Tuesday, May 20, 2014

سید محمد خاتمی: لیلا حاتمی منافق و بهایی است



پس از منافق و بهایی خواندن معترضین سال ٨٨ توسط سید محمد خاتمی این بار نوبت به لیلا حاتمی رسید . محمد خاتمی در اعتراض به روبوسی لیلا حاتمی در جشنواره فیلم کن با رییس جشنواره چنین گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

در خبرها آمده است که خانم لیلا حاتمی با رییس جشنواره کن روبوسی کرده است . ما همیشه از دموکراسی پشتیبانی می کنیم اما دموکراسی باید دینی باشد و در اسلام روبوسی زن و مرد نامحرم حرام است. ایشان هتک حرمت نظام و فرهنگ اسلامی کرده است و باید از رهبر عذر خواهی شود. بدلیل تشابه اسمی خاتمی و حاتمی خدایی نکرده چنین گمان نشود که این خانم از ماست . ایشان یک نقطه از من کمتر دارد و آن نقطه, نقطه ی حفظ نظام است.  با این همه جنایت و دزدی مسوولین نظام و بحران های اجتماعی, تنها چیزی که در دست ما برای درآوردن ادای شرافت و حفظ نظام مانده همین جداسازی زن و مرد و حجاب است که این خانم بهایی و منافق خواست آن را از بین ببرد. برای اینکه مردم سالاری و دین را با هم رعایت کرده باشیم من از مسوولین انتخاباتی می خواهم  که رفراندمی در دماوند برای سنگسار این خانم برگزار کنند تا تکلیف مشخص شود .



7 comments:

  1. خیلی مبارزی آقای وبلاگی
    بامزه هم نبود

    ReplyDelete
    Replies
    1. اگه با مزه نبود شما به خوبی خودت ببخش , خب ما در همین حد بلدیم عبا قهوه ای را قهوه ای کنیم ...هه هه هه

      Delete
  2. با نوشتن این اراجیف خواستتی مزه در بیاقکنی لابید لاکن

    ReplyDelete
    Replies
    1. نه ! خواستیم واقعیت را در قالب طنز به شما هم میهن برره ای بفهمانیم ! باشد که فهمیده باشید

      Delete
  3. دوستان و یاران همیشه در صحنه ناراحتی‌ گوارشی طلب، یاران یقه‌ چاک ده که علاقه مفرطی به بحث معماری و صاف کردن سطوح و سنگ دارید، یه خرده آرام باشید و نقد و طنز رو در مورد رهبر فرزانه موذی و آبدارچی تان برتابید.

    ReplyDelete
  4. دوست گرامی شما اگر همان اخبار واقعی را منعکس کنید خود طنزتلخ تاریخ است که چگونه ملتی در دوران پیشرفت کشور چطور بازیچه سیاست های جهانی برای حلوگیری از ارتقاع میهن به ردیف کشورهای ثرتمند و با رفاه شد بگمانم بهتر روشنتگری میکنید شما اگر اظهار نظر رهبر و امام خای نماز جمعه و همین اصلاح طلبان حاکمیت را منتشر کنید خود طنز بدون روتوش است
    لازم به یادآوری میهن عزیزمان از سال 53 تا 57 بالاترین رشد اقتصادی را در دنیا داشت

    ReplyDelete
  5. از اخلاق رسانه ای به دور است که مطلب طنز به شکل یک خبر جدی منتشر شود.

    ReplyDelete