Tuesday, November 20, 2012

اعتراف روزنامه بنی صدر به نمایندگی رمزی کلارک از سوی کارتر در نوفل لوشاتو و چند سند دیگر

چپی ها و اسلام گرایان همواره کوشیده اند رمزی کلارک را فردی عدالت خواه که در هنگام انقلاب هیچ مسولیتی یا ماموریتی از سوی دولت امریکا نداشته معرفی کنند تا همکاری امریکا با خود را در جریان انقلاب اسلامی انکار کنند. این چند عکس سند گویایی است در میزان استقلال و بویژه عدالت خواهی دروغین جناب رمزی کلارک.  

چرا چپ ها و اسلام گرایان از افشای روابط شان با دولت امریکا می ترسند ؟

زیرا در حالی که با شعارهای ضد امپریالیستی و ضد آمریکایی مردم را فریفته بودند و به خیابان ها کشاندند،  پس پرده با دولت امریکا برای برقراری یک رژیم مذهبی در ایران همکاری داشتند و رو شدن دستشان نشان می دهد که تا چه اندازه فریبکار و دودوزه باز هستند و شرافت و اخلاق سیاسی ندارند.  


برای بزرگنمایی بر روی عکس ها کلیک کنید 

روزنامه انقلاب اسلامی در سال ۵۸:  رمزی کلارک یکی از دو آمریکایی مامور ایران، همان شخصی است که به عنوان نماینده کارتر در پاریس با امام ملاقات کرد 

رمزی کلارک در تاریخ۲۱ ژانویه ۱۹۷۹ [ پس از دیدار با سلیوان سفیر وقت آمریکا در ایران ] از تهران به پاریس رسید و در دیدار با خمینی نظرات کارتر درباره رخدادهای اخیر را به او گفت. کلارک هنگام ترک خمینی گفت امیدوارم این انقلاب برای مردم ایران عدالت اجتماعی به ارمغان آورد. 





رمزي کلارک در اين ديدار با ابراز خرسندي از ملاقات رودررو با دکتر احمدي نژاد گفت : بهترين خاطرات من مربوط به دوران ديدار با آيت الله خميني است.[ عجب فرد عدالت خواه و حقوق بشری هستی آقای رمزی کلارک که پس از آنهمه جنایات خمینی هنوز بهترین خاطرات زندگی ات از کسی است که بانی گورهای دست جمعی است.]



بنی صدر بارها اعتراف کرده است که خمینی با آمریکایی ها ارتباط داشته است اما او بعدا فهمیده است. از آنجا که خمینی هیچ زبان خارجی بلد نبوده است و کار هماهنگی دیدارها و ترجمه ملاقات های او را مثلث بیق (بنی صدر ، یزدی، و قطب زاده) انجام می داده اند، چگونه ممکن است که این آقایان متوجه روابط خمینی با آمریکایی ها نشده اند ؟



بازدید جناب رمزی کلارک از عراق در زمان زمامداری صدام سال ۲۰۰۰ 


دیدار رمزی کلارک با اسماعیل هنیه سرکرده گروه تروریستی حماس 


نامه کارتر به خمینی درباره  قضیه گروگان گیری و اشاره به ماموریت رمزی کلارک در این باره  


بن مایه ها :

http://www.scribd.com/doc/22848776/The-US-Khomeni-Relationship

http://www.tabnak.ir/fa/news/44490/%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%E2%80%8F%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%85%D8%B2%D9%8A-%D9%83%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%83




3 comments:

  1. Negotiation with anyone is not any proof that one side is a puppet or stooge of the other.
    If Khomeini came to power by a CIA or Foriegn coup, then you would be right. So what they held talk with Khomeini?
    We, as a nation made the wrong choice of a religious government and lost sight of of our freedom. Shah, unintentionally helped by one party system and upbringing a politically novice nation and putting down sensible opposition such as National Front.

    ReplyDelete
  2. مذاکرهبا هر طرفی دلیل آلت دست بودن طرفین و توطئه نیست. توطئه کودتای نظامی توسط عوامل جاسوسی و ارتشی میباشد.
    ما خود بعنوان یک ملت در مورد خمینی و ایستادگی برای آزادی خود اشتباه کردیم که از دلایلش بی تجربکی سیاسی و سلنسور و سرکوبهای شاه بود که نا خواسته برای بقدرت رسیدن دیکتاتور بعدی کمک کرد و همه احزاب معتدل و میانه رو را سرکوب کرد. وقتی بحران جامعه به انقلاب رسید، فقط تشکیلات سنتی مذهبی از مساجد بود که مردم را رهبری کرد، سازمانهای دیگر بنفع حزب رستاخیز توسط شاه منحل شده بود.
    یادتون نره که شاه گفت این حزب من و مملکت من است و هرکه همراه نیست برود بیرون.

    ReplyDelete
    Replies
    1. دوست گرامی چند پرسش :

      ۱. بنی صدر چند بار و از جمله در صدای امریکا گفته است خمینی در پاریس گفت : می خواهیم در ایران حکومت ولایت فقیه پیاده کنیم . من ( بنی صدر) به او گفتم اگر اینجور بگوییم مردم از ما روی گردان می شوند و رژیم پهلوی می ماند باید بگوییم جمهوری شبیه فرانسه می خواهیم آیا بنی صدر دنبال آزادی بود یا فریب افکار عمومی ؟ بنی صدر گول خورده بود یا ملت ایران را گول زد تا حتا به قیمت نابودی ایران با رژیم پهلوی دشمنی کند ؟
      ۲ . من با سیستم تک حزبی رستاخیز اصلا موافق نیستم اما شما چند تا از آن حزب های میانه رو را که شاه از بین برد نام ببرید ؟
      ۳. آیا آقای بنی صدر هنوز تحت تاثیر سرکوب های شاه است که دقیقا مانند همان ۳۴ سال پیش می اندیشد ؟ آیا ایشان هنوز پس از ۸۱ سال بی تجربه است ؟
      ۴. اگر قرار است یک روستایی ساده و یک مثلا روشنفکر هر دو گول یک آخوند ،خمینی ، را بخوردند پس تعریف روشنفکری چیست ؟
      ۵. بنی صدر که نباید از آزادی مذهبیون در زمان شاه ناراحت باشد زیرا خودش بچه آخوند است ، و البته مصاحبه زیادی از او و دیگر دوستان انقلابی اش هست که دلیل مخالفت خود را با شاه اسلام ستیزی او بیان کرده اند الان چرا وارونه می گویند ؟
      ۶.

      Delete