Saturday, May 24, 2014

پیام رییس جمهور, حجت الاسلام روحانی, به کشورهای جهان درباره تاثیرات توییتر



پس از اینکه با یک جمله توییتری " شادی حق مردم است" از یک سایت که پیشتر وابستگی آن به حسن روحانی  از سوی معاون او تکذیب شده بود  فورن نیروی انتظامی که خود زیر نظر حسن روحانی کار می کند دختر و پسرهایی که ترانه شادی را خوانده بودند آزاد کرد, حسن روحانی که از تاثیرات توییتر شگفت زده شده بود به دولت ها و ملت های جهان بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد :

بسم الله الرحمن الرحیم

با تجربه ای که ما اندوختیم به شما دولت های جهان پیشنهاد می کنیم به جای تشکیل کابینه و بیانیه رسمی از سوی سخنگوی دولت یک سایت توییتری راه اندازی کنید البته اگر مال خودتان نباشد بهتر است. سپس یک جمله گنگ و سربسته درباره هر مشکلی در آن نوشته شود آنگاه اراذل و اوباش ماله کشی که از پیش در فضای مجازی استخدام کرده اید آن را همه جا پخش کنند می بینید که آن مشکل بزودی حل می شود.

پیام حسن روحانی به مردم اوکراین 

یک سایت توییتر با نام باراک اوباما راه ندازی کنید و در آن بنویسید " استقلال حق مردم اوکرین است" . خواهید دید که نیروهای روسیه با شتاب خاک کشورتان را ترک خواهند کرد.

پیام حسن روحانی به رییس جمهور نیجریه 

یک سایت جعلی توییتری به نام خودت باشد در آن بنویسید " آزادی حق دختران ربوده شده است" . خواهید دید که بوکو حرام فورن ٢٠٠ دختر ربوده شده را آزاد خواهد کرد.

پیام حسن روحانی به رییس جمهور چین 

یک سایت توییتر جعلی کافی است در آن یک جمله از قول شما بنویسد که " تایوان حق چین است " خواهی دید که مساله تایوان فورن حل خواهد شد.

نکات کلیدی :

جهت افزایش راندمان کار موارد زیر را رعایت کنید:

١- صفحه توییتر جعلی یا یواشکی باشد.
٢- به هیچ عنوان بیانیه رسمی یا کلامی از دهان رییس جمهور برای حل آن مشکل صادر نشود.
٣- اراذل و اوباش و هوچی های مجازی, ارسالی های جاسازی شده و همچنین احمق هایی که باور می کنند مهمترین بخش پروژه است.




No comments:

Post a Comment