Friday, October 26, 2012

پرسش ازبنی صدر: آیا باید مردم ایران متقاعد بشوند اسلام سراپا عیب است تا از این رﮊیم بیاسایند؟- طنز



جناب آقای بنی صدر، احتراما، پرسشی از محضر جنابعالی داشتم که بسیار خوشحال می شوم پاسخگوی آن باشید. میان بخشی از مردم ایران جا افتاده است که  باید مردم ایران متقاعد بشوند اسلام سراپا عیب است تا از این رﮊیم بیاسایند نظر جنابعالی به عنوان شخصیتی که به هر حال بچه آخوند و حجت الاسلام کت و شلواری هستید چیست ؟ با تشکر ( رییس علی از میز بغلی).

پاسخ آقای بنی صدر : عزیزم شما مگه در مدرسه کتاب تعلیمات اجتمایی نوشته حداد عادل را نخوانده ای ؟ در آنجا مفصل توضیح داده شده که کمونیست  که به اجتماع  اهمیت می داد شکست خورد و سرمایه داری غرب نیز که به فرد اهمیت می دهد به بن بست رسیده است پس بهترین راه همین اسلام خودمان است که به فرد و اجتماع هیچکدام اهمیت نمی دهد  . اینجانب نیز ۲۵ سال پیش گفتم که امریکا در حال نابودی است و می بینید که دیگر چیزی ازش نمانده. پس آفتاب آمد دلیل آفتاب.

به رژیم کنونی ایران هم نگاه نکن اینها دین را ابزار قدرت قرار داده اند. تا پیش از کودتای سال ۱۳۶۰ که اینجانب رئیس جمهور بودم آزادی کامل در یک حکومت اسلامی وجود داشت مثلا هر کسی با همسایه اش مشکل داشت  می گفت ساواکی هست خلخالی تا ظهر اعدامش می کرد یا هر کسی آزاد بود خانه بهایی ها را غارت کنه یا رو چمن راه بره یا درخت های وسط خیابان را که شاه خائن کاشته بود از ریشه دربیاره یا هر زن بی حجابی می بینه اسید روش بپاشه ! جون من این چیزها بد بود ؟ برای همین است که من انقلاب اسلامی را با خودم به هجرت بردم تا سر وقت دوباره ببرمش ایران.

شما جوان عزیز نگاهی به تاریخ ۱۴۰۰ سال گذشته ایران بیانداز ببین که اسلام نه تنها هیچ آسیبی به ایران نزده بلکه به ایران بسیار خدمت کرده . پس از آمدن مسلمانان در دوره ساسانی کنیز بازی و برده فروشی آزاد شد و مرزهای ایران نیز از قید و بند رها شد و برادران هپتال و ترک و تاتار ما آزادانه تا ری پیش می آمدند و هرچه دم دستشان بود خراب می کردند . در دروره هایی که سلسله های ایرانی آمدند و ایرانیت بر اسلامیت کمی چربید مانند سلسله های سامانی و صفاری و دیلمی و زندیه و پهلوی افراد کافر و فرصت طلبی مانند رازی، بیرونی، پور سینا، و کسروی امکان پخش باورهای مسموم یافتند و به این مرز و بوم بسیار آسیب زدند اما در دروه هایی که اسلامیت بیشتر بود دانشمندانی مانند امام محمد غزالی ، ملا محمد باقر مجلسی و کلینی و حاج میرزا آقاسی  رشد یافتند که خودش یک رنسانس در ایران به حساب می آمد. از همه مهمتر پدر اینجانب آیت الله بود و من را با سهم امام که مسلمین بهش می دادند بزرگ کرده ، حساب کن اگه ایرانیها مسلمان نبودند آن وقت دخل و خرج خانه ما از کجا می آمد.

No comments:

Post a Comment