Saturday, November 9, 2013

پشتیبانی آیت الله بنی صدر از دولت سپهبد زاهدی در ٢٨ مرداد




جهت گیری سیاسی آیت الله بنی صدر پدر ابو الحسن بنی صدر در ٢٨ مرداد :

حمایت آیت‌الله بنی‌صدر پدر ابوالحسن بنی صدر از دولت دکتر مصدق و جبهه‌ی ملی پس از اختلاف آیت‌الله کاشانی با ایشان کمرنگ شد. پس از ماجرای ۲۸ مرداد گروهی از مردم همدان جهت کسب تکلیف در منزل آیت‌الله بنی‌صدر اجتماع کردند. او خطاب به آنان گفت‌: «من تکلیفم این هست که از دولت حاضر حمایت کنم» (مصاحبه با حسن مشتاق).

اکنون پرسش ما از ابوالحسن بنی صدر که همواره پشت قاب عکس دکتر مصدق پنهان شده تا خیانت های خود به ایران را سرپوش بگذرد این است که :

 آیا پدر گرامیتان کار خوبی کرده یا نه؟ آیا حاضرید او را نیز نقد کنید؟ در ضمن شما آن وقت کجا بودید؟ آیا به حرف پدرتان گوش کردید یا او را متهم به همدستی با انگلستان و امریکا کردید؟ شما که در همه این سالها همه را متهم به گرفتن پول از سازمان سیا کرده اید آیا پدرتان نیز از سازمان سیا پول گرفت یا تنها فردی بود که محض رضای خدا هوادار سپهبد زاهدی شد؟ اگر پدرتان از سازمان سیا پول گرفته است از آن پول چیزی به شما رسیده است یا نه؟

منبع:http://daneshnameh.irdc.ir/?p=2311 

5 comments:

  1. اصلا معلوم نیست حسن مشتاق کی هست، روی چه حساب این حرف رو زده، سندش کو؟ مشخصه که میخوای گرد و خاک کنی :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. منبع در پایان نوشته هست . چسمت را باز کنی می بینی

      Delete
    2. زرنگ بازی ممنوع! وقتی که منبع خواستم، منبعی در زیر نوشته ات نبود.
      به پای این منبع هم پیر شی! آخه این هم شد منبع؟ معلومه که روت نمی شد منبع رو بذاری چون مال رژیمه و نویسنده اش هم یه آخونده! :)

      Delete
    3. آخه می خواهی برای یک آخوند شپشو منبع از ویل دورانت بزارم ؟ خب همینه دیگه عزیز . این هم منبع آرشیو ریاست جمهوری است . خود ابول حسن تائید کرده رییس جمهور رژیم بوده اون وقت :دی

      Delete
  2. بنی صدر یکی از کثیف ترین و خائن ترین فرزندان انقلاب است و تا همیشه خواهد بود

    ReplyDelete