین می شود پوزش می خواهم . همچنین از آخوندهای شیعه که این واقعیت ها را  بدلیل تف سربالا بودن و ترس از خراب شدن کل سقف بر سر خودشان سانسور کرده اند عذر می خواهم .  آدرس منابع تاریخی  در تمام عکسها موجود است وتقریبا همه این تاریخ نگاران عرب مسلمان سنی بوده اند که به  عمر ، معاویه و عثمان پیرزن فروش ارادت خالصانه داشته اند و دست هیچ یهودی یا ایرانی مجوس آتش پرستی در آن نبوده است:

1



شیوه مسلمان شدن مردم سیستان : هم میهنان سنی اهل سیستان بلوچستان بویژه این بخش را بخوانند : تاریخ سیستان ، ج ۵، ص ۳۰۷
3




4



5


6



7



8


11 comments:

  1. www.ex-muslime.de-++opendoors.org-++iranonair.com-++irantv.tv-+++fcnn.net-+++shahrzadnews.org-+...+moris1315@gmail.com-++

    ReplyDelete
  2. mesle ink ye jat kheili sookhte, masaelro ghati kardi. Agar ye masaei kheili khoochiktar az in ro soni ha dar morede yeki az emamzadehaye gholabi ke shoma miparastin migiftan, hatman kole mamlekat jagi bar aleihe soni ha shoru mishod. dar zemn Omar yektane iran ro fath nakarde, va faghat ham iran naboode ke be daste arteshe mosalman haye un zaman fath shode.

    ReplyDelete
    Replies
    1. فکر کنم اگر عربی نوشته بود بهتر میفهمیدی چی نوشته :)

      Delete
    2. به اون امام زاده ها و امامان قلابی ۱۲ تایی هم هر چی دلت می خواهد بگو . شما چه پاسخی برای این جنایات ها که با مدارک تاریخی است دارید؟ دیدگاهت درباره کشتار و تجاوز و چپاول سپاه اسلام در ایران چی هست ؟ اینکه فقط در ایران جنایات نکردن در آفریقا و اروپا هم این کارها را کردن هم شد دلیل برای توجیه این جنایات ها ؟

      Delete

    3. نه پس, شما فک میکنی ایرانی ها حمله کردن به یونان چی کار کردن؟ به همه جایز دادن؟ یا وقتی حمله کردن گرجستان چی کار کردیم؟ برای همه گل بردیم؟ یا اصلا چرا راه دور بریم همین حالا با هموطن های خودمون, مثل کرد و ترکمن و عرب و بلوچ و غیر . . . چی کار میکنیم؟ ! ! !

      Delete
  3. خوب الان چی کار کنیم؟؟؟؟؟ بگیم عمر لعنت الله همه چی گل و بلبل میشه؟؟؟؟؟؟ همه مشکلات حل میشه؟؟؟؟ اینکه مردم ما عادت دارن به فحاشی، دروغ گویی، رشوه گیری، رشوه دادن، زیر آب زدن، سر هم کلاه گذاشتن، حق هم دیگران رو خوردن، و،،،، و،،، و.... هزار و یک کثافت کاری و بی اخلاقی دیگه ، چه ربطی به تعریف از عمر یا نکوهشش داره؟؟؟؟؟ الان من گفتم عمر بد، غلط کرد به ایران حمله کرد، تو هم گفتی، خوب ...چی عوض شد، اخلاق گند تو یا من؟؟؟ به جای اراجیف نوشتن و مقصر رو پیدا کردن، اگر بلدی و عرضه شو داری یه چیزی بنویس که به درد الان مردم بخوره والا به این و اون پریدن و یقه گرفتن رو همه ما ایرونی ها خوب بلدیم......

    ReplyDelete
    Replies
    1. daste kam as taghaddose in deene virangar kam misheh.

      Delete
  4. چه بگویم فرزند ایران زمین که زخمهایم را تازه نمودی تنها سخنم اینست ، از خدای ایران میخواهم که مردم سرزمینم روزی به خود آیند و هویت ملی خود را بازیابند ایران به فرزندان دلیر و آگاهی همچون شما نیازمند است موفق و پیروز باشید .پاینده ایران

    ReplyDelete
  5. پس ما هم از هندیها, یونانی ها, افغان ها, اماراتی ها, بحرینی ها و و و و باید عذر خواهی کنیم که به کشورشون حمله کردیم, کشتیم, آتیش زدیم و و و؟ چرا اینقدر به عرب ها گیر میدین, مگه مغول ها نکردن, 100 برابر بدتر, مگه اسکندر مقدونی نکرده, مگه محمود افغان نکرده, انگیلیسیا نکردن, روسا نکردن, فقط عرب ها؟ ! ! در ضمن کاری که یکی 1200 سال پیش کرده مگه گناه کس یا کسانی هست که الآن زندگی میکنن؟ مشکل ایرانی ها اینه که همیشه از همون قبل حمله‌ی عراب اونا رو مسخره میکردن و ملخ خور و بادیه نشین مینامیدن و فک میکردن بهتر از اونا هستند و کماکان این فکر و میکنند, برای همین هم اونا با لشکر خودشون در قادسیه لشکر ایران رو که 10 برابر بزرگتر و بسیار حرفه‌ای تر و مجهز تر بود شکست دادند, چون ما ایرانی ها مغروریم و فکر میکنیم آسمان دهن باز کرده و ما ازش افتادیم رو زمین و بقیه‌ی ملت ها اخن, البته جز غربیها, همیشه جلوی اون ها خام و راست میشیم ولی بقیه رو آدم نمیدونیم, عرب ها آدم نیستم, چینی ها بدن, هندیا کثیفن, آفریقایی ها الن, فلانی ها بلن, بس کنید بابا, اگه به این چیزا بود که الآن یونانیها باید ادعای دنیا رو داشتن, تمام فلسفه, منطق و علم دنیای حاضر رو اونا پایه گذری کردن

    ReplyDelete