Thursday, February 9, 2012

سلمان فارسی هم به تقلید از حاج سید جوادی از مردم ایران عذر خواهی کرد



ملت شریف و بزرگوار ایران هدف من از شرکت در حمله تازیان به ایران وراهنمایی آنها  همانگونه که خلیفه فقید مسلمین عمر، قول داده بود ایجاد برابری و برادری بود. پس ازسرنگونی شاهنشاهی فاسد و خائن و خودکامه  ساسانی  ما را در دولت موقت به فرمانداری  تیسفون گماردند، فکر کردم پس از اینکه کار ساسانیان را تمام کردیم عمر و تازیان مسلمان بر می گردند به حجاز و شتر چرانی می کنند، اما آنها ماندند و این قیام را از ما دزدیدند! و مرا مجبور کردند از فرمانداری تیسفون استعفا دهم! و به آدم کشی و تجاوزادامه دادند

هدف من از این کار ایجاد برابری و برادری بود حالاکه  نشداز شما عذر می خواهم! اما بدانید تمام اینها تقصیر این پادشاهان فاسد و خائن ساسانی بود، زیرا پس از سرکوب قیام مزدک دیگر راهی برای ما باقی نمانده بود به جز اینکه دست به دامن این مسلمانان عزیز حجاز شویم!

به تازگی نامه ای به خلیفه وقت نوشته ام که این حجاج بن یوسفی نژاد را که در عراق عجم زیاد جنایت کرده است عدم کفایتش را صادر کند و آشتی ملی کنیم تا مبادا این خلیفه گری اسلامی که در ایجاد آن کوشیده ایم به خطر بیفتد!

مردم ایران نام من دو قسمتی است ! سلمان فارسی ! که قسمت اول مذهبی و قسمت دوم ملی است ! من اولین ایرانی ملی-مذهبی هستم ! ما ملی-مذهبی ها چند ویژگی داریم ! اول اینکه همگی بالای ۱۰۰ سال عمر می کنیم! دوم اینکه هر اندازه این اسلامیون عزیز از ملت ما بکشند ذره ای از مهر ما به آنها کم نمی شود و ذره ای از نفرت ما به سیستم پادشاهی هم کم نخواهد شد! سوم    اینکه از ما تنها در دولت های موقت استفاده خواهد شد! چهارم اینکه چون ما خودمان کسی نیستیم همواره زیر علم این و آن 
سینه می زنیم


!ارادتمند شما حاج سید سلمان فارسی

No comments:

Post a Comment