Friday, November 30, 2012

سند پشتیبانی بنی صدر از اعدامهای فله ای اول انقلاب از روزنامه خودش




بزرگی معنویت امام خمینی و روحانیت از دیدگاه ابوالحسن بنی صدر :

"شما که آن همه درباره اعدام ها در ایران سر و صدا راه انداخته اید خود شما پس از جنگ جهانی دوم بنا به اسنادی که سفیر ما در پاریس فراهم آورده است،  ۱۰۵ هزار نفر را  بدون محاکمه به عنوان همکاری با دشمن اعدام کرده اید . یک میلیون نفر را خودسرانه توقیف و زندانی کرده اید. در ایران پس از ۵۵ سال تحمل سیاهکار ترین رژیم ها به قول شما ۴۰۰ نفر اعدام شده اند. این دو رقم را با هم مقایسه کنید تا بزرگی معنویت امام خمینی و روحانیت را اندریابید. "

البته این روزنامه مربوط به آبان ۵۸ است و تا پایان گریختن بنی صدر از ایران در سال ۶۰ مرتب به بزرگی معنوی امام خمینی و روحانیت بویژه خلخالی افزوده شد و این بزرگی های معنوی روحانیت همچنان پس از ۳۴ سال ادامه دارد.




4 comments:

  1. بنابر آنچه که از انتهای این سرمقاله سانسور کرده اید، بنی صدر اعدامها را "کارهای غیرقابل دفاع" عنوان می کند، پس هیچ حمایتی از اعدامها نکرده است.

    همین بنی صدر که شما سلطنت طلبها مثل چی! ازش می ترسید و می خواهید خفه اش کنید، در 15 مهر 1359 علنی ترین و شدیدترین موضع را بر ضد اعدامها در کارنامه اش در روزنامه انقلاب اسلامی، گرفت:

    «چگونه زیباترین انقلابها را به بدترین شکلها درآورده و به جهان عرضه کردند، آنها که محاکمات چند دقیقه ای تشکیل می دادند و پیاپی اعدام می کردند، آنهایی که به نام اسلام و قاطعیت، قاتلیت را رویه می کردند. آنهایی که هرج و مرج ایجاد می کردند و از استقرار نظم جلوگیری می کردند. آنهایی که تبلیغات تخریبی را بعنوان تبلیغات مکتبی به خورد مردم ایران و دنیا می دادند. آنهایی که به این عنوان که ما برای اقتصاد انقلاب نکرده ایم، عملا زمینه فعالیتهای سازنده و تولیدی را از بین می بردند، آنهایی که از استقرار حکومت قانون جلوگیری می کردند و می کنند و ... آنها هستند که چهره زیبای انقلاب ما را لجن آلود کردند و این چهره لجن آلود را به دنیا وانمود کردند، به جای آن چهره زیبای واقعی.»

    ReplyDelete
  2. از بنی صدر می ترسیم ...لول ...می خواهیم کمی سربه سرش بزاریم ! ها ها ها ...چی را سانسور کرده ام عزیز بفرما این متن کاملش


    شنبه 12 آبان 1358، 12 ذیحجه 1399، 3 نوامبر 1979، شماره 109

    بحران در همه جا

    http://banisadr.org/ketab/sad_maghale_jelde2.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. این هوادار بنی صدر فراموش کرده است که 15 مهر 1359 دو سال پس از روی کار آمدن پیشوا و امام او بوده است و گویا آن زمان تازه از خواب بیدار شده ؟
      پس تا آن زمان و زمانی که فرزند امام اش بود و پست هایِ گوناگونی هم مانند عضویت در شورای انقلاب آدمکشان و رئیس جمهوری راهزنان و دیگر جاها را داشت، چه میکرد؟
      خواب بود یا خودش را به آن راه میزد تا اینکه بیرون اش کردند؟

      شرم آور است که یکی که دست ب.س آن آدمخوار و ایران ستیز بود، اکنون برای مردم ایران جانماز آب میکشد!

      ننگ بر چه مزدور بیگانه و تبهکار باد
      روزبه!

      Delete
  3. نخست اینکه من در هیچ نسکی و جایی نخوانده و نشنیده ام که پس از جنگ جهانی دوم 105 هزار تن را بی دادگاه و همینگونه مانند صادق گیوی – خلخالی، همکارِ خمینی و بنی صدر به نام همکاری با دشمن، به دام مرگ فرستاده باشند که این خود دروغ بزرگی ست که تنها از این بنی صدر پشت هم انداز و دروغگو ساخته است!
    دو دیگر اینکه این بنی صدر دروغگو خودش در همین نوشته یِ روزی نامه اش خستوست که از کشتارها پشتیبانی کرده است!
    دیگر چرا این سینه چاکان اش زیر آن میزنند؟
    کدام "معنویتی" آن ایران ستیز بی سواد و دجال خمینی، پدر این بنی صدر داشته که ما نمی دانستیم؟

    ReplyDelete