Friday, November 30, 2012

سند پشتیبانی بنی صدر از اعدامهای فله ای اول انقلاب از روزنامه خودش




بزرگی معنویت امام خمینی و روحانیت از دیدگاه ابوالحسن بنی صدر :

"شما که آن همه درباره اعدام ها در ایران سر و صدا راه انداخته اید خود شما پس از جنگ جهانی دوم بنا به اسنادی که سفیر ما در پاریس فراهم آورده است،  ۱۰۵ هزار نفر را  بدون محاکمه به عنوان همکاری با دشمن اعدام کرده اید . یک میلیون نفر را خودسرانه توقیف و زندانی کرده اید. در ایران پس از ۵۵ سال تحمل سیاهکار ترین رژیم ها به قول شما ۴۰۰ نفر اعدام شده اند. این دو رقم را با هم مقایسه کنید تا بزرگی معنویت امام خمینی و روحانیت را اندریابید. "

البته این روزنامه مربوط به آبان ۵۸ است و تا پایان گریختن بنی صدر از ایران در سال ۶۰ مرتب به بزرگی معنوی امام خمینی و روحانیت بویژه خلخالی افزوده شد و این بزرگی های معنوی روحانیت همچنان پس از ۳۴ سال ادامه دارد.




Thursday, November 29, 2012

چرا رحیم مشایی بهترین گزینه رییس جمهوری است ؟




اسفندیار رحیم مشایی با وجود ظاهر خل و چلش چند حرف حساب زده که آدم را وسوسه  میکنه برای ریاست  جمهوری  بهش رای بده ! 

یکی اینکه رحیم مشایی گفته حضرت نوح مدیریتش خوب نبوده وگرنه می تونست مردم را خدا پرست بکنه، نه اینکه کارش را بلد نباشه فقط بره یه کشتی بسازه خودش و خانواده اش با چند تا مرغ و خروس و گاه و گوسفند بپرند توش ، بقیه ملت را هم غرق کنه ! اسفندیار جان خدا پدرت را بیامرزه . حرف حساب که جواب نداره !

دیگه اینکه رحیم مشایی گفته دوره اسلام گرایی به پایان رسیده مانند اسب سواری که دوره اش تمام شده ! یعنی اسب هست سوار کار هم هست اما دیگه دوره اسب سواری نیست . اسفندیار جان واقعن گل گفتی !

جایی دیگه رحیم مشایی گفته ما با ملت اسرائیل مشکلی نداریم. خب راست گفته دیگه 

اسفندیار چند ویژگی دیگه هم داره : یکی اینکه دست کم اسمش ایرانی هست و قربانعلی و اکبر و سید علی نیست .  همچنین هروقت ببینیمش یاد مستر بین می افتیم  خوشحال می شیم . دیگه اینکه جلسات قرآن خوانی  که دایر می کنه چند تا دختر خوش بر و رو قرآن را میزارند روی سینه عین کیک تولد با رقص و آواز و دف و نی میارند تو صحنه. فکرش را بکنید اگه بشه رییس جمهور کلوپ های شبانه قرآئت قرآن با آهنگ تکنو همه جا مد میشه ! برای ما هم چه فرقی می کنه خواننده داره " لقد لقد " و " قتلو قتلو " می کنه یا اینکه داره می گه عزیزم ، دوستت دارم و اینچیزا ...و آخر اینکه رحیم مشایی قابل پیشبینی نیست یکباره دیدی اومد اعلام انحلال جمهوری اسلامی کرد  یا یکباره گفت امام زمان  مدیریتش تا حالا خوب نبوده پس دیگه بدرد ما نمی خوره و همه راحت شدیم ...

مطهری جان " تک رای" ما کو ؟



علی مطهری شخصیتی است که در یک خانواده ملی-میهنی و ایران دوست پرورش یافته است.  پدرش مرتضی مطهری   بسیار به فرهنگ ایران بویژه به شاهنامه و مراسم چهار شنبه سوری علاقه داشت. درباره عدالت خواهی  و دفاع خودش از حقوق زنان همین جمله بس که به احمدی نژاد اعتراض کرد که چرا جلوی زنان بی حجاب را درست و حسابی نمی گیرد. چندی پیش عده ای از عزیزان به پیشوایی مهدی خزعلی برایش تبلیغ کردند تا او را با یک "تک رای" به مجلس بفرستند و از حقوق پایمال شده ما ملت دفاع کند . حضرت آقا به مجلس رفت و گفت باید احمدی نژاد را به مسجد ( بخشید به مجلس) بکشانیم و درباره گرانی ها بپرسیم . ناگهان خامنه ای دستور داد:  دیگر پس است . علی مطهری هم گفت: آقا راست میگه حکم حکومتی داده . مطهری جان دست کم حرمت مهدی خزعلی را نگه می داشتی ناسلامتی بابای هر دو شما همکار بودند. خزعلی ۱۵ روز اعتصاب غذای خشک کرد شاید اون هم به دستور رهبر دوباره غذا خورده، فعلا نمی دونیم. اما خودت را برای انتخابات رییس جمهوری آماده کن عزیز . جماعتی که در انتخابات مجلس برات تبلیغ می کردند آنقدر رویشان زیاد هست که در انتخابات رییس جمهوری هم برات تبلیغ کنند. گروهی  از ما ملت هم که به قول ایرج میرزا مانند عفت الملوک پاکدامن عادت داریم هر روز بریم سر کوچه گول بخوریم. برایت آرزوی موفقیت داریم . منتظر "تک رای"  بعدی ما در انتخابات رییس جمهوری باش!

Saturday, November 24, 2012

پروفسور ساموئل رهبر پزشک و دانشمند ایرانی و کاشف هموگلوبین گلیکوزیله در سن ۸۳ سالگی در گذشت





پروفسور ساموئل رهبر در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۰۸ خورشیدی (۱۲ می‌۱۹۲۹ میلادی) در خانواده‌ای یهودی در شهر همدان به دنیا آمد.

ساموئل رهبر دورهٔ عمومی پزشکی خود را در سال ۱۹۵۳ در دانشگاه تهران به پایان رساند و در سال ۱۹۶۳ دکترای تخصصی ایمنی‌شناسی را از همین دانشگاه دریافت کرد. پروفسور رهبر از سال ۱۹۵۲ تا ۱۹۶۰ در شهرهای آبادان و تهران به فعالیت‌های پزشکی بالینی پرداخت، اما ساموئل رهبر از ۱۹۶۸ تا ۱۹۶۹ به عنوان فرصت مطالعاتی در کالج پزشکی آلبرت انیشتین در نیویورک به فعالیت‌های پژوهشی مشغول شد.  او پس از بازگشت به تهران در سال ۱۹۷۰ درجهٔ استاد تمام (پروفسوری) را دریافت کرد و به عنوان مدیر بخش زیست‌شناسی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی تهران به فعالیت‌های خود ادامه داد.  او یازده هموگلوبین جدید را کشف کرده است . اما کشف هموگلوبین گلیکوزیله (HbA۱c) به سال ۱۹۶۷ برابر با ۱۳۴۶ در دانشگاه تهران،  مهم‌ترین دستاورد پژوهشی او به شمار می‌آید که نام او  و ایران را در جهان پرآوازه کرده‌است.  كشف پروفسور رهبر، يعني افزايش مقدار هموگلوبين گليكوزيله (HbA1c) در افراد ديابتي، امروزه چراغ راه ميليون‌ها پزشك و بيمار ديابتي است.و مهمترین شاخص کنترل قند خون و بررسی وضعیت قند خون بیمار در ۱۲۰ روز گذشته است.

پروفسور رهبر پس از انقلاب به آمریکا رفت و در بخش هماتولوژی و پیوند مغز استخوان شهر هوپ در ایالت کالیفرنیا به عنوان همکار پژوهشی مشغول فعالیت شد و از سال ۱۹۷۹ مدیرت آزمایشگاه پژوهشی هموگلوبین را برعهده گرفت. این دانشمند ایرانی در آبان ماه ۱۳۹۱ مانند بسیاری از فرهیختگان رانده شده از وطن در غربت درگذشت . تسلیت ویژه ای خدمت خانواده محترم  ایشان دارم و آرزومندم روزی در ایرانی آزاد یک دانشکده یا مکان علمی به یاد این دانشمند فرهیخته نامگذاری شود . یادش گرامی و روانش شاد.












Tuesday, November 20, 2012

اعتراف روزنامه بنی صدر به نمایندگی رمزی کلارک از سوی کارتر در نوفل لوشاتو و چند سند دیگر

چپی ها و اسلام گرایان همواره کوشیده اند رمزی کلارک را فردی عدالت خواه که در هنگام انقلاب هیچ مسولیتی یا ماموریتی از سوی دولت امریکا نداشته معرفی کنند تا همکاری امریکا با خود را در جریان انقلاب اسلامی انکار کنند. این چند عکس سند گویایی است در میزان استقلال و بویژه عدالت خواهی دروغین جناب رمزی کلارک.  

چرا چپ ها و اسلام گرایان از افشای روابط شان با دولت امریکا می ترسند ؟

زیرا در حالی که با شعارهای ضد امپریالیستی و ضد آمریکایی مردم را فریفته بودند و به خیابان ها کشاندند،  پس پرده با دولت امریکا برای برقراری یک رژیم مذهبی در ایران همکاری داشتند و رو شدن دستشان نشان می دهد که تا چه اندازه فریبکار و دودوزه باز هستند و شرافت و اخلاق سیاسی ندارند.  


برای بزرگنمایی بر روی عکس ها کلیک کنید 

روزنامه انقلاب اسلامی در سال ۵۸:  رمزی کلارک یکی از دو آمریکایی مامور ایران، همان شخصی است که به عنوان نماینده کارتر در پاریس با امام ملاقات کرد 

رمزی کلارک در تاریخ۲۱ ژانویه ۱۹۷۹ [ پس از دیدار با سلیوان سفیر وقت آمریکا در ایران ] از تهران به پاریس رسید و در دیدار با خمینی نظرات کارتر درباره رخدادهای اخیر را به او گفت. کلارک هنگام ترک خمینی گفت امیدوارم این انقلاب برای مردم ایران عدالت اجتماعی به ارمغان آورد. 





رمزي کلارک در اين ديدار با ابراز خرسندي از ملاقات رودررو با دکتر احمدي نژاد گفت : بهترين خاطرات من مربوط به دوران ديدار با آيت الله خميني است.[ عجب فرد عدالت خواه و حقوق بشری هستی آقای رمزی کلارک که پس از آنهمه جنایات خمینی هنوز بهترین خاطرات زندگی ات از کسی است که بانی گورهای دست جمعی است.]



بنی صدر بارها اعتراف کرده است که خمینی با آمریکایی ها ارتباط داشته است اما او بعدا فهمیده است. از آنجا که خمینی هیچ زبان خارجی بلد نبوده است و کار هماهنگی دیدارها و ترجمه ملاقات های او را مثلث بیق (بنی صدر ، یزدی، و قطب زاده) انجام می داده اند، چگونه ممکن است که این آقایان متوجه روابط خمینی با آمریکایی ها نشده اند ؟



بازدید جناب رمزی کلارک از عراق در زمان زمامداری صدام سال ۲۰۰۰ 


دیدار رمزی کلارک با اسماعیل هنیه سرکرده گروه تروریستی حماس 


نامه کارتر به خمینی درباره  قضیه گروگان گیری و اشاره به ماموریت رمزی کلارک در این باره  


بن مایه ها :

http://www.scribd.com/doc/22848776/The-US-Khomeni-Relationship

http://www.tabnak.ir/fa/news/44490/%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%E2%80%8F%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%85%D8%B2%D9%8A-%D9%83%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%83




Sunday, November 18, 2012

کدام صادق پست فطرت تر است ؟ لاریجانی یا زیبا کلام


صادق زیبا کلام 

صادق لاریجانی


صادق زیبا کلام با انتشار مطلبی در وبلاگ شخصی خود به بررسی کشته شدن ستار بهشتی وبلاگ نویس جوان زیر شکنجه دژخیمان جمهوری اسلامی پرداخته است و درآن جملاتی تاسف بار به کار برده است که نشان می دهد ایشان اصولا بویی از عاطفه انسانی نبرده است و همه چیز را از دایره مصالح نظام جمهوری اسلامی می بیند. زیبا کلام در بخشی از این گفتار آورده : "جوانی به نام ستار بهشتی که فعالیت حزبی نداشته به واسطه مطالب خلاف قانون در وبلاگ شخصی اش بازداشت می شود."  ظاهرا طبق این جملات، زیبا کلام باور دارد که اگر کسی فعالیت حزبی داشته باشد مستحق بازداشت و اینگونه برخوردهاست همچنین ایشان چند نوشته ساده  انتقادی در نبود آزادی و گرانی و دزدی و سوء مدیریت نظام در یک وبلاگ شخصی را خلاف قانون می داند. در جایی دیگر از این نوشتار زیبا کلام می گوید: "  به هر حال ستار بهشتی فوت شده و از این منظر بیگانگان علیه ما شیپور تبلیغاتی به دست گرفته‌اند." زیباکلام در اینجا اعتراض گسترده جوامع بین المللی به قتل یک جوان بیگناه را به شیپور تبلیغاتی بیگانگان تشبیه می کند که نشان می دهد ذات صادق زیبا کلام با امثال صادق لاریجانی تفاوتی ندارد. زیبا کلام در جملاتی دیگر ادامه  داده است که آنچه دل هر فردی را که دوستدار مملکت و نظام است به درد می‌آورد آن است  که کسانی نظیر ستار بهشتی، زهرا کاظمی و محسن روح الامینی و این تیپ افراد، اغلب افراد شاخص و مهمی هم نیستند که نظام باید برای آنان هزینه بپردازد. یعنی از دید این مثلا استاد دانشگاه کسانی وجود دارند که افراد شاخص و مهمی هستند و  برای نظام می صرفد با حذف فیزیکی آنها هزینه بپردازد.

آقای زشت کلام همه افراد مهم هستند و جانشان ارزش دارد. جوانی که از دید شما فرد مهمی نیست عزیز خانواده اش هست و از بین رفتن او برابر با نابودی دست کم یک خانواده است. اعتراض به کشته شدن انسانها شیپور تبلیغاتی یا سوء استفاده نیست بلکه صدای وجدانهای بیداری است که بدرد آمده و شوربختانه شما از آن بی بهره اید.  آزادی و حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش مصلحتی بس بزرگتر از حفظ نظام کثیف و فاشیستی مورد علاقه شماست . سوء استفاده آن است که  افرادی مانند شما شده اید اتاق فکر ماشین جنایات رژیم و به صادق لاریجانی آموزش می دهید جنایت و کشتار مردم ایران کجا بسود نظام است و کجا به زیان نظام است. امثال شماها هستید که در پس پرده این جنایات را مدیریت می کنید و برای همین است که شما از صادق لاریجانی پست فطرت ترید.

Sunday, November 11, 2012

تشکیل کمیته پی گیری مرگ ستار در مجلس و متهم شدن احتمالی قاتلین به پرداخت خسارت کامپیوتر او






پس از واکنش های شدید ایرانیان و جوامع بین المللی به فاجعه جان باختن ستار بهشتی زیر شکنجه دژخیمان جمهوری اسلامی، مجلس رژیم برای آرام کردن تبی که بین ایرانیان افتاده و شرمساری بین المللی دیگری که  برای چندمین مرتبه  به بار آورده در مجلس شوربای اسلامی نمایشی راه انداخته اند که کمیته پی گیری این فاجعه تشکیل خواهد شد. یکی در صحن علنی مجلس می گوید دستگاه قضایی باید پاسخگو باشد ، دیگری می گوید گرانی باید کنترل شود تا مردم ناراضی نباشند.

 به عنوان یک جوان ایرانی به این مترسک های سر خرمن که نماینده خامنه ای هستند می گویم اولا شما همگی یک پرونده فساد مالی یا جنسی در وزارت اطلاعات دارید و همه تان ریش کثیف تان گرو رهبر محبوبتان است پس اگر بخواهید هم هیچ غلطی نمی توانید بکنید . دوم اینکه چیزی که شما نمی فهمید این است که اصلان چرا باید پلیسی به نام فتا وجود داشته باشد ؟ چرا در یک کشور باید وبلاگ نویسی جرم باشد ؟ چرا در یک کشور باید شکنجه وجود داشته باشد ؟ چرا در یک کشور یک بیمار سادیسمی باید رییس پلیس باشد؟

دوم اینکه شما احمق ها باید بفهمید که مشکل ما گرانی نیست ، مشکل ما نبود آزادی است ، وقتی آزادی بیان آمد، آزادی رای آمد ، فساد اقتصادی خودبخود از میان می رود و اقتصاد بهبود پیدا می کند . همه  چیز در گرو آزادی است . شما به نیاکان ما و به فرهنگ چند هزار ساله ما توهین کرده اید. شما ما را در خیابان به جرم شیک پوشی کتک زده اید . شما مانند ماموران نازی در فرانسه اشغالی بر سر هر کوی و برزن ایست گشت و بازرسی گذشته اید و جیب و ماشین مان را می گردید .  شما کشور ما را در خطر نابودی قرار داده اید. ما نمی خواهیم جان فدای کسی باشیم ، ما نمی خواهیم سرنوشت کشورمان مادام العمر بدست یک نفر باشد که ما نقشی در انتخابش نداشته ایم و خود را صاحب جان و مال و ناموس و هستی کشورمان می داند.

چه چیز را می خواهید پی گیری کنید ؟ همان گونه که ماجرای کوی دانشگاه پی گیری شد و در آخر به یک ریش تراش ختم شد ؟ یا مانند پی گیری جنایات کهریزک ؟ یا پی گیری قتل آن پزشک جوان در همدان ؟ پی گیری جان باختن ستار هم در بیداد گاه شما به جایی نخواهد رسید خیلی همت کنید در پایان قوه قصابیه پلیس فتا را مجبور به پرداخت خسارت وارده به کامپیوتر ستارعزیز خواهد کرد .

Friday, November 9, 2012

در غم درگذشت بانو نادره افشاری، سنگری دیگر خالی شد



بانو افشاری را نخستین بار از برنامه های تلویزیونی شادروان رضا فاضلی شناختم . از آن پس  در اینترنت نوشته های ایشان را می خواندم . او نویسنده ای خوش ذوق، مبارز، و با روحیه ای بسیار قوی بود . نوشته هایش در رد زن ستیزی و تبعیض جنسی بویژه در جوامع اسلامی می تواند سر مشق دیگر بانوان میهنمان باشد. سرافرازی آشنایی با ایشان را در سایت آزادگی یافتم و با وجود اینکه آشنایی ما در حد همان فضای مجازی و فیس بوکی بود از دیدگاه های ایشان بسیار بهره مند شدم. مدتی در حدود یک ماه در فضای مجازی نبودند تا اینکه امروز با خبر شدم ایشان در اثر یک بیماری بلند مدت درگذشته است. خودش وصیت کرده است: "دوست ندارم کسی لباس سیاه بپوشد، ریش بگذارد، حلوا و خرما خیر کند، فاتحه بگیرد و یا حتی شیون و زاری کند. شمعی و شرابی و شاخه گلی مرا بس است! " .  خانواده گرامی ایشان ما را در غم خود شریک بدانند. روانش شاد.

Tuesday, November 6, 2012

بنی صدر جان رمزی کلارک مامورآمریکایی را در نوفل لوشاتو یادت میاد !؟


از آنجا که بنی صدر تازگی ها به ایرانیان پیام داده مواظب آلترناتیو سازی بی بی سی و صدای امریکا باشند، از ایشان می خواهیم نگاهی به این عکس رمزی کلارک  مامور دولت امریکا در نوفل لوشاتو در سال ۱۳۵۷ بیاندازند. شاید آقای بنی صدر چیزی از آلترناتیو سازی آن زمان یادش بیاید و پس از ۳۴ سال بخواهد کمی راست بگوید. 

آقای مهدی هاشمی آیا ستار بهشتی هم بندی تو در اوین بود ؟



دیروز مهدی هاشمی پسر رفسنجانی  قلبش شکسته بود پزشک خانوادگی مهدی در اوین با او ملاقات می کند و آقا را با تشریفات به بیمارستان می برند تا آنژیوگرافی شود. امروز مرگ ستار را که زیر شکنجه ماموران رژیم  در اوین جان باخته است اعلام می کنند. مهدی هاشمی و پدرش از بزرگترین دزدان تاریخ ایران هستند، به دستور پدرش بسیاری از ایرانیان کشته یا زندانی شده اند. اگر انقلاب نشده بود مهدی هاشمی امروز در نوقان پای درخت پسته بیل می زد یا مانند پدرش روضه ۵ تومانی می خواند.  ستار بهشتی کارگری شریف وساده در رباط کریم بود. تنها جرمش داشتن یک وبلاگ بود. مملکتی که جای دزد و قاضی با هم عوض شود آخرش همین است.  جمهوری اسلامی یکی از معدود رژیمهایی در جهان است که افراد را به جرم داشتن وبلاگ می کشد پیش از این  یعقوب مهرنهاد و امیر میرصیافی به همین دلیل بوسیله دژخیمان جمهوری اسلامی کشته شده اند.

Friday, November 2, 2012

آخرین گفتگوی جنجالی با ابول حسن بنی صدر




مجری : آقای بنی صدردیدگاه شما درباره انقلاب اسلامی چیست ؟
بنی صدر : انقلاب اسلامی فاجعه است که می توان آن را از تهران به پاریس هجرت داد.

مجری: شما از چه گاه شماری استفاده می کنید ؟
بنی صدر: گاه شمار هجری پاریسی ، الان سال ۳۱ هجری پاریسی هست.

مجری :  بهترین دوران تاریخ معاصر ایران چه زمانی است ؟
بنی صدر : از انقلاب اسلامی ۵۷ تا زمان کودتای سال ۱۳۶۰ علیه بنده بهترین وآزاد ترین دوران بود

مجری : میشه چند تا از آزادیهای آن دوران را نام ببرید ؟
بنی صدر: بله ، مثلا مردم آزاد بودند به خانه بهایی ها بریزند و غارت کنند، همچنین هر کسی یک زن بی حجاب می دید  آزاد بود روش اسید بپاشه یا روی دست مردانی که پیراهن آستین کوتاه می پوشاند تیغ بکشه. همچنین من بخشنامه کردم که در ادارات کسی کراوات نزنه و اینجوری گردن همه آزاد شد!

مجری: وضیت دادگستری در دوران شما چگونه بود ؟
بنی صدر: خیلی سریع به پرونده ها رسیدگی می شد، مثلا اگر کسی می آمد می گفت همسایه من ساواکی بوده، خلخالی تا  ظهر اعدامش می کرد. مانند الان نبود که پرونده ها چند ماه تو نوبت می ماند، پس آفتاب آمد دلیل آفتاب.

مجری : بانک ها در دوره شما چگونه اداره می شدند ؟
بنی صدر: بدون بهره و با اقتصاد توحیدی، چون در اسلام ربا حرام است.

مجری:  شما پس از اینکه صدام چند بار به سفیر ایران درعراق هشدار داد در صورت ادامه دخالت های ایران حمله خواهد کرد، چه اقدام دیپلماتیکی انجام دادید؟
بنی صدر: من یک نامه محرمانه به آقای خمینی نوشتم و گفتم سفیر ما اینجوری می گه، اون هم پاسخی نداد ، نامه را هم دارم اسکن کردم گذاشتم روی سایت. پس باز هم آفتاب آمد دلیل آفتاب!

مجری : پرسش هایی که درباره اسلام  هر روز از شما می شه از جانب چه کسانی است؟
بنی صدر : رییس علی از میز بغلی.

مجری: کار مبارزاتی شما الان چی هست ؟
بنی صدر : من از سازمان های ان جی او پول می گیرم و آن را صرف بازتولید اسلام رحمانی می کنم. این پول می توانست در راه نا صواب براندازی جمهوری اسلامی خرج شود اما اکنون در راه صراط مستقیم انقلاب اسلامی در هجرت خرج می شود.

Thursday, November 1, 2012

نماز خواندن بنی صدر پشت سر خامنه ای در نماز جمعه تهران



انقلاب جاروکشان - به کفشهای ولو شده جلوی افراد نگاه کنید ، کدام یک کفش آقای
 رییس جمهور (بنی صدر) است ؟

                                        برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید

این همان دورانی است که بنی صدر از آن به عنوان دوران درخشان انقلاب اسلامی یا به قول خودش پیش از کودتای سال ۱۳۶۰ بر ضد او یاد می کند . در آن دوران دو سال و نیمه که آقای بنی صدر آن را دوران آزادی می داند چه اتفاقاتی افتاده است : اعدام های فله ای، مصادره اموال مردم، غارت خانه بهائیان و اعدام بسیاری ازآنان ، آزار اقلیت های دینی دیگر، اسید پاشی به صورت و دست زنان بی حجاب و مردان با پیراهن آستین کوتاه، حجاب اجباری، بخشنامه منع استفاده از کراوات، آغاز جنگی خانمان سوز و بسیاری فجایع دیگر.