Monday, October 1, 2012

بحران ارز: جلسه اضطراری هیات دولت در چاه جمکران به ریاست امام زمان (عج




پس از جهش نرخ دلار به ۳۵۰۰ تومان دولت دهم که بوسیله امام زمان (عج ) اداره می شود  در چاه مردانه جمکران به ریاست امام غایب تشکیل جلسه داد. خانم وحیدی دستجردی وزیر بهداشت نیز در چاه زنانه جمکران از راه تلفن همراه با کابینه در ارتباط بود. محمود احمدی نژاد در ابتدای جلسه به احترام امام قائم، هاله نور خود را خاموش کرد. سپس امام زمان به مسوولان نظام دلگرمی داد و فرمود: اصلن نترسید همانگونه که در جنگهای ایران و روس در دوره فتحعلیشاه قاجار به کمکتان آمدیم و بر کفار پیروز شدید این بار نیز شما را تنها نخواهیم گذاشت! در پایان جلسه هیات دولت تصمیم گرفت که برای مقابله با بحران ارز هر صرافی را که دلار به نرخ بیشتر از ۱۲۲۶ تومان بفروشد دستگیر کنند. همچنین از فروش ارز به افراد سود جو مانند دانشجویان خارج از کشور جلوگیری شود. دولت موظف شد که با افزایش ظلم و فساد در جامعه زمینه ظهور حضرت را فراهم کند.  گفتنی است که پس از این جلسه سخنگوی آیت الله سیستانی در عراق مراتب اعتراض خود به دولت ایران را ابراز داشت. آیت الله سیستانی با بیان اینکه امام زمان تنها در چاه  سامرا است، از اینکه چاه امام زمان مانند مک دونالد چند شعبه شده است و از تجارت انحصاری او خارج شده، اظهار تاسف کرد

2 comments:

  1. امام غایت از ته چاه گفت من دیگه از چاه بیرون نمیام

    امام حاضر هم گفت که من در بیت خودم میمونم که هوا پسه

    امام جمعه هم گفت من نمازم رو زیر منبر میخونم به یاد آغا

    امام نقی هم گفته است که من در آن دنیا کاری از دستم بر نمیاد

    امام خمینی هم گفته این نباشد که ما ارتحال کردیم شما عشق و حال کنید

    امامان به امام غیب گفته اند که زیاد غیبت کردی ما داریم در چاه رو میبندیم

    از طرف سوت سوتک

    ReplyDelete
  2. مرد بی خدا‎

    خدا مرا آزاد خلق کرد ای مرد بی خدا

    به من زبان داد که حرف دل بگویم

    به من عقل داد که راه زندگی بپویم

    تو آمدی گفتی که من نباید حرف دل بگویم

    آزادی من گرفتی و قفل زدی به گلویم

    تو میخوای زندگی مرا دیکته کنی و من بپذیریم

    آواره کردی مرا که از وطن بگریزم

    حالا من اینجا نشسته ام که آخر و آقبت تو را ببینم

    آخر از خانه ام خوای رفت ای مرد بی خدا خانه پس بگیرم

    تو را در زباله دان تاریخ خواهم انداخت بعد آن جشن بگیرم

    از طرف سوت سوتک

    ReplyDelete