Thursday, May 8, 2014

سربه نیست شدن ١١ بهایی و اعدام ٥٦ نفر دیگر در دوران ریاست جمهوری بنی صدر


مدتی است که فرقه بنی صدر در فضای مجازی دست به ترفندی جدید زده اند و با وارونه جلوه دادن تاریخ می کوشند دوران پهلوی را زمان شکنجه و غارت بهاییان جا بزنند . شکی نیست که رژیم پهلوی تنها رژیم سکولار در ایران پس از اسلام است و تمام گروه های اقلیت دینی از آن دوران به نیکی یاد می کنند.
 شاید بنی صدر می خواهد به این ترتیب سرپوشی بر جنایات دوران ریاست جمهوری و ریاست شورای انقلاب خود بر علیه بهاییان بگذارد. غارت و چپاول خانه ی  بهاییان و مصادره اموال و کشتار آنها از همان روزهای نخستین انقلاب به دستور شورای انقلاب آغاز شد و ابولحسن بنی صدر به عنوان عضو و رییس بعدی این شورا یکی از افراد مسوول است . این کشتار ها در دوران ریاست جمهوری بنی صدر نیز با شدت ادامه داشت.  .

ناپدید و سر به نیست شدن ١١ بهایی و اعدام ٥٦ نفر دیگر در دوران ریاست جمهوری بنی صدر:

از ابتدای انقلاب تا نیمه سال ۱۳۵۹، اعضای محفل روحانی ملی به طور مستمر مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. در اسفند ماه ۱۳۵۸، دکتر حسین نجی، عضو محفل روحانی ملی، تلگرامی به آیت‌الله خمینی، رئیس جمهور بنی صدر، دادستان کل دادگاه انقلاب، آیت‌الله علی قدوسی و سازمان مرکزی نظام پزشکی فرستاد و در آن چندین فقره حمله به منزل مسکونی‌اش توسط افراد مسلح و دستگیری همسرش را شرح داد. وی خواستار توصیه در مورد چگونگی توقف این تعرضات شد. شکایت نامبرده چندان مورد توجه قرار نگرفت. هر نه عضو محفل روحانی ملی به همراه دو نفر از معاونین مشاوره قاره‌ای در یکی از جلسات محفل روحانی ملی در یک منزل شخصی، توسط افراد سپاه پاسداران انقلاب در ۳۰ مرداد ۱۳۵۹ و بدون رعایت تشریفات قانونی دستگیر شدند. خانواده‌های ناپدیدشدگان مصرانه مورد را از زمان ناپدید شدن این افراد تا بهمن ماه ۱۳۵۹، طی ملاقات با دادستان کل کشور، آیت‌الله قدوسی، رئیس قوه قضاییه، آیت‌الله محمد بهشتی و سخنگوی مجلس، اکبر هاشمی رفسنجانی دنبال کردند. در ملاقاتی در تاریخ نوزدهم شهریور ۱۳۵۹، رفسنجانی تأیید کرد که دستور دستگیری یازده بهایی صادر شده بود، اما گفت که اعضای خانواده زندانیان نمی‌توانند تا تکمیل مراحل بازپرسی با آنها ملاقات کنند. با این وجود، در تاریخ هفدهم مهر ۱۳۵۹، رفسنجانی حرفش را عوض کرد و مدعی شد که دولت هیچ عضو محفل روحانی را بازداشت نکرده‌است و در عوض قضیه ناپدید شدن بهاییان را به طور غیر قابل قبولی به یک گروه مستقل نسبت داد.
سرنوشت نه عضو محفل روحانی ملی و دو تن از معاونین مشاوره قاره‌ای نامعلوم باقی مانده‌است. اگر چه گزارشاتی مبنی بر اینکه این افراد در زندان اوین به مدت کوتاهی در بازداشت بوده‌اند وجود دارد، هیچ گونه خبری از آنها از تاریخ ۷ شهریور ۱۳۵۹ به دست نیامده و اکنون همگی متوفی تلقی می‌شوند.

آمار اعدام جامه ی بهایی در دوران جنگ:

در دوران ریاست جمهوری ابوالحسن بنی صدر و نخست وزیری محمدعلی رجائی ۵۶ نفر - دوران یک ماهه‌ ریاست جمهوری محمدعلی رجائی و نخست وزیری محمدجواد باهنر ۱۲ نفر - در دوران یک‌ماهه نخست وزیری محمدرضا مهدوی کنی ۵ نفر - در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای و نخست وزیری میرحسین موسوی ۱۱۹ نفر در زندان‌ها مورد وحشیانه ترین شکنجه‌ها قرار گرفتند و اعدام شدند و تاکنون هیچ مرجعی پاسخگوی این همه ظلم و بیداد نبوده است.»
از جناب بنی صدر به عنوان رییس جمهور و رییس شورای انقلاب وقت  می پرسیم بر سر آن ١١ بهایی ناپدید شده چه آمد ؟ آن ٥٦ نفر بهایی دیگر به چه جرمی اعدام شدند ؟

بن مایه ها 
پایگاه جامع شناخت بهائیت ( بهاییان و جنگ هشت ساله؛ شریک رنج‌ها، بی‌نصیب از شادی‌ها
- ویکی پدیا ی پارسی 

6 comments:

  1. با درود به روشنگر نسل سوخته و آرزوی تندرستی و شادکامی برای شما
    از مطالب خوب و خواندنی شما بسیار لذت و بهره میبرم و نیش قلم شما را می ستایم و بر نکته سنجی و پشتکار شما درود میفرستم . پاینده و سرفراز باشید

    ReplyDelete
    Replies
    1. درود بر شما و سپاس از توجه شما به نوشته ها

      Delete
  2. حکومت پهلوی تنها حکومت سکولار بعد اسلام؟؟؟؟؟!!!!!!....لول...
    شوخی میکنید. لابد آخوندهایی مثل بهشتی باهنر و همراهی شاه و عواملش با آخوندهای پاچه ورمالیده ای مثل کاشانی و بروجردی چشم گاو هستند و اصلا قابلی ندارند. کودتای شیخ و شاه هم در روز ٢٨ مرداد ١٣٣٢ که قابل ذکر نیست.
    بقول مارکس, شرم احساسی انقلابی است و ظاهرا نباید انتظار بروز اینگونه احساسات انسانی از شیخ و شاه داشت.

    حکومت شاه یک حکومت کودتایی و سرکوبگر و استبدادی بود که هیچ پایگاه مردمی نداشت و از اینرو نیاز به آخوندها داشت که برایش مشروعیت جور کنند. به همین دلیل هم امتیاز و دست بازی به آخوندها داده بود. هم مدرسه اسلامی داشتند تا برای خودشان کادر و تشکیلات کنند و هم روزنامه ها و نشریاتشان برقرار بود و هم تجمعاتشان خلاف تجمعات گروه های سکولار و دموکراتیک توسط ساواک و چماقداران آریامهری بر هم نمیخورد و آزادی کامل برای مغز شویی برخوردار بودند.

    ReplyDelete
    Replies
    1. آندره خورو پف عزیز ! معنی سکولاریسم می دانی یعنی چی ؟ یعنی همین که الان خودت توضیح دادی عزیزم !...هه هه هه ... یعنی هر دینی آزاد باشه باورهای خودش را هر چند از دید شما خرافاتی است تبلیغ کنه از مسلمان گرفته تا مسیحی و بودایی و غیره اما قوانین حاکم بر جامعه غیر دینی باشه و دولت در زمینه ادیان بی طرف باشه ... این که هر کسی دینش را خواست تبلیغ کنه دولت باید با چماق بزنه تو سرش در واقع همون کاری بود که پیشوای شما حضرت استالین ( ع) انجام می داد و عین دیکتاتوری است....می گم با این استدلالاتی که می کنی بگو رفقای جهان وطنی برات اسپند دود کنند ! یک نمک هم ببند به شونه راستت ...هه هه هه

      Delete
  3. چرا میخواهند چهره اسلام را آلوده ساخته از آن یک دین خشن بی فرهنگ وحشتزا وحشی قاتل آدمکش و... بسازند؟ آیا آل قاعده یا ظالمان یا بوکو حرام ویا سایر گروه های خشن تروریستی مثلا اسلامی دارند به اسلام خیانت میکنند یا خدمت؟ رهبران فاسد و دزد کشورهای اسلامی چی؟ آنان که سرمایه های ملی کشورهای مارا غارت میکنند و بجایش فقر فلاکت بی دانشی و بیکاری اعتیاد و ظلم و ستم تفرقه و آدمکشی را جایگزین پوهنتون ها کارخانه های تولید شفا خانه ها می سازند. تفرقه بین زن مرد بین دینهای الهی بین قوم ها بین زبانها بین ملیت ها و بین نژاد ها را پایدار می سازند ومردم را به نوعی بجان هم می اندازند. خودشان در قصرهای تلایی در کنار دلبران زیبای بین المللی از سفید بور اروپایی تا زرد چینیایی به عیش و نوش و کیف مشغولند و مردم بی پناه ما با هم درگیر مسایل ابلهانه ای نظیر کشتار هم به عنوان با دین بی دین سنی شیعه بهایی مسلمان یهودی مسلمان و مسیحی و... هستند. مارا سرگرم ایسم ها تروریست کاپیتالیست کمونیست امپریالیت و فرقه های گوناگون ساخته اند و خودشان سرگرم بزم تفریح هستند.
    یک مشت ابله بیسواد ویا کم سواد را رهبران ما میگردانند و با صرف میلیاردها دلار آنان را از صندوقهای رای بیرون می کشند و بر گرده ما سوار میکنند. یک سیستم بی تفاوت و بیهوده قانونی که تنها نگهدارنده منافع ثروتمندان هم هست درست میکنند و مارا ملزم میکنند که این قانونهای پوچ را اطاعت کنیم خودشان میلیاردها دلار ثروتهای مارا غارت میکنند و با آن ماشین های ساخت از تلا و موترهای تلا و آلوتک های تلا میخرند و به ریش همه ما میخندند که ما سرگرم مبارزه باهم هستیم پشتون و هزاره کرد لر عرب عجم و... مارا علیه هم بسیج و آموزش میدهند و بجان هم می اندازند. عده ای از ما که در استخدام آنان هستیم حاضریم برادران خود را که شانس انتخاب شدن را نداشته اند قتل عام کنیم. همه این فتنه ها با چراغ سبز ابر قدرتهاو حامیان پنهان آنها انجام میشود که در ظاهر برای محرومان ما اشگ تمساح می ریزند.
    اگر این رهبران ما مثلا راست میگویند بیایند برای ما کارخانه تولید شفا خانه پوهنتون مدرسه های علمی فنی درست کنند که ما با داشتن سواد و صنعت و نیز رفاه بتوانیم روی پای خود بایستیم نه اینکه محتاج غذای و گندم و برنج آنان باشیم؟

    ReplyDelete
  4. Why the human being is so selfish or cruel?
    It is true that in our history there were a lot of nice people who tried to help humanity , but also there were a lot of bad or evil people who tried to destroy the moral, love and humanity. In the time that we read history we can see that the people like Timor Gurkani killed million incent people just because he loved to kill. It is clear that he was not the only one; the people who did his command are also evil people. And also recently Staling or Hitler killed millions of innocent people, because they wanted more money or power or they were crazy. Hitler or Stalin could not do the whole work alone, they needed stupid people or brain washed people to carry on their commands. They are famous and or big people whom are known by the world, but there are also a lot of poor or little dictators who killed and destroy some people and not millions.
    Sorrowfully all isms or religions, nationalities and races are misused by these people to separate the people from each other, train them to hate each other and let them kill or destroy each other. For example nobody will find out why we have terrorists and or why they are growing and attract other people? The system of the world organizations want just to kill them. If they grow and get worst and or more does not matter, they should be killed.
    Our leaders or presidents are not cleaver enough to find the root of the problems; they just spend billions or sometimes trillion dollars just to kill some terrorists. Somehow the world system wants these confusions and all these hates and disunity, because they can sell their weapons for billions of dollars and get more money and be richer.

    ReplyDelete