Monday, November 18, 2013

حمله بنی‌صدر و روزنامه‌اش به عباس امیرانتظام و داغ کردن فله ای لینک جهت سوزاندن خبر در بالاترین




عکس بالا در سایت خودنویس انتشار یافته است و نویسنده مقاله از آقای بنی صدر که مانند کیهان شریعتمداری در آن روز ها رفتار کرده، انتقاد کرده است و در واقع بنی صدر را در آن روزها یکی از بازوهای سرکوب رژیم معرفی نموده است. البته یکی از نزدیکان بنی صدر با کامنتی در زیر لینک در بالاترین گفته است «خبری که همه روزنامه ها آن زمان منتشر کرده اند را به موضع بنی صدر نسبت دادن شرم آور است».
پاسخ اینجانب به ایشان و آقای بنی صدر این است که اگر روزنامه ی آقای بنی صدر تنها می خواست خبر را انتشار دهد می توانست تیتر بزند : «عباس امیر انتظام به اتهام رابطه با سیا دستگیر شد». روش تیتر زدن روزنامه بنی صدر نشان می دهد که وی امیر انتظام را مجرمی دانسته که خیانت او فاش شده است و روزنامه انقلاب اسلامی  کاملن هماهنگ با  ماشین سرکوب خمینی در آن روزها عمل نموده است.

چرا این خبر را دوباره بازتاب دادم؟

داغ کردن فله ای لینکها در سایت بالاترین بوسیله هواداران بنی صدر 

مدتهای زیادی است که هواداران  بنی صدر در سایت بالاترین رو به روش متقلبانه ای آورده اند بدین صورت که به محض داغ شدن لینک انتقادی از بنی صدر تمام لینکهایی که نیاز به ١ تا ٤ رای برای داغ شدن دارند را پشت آن داغ می کنند تا لینک انتقادی به بنی صدر را هر چه زود تر به صفحه دوم بفرستند. در این راستا گاهی ٣٠-٤٠ لینک را در چند دقیقه داغ می کنند و تمامی لینکهای صفحه نخست که به طور نرمال بین ١ تا ٤ ساعت باید در صفحه نخست باشد را در چند دقیقه به صفحه دوم می فرستند بدون آنکه بازدید کننده ای داشته باشد. بدیهی است که در صورت تداوم این کار وبلاگ نویسان مستقل دلسرد شده و از گذاشتن مطالب در سایت خودداری خواهند کرد.
همچین پیش از داغ شدن لینکی از سخنرانی های بنی صدر ابتدا هواداران او تمام لینکهایی که نیاز به ١ تا ٤ رای برای داغ شدن دارد را داغ می کنند و هر چه لینک در صفحه اول است را می سوزانند و سپس لینک بنی صدر را داغ می کنند که گاهی بدلیل نبودن لینکی برای داغ شدن، ساعت ها لینک بنی صدر به عنوان لینک اول در صفحه نخست است.
در ابتدا نیز هواداران بنی صدر با آیدی های شناخته شده این کار را انجام می دادند اما پس از اعتراض تعدادی از کاربران، آیدی های یدکی و ناشناس تر این کار را انجام می دهند.
در زیر چند نمونه از لینکهایی که در هفته گذشته در چند دقیقه با داغ کردن فله ای لینک از صفحه نخست خارج شده اند آورده شده است. هر سه لینک در کمتر از ٢٠ دقیقه به صفحه دوم فرستاده شدند










No comments:

Post a Comment