Wednesday, February 22, 2012

آیا وزیر اطلاعات در زمان میر حسین موسوی در جلسه هیات دولت شرکت میکرده یا نه ؟!

میر حسین موسوی درباره شکنجه ها و اعدامهای دهه ۶۰ که در زمان نخست وزیری ایشان انجام گرفته است گفته ، دولت در این امور دخالتی نداشته است ! هواداران ایشان هم می گویند ایشان خبر نداشته است . با توجه به اینکه بیشتراین جنایات توسط وزارت اطلاعات انجام گرفته است ،  پرسش اینجاست که مگر وزیر اطلاعات در جلسه هیات دولت شرکت نمی کرده است ؟ آیا هیچ گاه وزیر اطلاعات  هر چند به صورت  کلی به ما فوق خود گزارشی نداده؟! آیا میرحسین موسوی هیچ گاه از زیر دست خود پرسشی نکرده ؟ آیا میر حسین هیچ گاه از زندان اوین و دیگر شکنجه گاه های رژیم بازدید نکرده ؟! آیا انکار همه چیز توهین به شعور مردم ایران نیست ؟! 

1 comment:

  1. یکبار زیست شناسان تعداد 4 الی پنج هزار استخوان اسب در کف یکی از دره های آمریکا و در پای صخره ای عظیم پیدا کردند. علت سقوط و مرگ این همه اسب معلوم نبود.فرض خود کشی تنها فرض محتمل بود ولی این سوال پیش می آمد چرا این همه اسب در یک زمان واحد دست به خودکشی زده بودند؟!! پس از مدتها سرگردانی عاقبت دانشمندان فهمیدند. این اسب ها گله بزرگی بوده اند که بر اثر حمله یک محرک خارجی رم کرده اند و نا دانسته بسمت پرتگاه رفته اند. اسب های جلویی پرتگاه را دیده اند ولی هرچه ترمز کرده اند بی فایده بوده است. اسب های ترسیده در عقب , آنها را به جلو هل می داده اند تا آنگاه که سقوط می کرده اند. حرکت های اجتماعی نیز همچون حرکت یک گله اسب هستند. بسیاری از اسب ها هستند نمی خواهند همراه باشند ولی نمی توانند کاری بکنند. موسوی و سروش و خیلی از حزب اللهی ها با خیلی از حرکت های حکومت موافق نبودند ولی جو حاکم بر اجتماع آنها را هل می داد.!بنابراین باید مراقب حرکت گله بود و حرکت اولین اسب ها که گله را تحریک می کنند!

    وقتی برژنف در کنگره حزب کمونیست شروع به افشای جنایات استالین کرد, یک نفر از حضار با صدای بلند فریاد زد :آقای برژنف آن موقع شما کجا بودید؟ برژنف گفت :چه کسی این حرف را گفت؟ از هیچ کس صدایی در نیامد! برژنف گفت منهم آنموقع همین جایی که شما نشسته اید (و دم بر نمی آورید ) نشسته بودم!!

    ReplyDelete