Wednesday, February 29, 2012

اسنادی از دوران طلایی خمینی که ۳۳ سال سانسور شده است!

میر حسین موسوی در مورد گلایه برخی افراد از او راجع به دوران ۱۰ ساله امام خمینی می گوید: از من نخواهید که دروغ بگویم یا دلبستگی ام به امام را پنهان کنم. کلمه: شما را نخست وزیر امام می دانند. همواره نیز در سخنان و بیانیه ها و مصاحبه هایتان از دوران نورانی دهه اول انقلاب و راه امام سخن می گویید. اما ایا در کل و در فضای سیاسی ایران در مورد ابعاد شخصیتی امام بزرگنمایی نشده است؟ میر حسین موسوی: مرحوم شریعتی می گفتند" قله دماوند در بلندی ، نیازی به اثبات ندارد ." شخصیت امام هم بزرگ بود و تحول غیر قابل بازگشتی در تاریخ کشور ایجاد کرد و بساط سلطنت را در این مملکت برچید. ... در کشور ما میلیون ها نفر به امام علاقه دارند که من هم یکی از آنها هستم. به رسمیت شناخته شدن این علاقه و معنای رهایی بخش آن در شرایط کنونی سرمایه بزرگی است که ما حق نداریم در این زمینه اشتباه کنیم. باز هم تکرار می کنم که نباید انتظار دروغ از یک همراه داشت، هر چند آن همراه بسیار کوچک باشد.(گفت و گوی کلمه با میرحسین موسوی پیرامون شخصیت امام 
خمینی) برای ملتی که حافظه تاریخی ندارد


:لینک ویدیو برای تماشا 


No comments:

Post a Comment