Thursday, November 7, 2013

نخست وزیر پیشنهادی سوار بر مرکبی بهتر از هواپیمای کنکورد


احمد خمینی نخست وزیر پیشنهادی بنی صدر در حال صرفه  جویی در ثروت های ملی 

سایت انقلاب اسلامی متعلق به بنی صدر در یک نوشته برای تخریب رژیم پادشاهی پهلوی، خرید هواپیمای کنکورد در آن زمان را «بلند پروازیهای شاه و حراج ثروت ملی» نامید. این قضیه یک بار دیگر ثابت کرد اندیشه آلوده به واپسگرایی حتا با ٤٠-٥٠ سال زندگی در پاریس درست نمی شود.

 در این عکس سید احمد خمینی را سوار بر مرکبی بهتر از کنکورد می بینیم. از ویژگی های مرکب حاج احمد آقا این است که سوخت آن ارزان است و در همه دشت ها و بیابان ها یافت می شود. نیاز به جایگزینی قطعات یدکی ندارد و گونه ماده آن هر چند سال یک بار بدون نیاز به کارخانه یکی معادل خود می زاید. گفتنی است که بنی صدر پس از رسیدن به ریاست جمهوری پست نخست وزیری را به سید احمد خمینی پیشنهاد کرد اما روح الله خمینی آن را رد کرد.

در عکس پایین نیز برای جلوگیری از اصراف آب و صرفه جویی در هزینه ها و مبارزه با بلند پروازی سیستم آب لوله کشی روش پیشنهادی آفتابه، توسط امام خمینی به نمایش گذاشته شده است.

با همین صرفه جویی در هزینه ها، پول هایی که قرار بود صرف خرید چیزهای بیهوده مانند جنگنده های اف ١٦ بشود، یک جا تحویل برادر فلسطینی، ابو عمار، شد تا در راه جهاد سپرده گذاری در بانکهای فرانسه هزینه شود و پس از مرگ یاسر عرفات یک جا به ارث همسر فرانسوی او برسد.

امام خمینی در حال صرفه جویی در آب 

اعتراض سایت بنی صدر به خرید هواپیمای کنکورد 

شکاری بمب افکن اف-١٦ : قرار داد ٤٠٠ فروند از آن در سالهای پایانی شاهنشاهی پهلوی با امریکا بسته شده بود و قرار بود کارخانه مونتاژ آن نیز در اصفهان راه اندازی شود . پس از انقلاب اسلامی قرار داد از سوی دولت موقت اسلام گرای بازرگان لغو شد و بیشتر آن ها تحویل اسراییل شد . اکنون اسراییل با در اختیار داشتن همان جنگنده ها ایران را تهدید به حمله نظامی می کند . ( وقتی که عقل نیست جان در عذاب است).

2 comments:

  1. عمام در حال وضو با آفتابه مستراح و یادگار عمام حاج احمد آقا در حال خر سواری با خر مش قربون علی

    ReplyDelete
  2. مسلمانان و مسیحیان کتاب تورات را کتاب پایه ادیان ابراهیمی میدانند. از جناب بنی صدر باید پرسید بجای اظهار نظر درمورد مسائل پیش پا افتاده و بی اهمیتی همچو دانش و فناوری و یا خرید هواپیمای کنکورد !! نظر ایشان در مورد این آیه آسمانی تورات چیست !! زیرا هر دو این موضوع سر به آسمان دارند .!! اولی با سرعت فرای صوت سینه آسمان ها را می شکافت و ذهن پرسشگر انسان کنجکاو را بنمایش میگذارد و دومی پرده از خواست خدائی برمیدارد ، که آرزویش بوییدن کباب 32 دختر باکره معصوم در آسمانها است . هر دو رویداد در امتداد زمان پیدایش کیهان اتفاق میافتند . یکی در زمان ناتوانی شناخت انسان از پدیده های پیرامونش و دیگری در زمانی فرا تر با درک نو او از هستی .
    بر خود کامگی فرمانفرمائی پهلوی ها و نبود آزادی در دوران آنان میتوان انتقاد جدی فراوان داشت . اما اینکه آنها میبایست همچنین متهم به سد راه پیشرفت و آبادانی ایران نیز باشند ، این اتهام میتواند از یک قضاوت مقرضانه کور ناشی شود و نه یک داوری انسان خردمند . فراموش نکنید که این رضا شاه دیکتاتور بود که ایران نوین را بر ویرانه گذشته بنا نهاد . بر همین ذره کار ناچیز او ارزش نهید و تلاش کنید چند خطی از او در تاریخ غیر مقرضانه علمی نگا رشته خود بقلم در آورید.
    http://www.youtube.com/watch?v=1Tt6zt7eM2E

    ReplyDelete