Sunday, November 11, 2012

تشکیل کمیته پی گیری مرگ ستار در مجلس و متهم شدن احتمالی قاتلین به پرداخت خسارت کامپیوتر او






پس از واکنش های شدید ایرانیان و جوامع بین المللی به فاجعه جان باختن ستار بهشتی زیر شکنجه دژخیمان جمهوری اسلامی، مجلس رژیم برای آرام کردن تبی که بین ایرانیان افتاده و شرمساری بین المللی دیگری که  برای چندمین مرتبه  به بار آورده در مجلس شوربای اسلامی نمایشی راه انداخته اند که کمیته پی گیری این فاجعه تشکیل خواهد شد. یکی در صحن علنی مجلس می گوید دستگاه قضایی باید پاسخگو باشد ، دیگری می گوید گرانی باید کنترل شود تا مردم ناراضی نباشند.

 به عنوان یک جوان ایرانی به این مترسک های سر خرمن که نماینده خامنه ای هستند می گویم اولا شما همگی یک پرونده فساد مالی یا جنسی در وزارت اطلاعات دارید و همه تان ریش کثیف تان گرو رهبر محبوبتان است پس اگر بخواهید هم هیچ غلطی نمی توانید بکنید . دوم اینکه چیزی که شما نمی فهمید این است که اصلان چرا باید پلیسی به نام فتا وجود داشته باشد ؟ چرا در یک کشور باید وبلاگ نویسی جرم باشد ؟ چرا در یک کشور باید شکنجه وجود داشته باشد ؟ چرا در یک کشور یک بیمار سادیسمی باید رییس پلیس باشد؟

دوم اینکه شما احمق ها باید بفهمید که مشکل ما گرانی نیست ، مشکل ما نبود آزادی است ، وقتی آزادی بیان آمد، آزادی رای آمد ، فساد اقتصادی خودبخود از میان می رود و اقتصاد بهبود پیدا می کند . همه  چیز در گرو آزادی است . شما به نیاکان ما و به فرهنگ چند هزار ساله ما توهین کرده اید. شما ما را در خیابان به جرم شیک پوشی کتک زده اید . شما مانند ماموران نازی در فرانسه اشغالی بر سر هر کوی و برزن ایست گشت و بازرسی گذشته اید و جیب و ماشین مان را می گردید .  شما کشور ما را در خطر نابودی قرار داده اید. ما نمی خواهیم جان فدای کسی باشیم ، ما نمی خواهیم سرنوشت کشورمان مادام العمر بدست یک نفر باشد که ما نقشی در انتخابش نداشته ایم و خود را صاحب جان و مال و ناموس و هستی کشورمان می داند.

چه چیز را می خواهید پی گیری کنید ؟ همان گونه که ماجرای کوی دانشگاه پی گیری شد و در آخر به یک ریش تراش ختم شد ؟ یا مانند پی گیری جنایات کهریزک ؟ یا پی گیری قتل آن پزشک جوان در همدان ؟ پی گیری جان باختن ستار هم در بیداد گاه شما به جایی نخواهد رسید خیلی همت کنید در پایان قوه قصابیه پلیس فتا را مجبور به پرداخت خسارت وارده به کامپیوتر ستارعزیز خواهد کرد .

No comments:

Post a Comment