Friday, November 2, 2012

آخرین گفتگوی جنجالی با ابول حسن بنی صدر




مجری : آقای بنی صدردیدگاه شما درباره انقلاب اسلامی چیست ؟
بنی صدر : انقلاب اسلامی فاجعه است که می توان آن را از تهران به پاریس هجرت داد.

مجری: شما از چه گاه شماری استفاده می کنید ؟
بنی صدر: گاه شمار هجری پاریسی ، الان سال ۳۱ هجری پاریسی هست.

مجری :  بهترین دوران تاریخ معاصر ایران چه زمانی است ؟
بنی صدر : از انقلاب اسلامی ۵۷ تا زمان کودتای سال ۱۳۶۰ علیه بنده بهترین وآزاد ترین دوران بود

مجری : میشه چند تا از آزادیهای آن دوران را نام ببرید ؟
بنی صدر: بله ، مثلا مردم آزاد بودند به خانه بهایی ها بریزند و غارت کنند، همچنین هر کسی یک زن بی حجاب می دید  آزاد بود روش اسید بپاشه یا روی دست مردانی که پیراهن آستین کوتاه می پوشاند تیغ بکشه. همچنین من بخشنامه کردم که در ادارات کسی کراوات نزنه و اینجوری گردن همه آزاد شد!

مجری: وضیت دادگستری در دوران شما چگونه بود ؟
بنی صدر: خیلی سریع به پرونده ها رسیدگی می شد، مثلا اگر کسی می آمد می گفت همسایه من ساواکی بوده، خلخالی تا  ظهر اعدامش می کرد. مانند الان نبود که پرونده ها چند ماه تو نوبت می ماند، پس آفتاب آمد دلیل آفتاب.

مجری : بانک ها در دوره شما چگونه اداره می شدند ؟
بنی صدر: بدون بهره و با اقتصاد توحیدی، چون در اسلام ربا حرام است.

مجری:  شما پس از اینکه صدام چند بار به سفیر ایران درعراق هشدار داد در صورت ادامه دخالت های ایران حمله خواهد کرد، چه اقدام دیپلماتیکی انجام دادید؟
بنی صدر: من یک نامه محرمانه به آقای خمینی نوشتم و گفتم سفیر ما اینجوری می گه، اون هم پاسخی نداد ، نامه را هم دارم اسکن کردم گذاشتم روی سایت. پس باز هم آفتاب آمد دلیل آفتاب!

مجری : پرسش هایی که درباره اسلام  هر روز از شما می شه از جانب چه کسانی است؟
بنی صدر : رییس علی از میز بغلی.

مجری: کار مبارزاتی شما الان چی هست ؟
بنی صدر : من از سازمان های ان جی او پول می گیرم و آن را صرف بازتولید اسلام رحمانی می کنم. این پول می توانست در راه نا صواب براندازی جمهوری اسلامی خرج شود اما اکنون در راه صراط مستقیم انقلاب اسلامی در هجرت خرج می شود.

2 comments:

  1. pofiyuze savaki ashghal natunestid banisadro bokoshid hala to kesafate bache dozde harumzade dari beghole khodet roshangohi mikoni ridam be dahanet ke az chahe tuvalet badtare bulam tu dahanet harumzadeye binamoos zane o bachat zire akhunda ya amrikayi daran hal mikonan vatanforushe bivatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. جناب این ادبیاتی که به کار بردی ، ادبیات توحیدی ابولی هست ؟! آخی ! آخه بنی صدر چی هست که کسی بکشتش ؟!

      Delete