Wednesday, May 9, 2012

حکم ارتداد عباس میرزای ولیعهد به جرم پوشیدن چکمه کفار یک بار دیگر صادر شد!



 عباس میرزا ولیعهد فتحعلی شاه قاجار برای مقابله با نیروهای مهاجم روسی کوشید ارتش ایران را مدرن و متحد الشکل کند . بیچاره در جلو با روسها می جنگید و در پشت سر دایناسورهای عمامه دار قم و اصفهان و تبریز به خاطر پوتین نظامیش به جرم پوشیدن چکمه کفار حکم ارتدادش را می دادند . این در حالی بود که این علمای دروغین حتی یک اعتراض به زنبارگی ها و آدم کشی ها و فساد دربار فتحعلیشاه نکردند. حال حکایت آیت الله چلوصافی گلپایگانی و دیگر لاستیک به سرهای قم ! شما از یک ترانه شاهین نجفی این چنین بر آشفته اید و فتوا صادر می کنید  اما از تجاوز به پسران و دختران ایرانی ککتان هم نگزید . شما که از فروش دختران ایرانی در دوبی خم به ابرو نمی آوردید اما برای تصویب اجازه بورس تحصیلی دختران مجرد خودتان را جر دادید و آن را از مصادیق گسترش فحشا دانستید و از دستور کار مجلس خارج کردید. شرم بر شما دین فروشان مردم فریب 

3 comments:

  1. نمی دانم چرا هرکس که ادّعایِ روشنفکری می کند و می خواهد یک شبه رَهِ صدساله را در رسیدن به شهرت طِی کند، شروع می کند به توهین نمودن به اعتقاداتِ دیگران!؟
    همین امر نشانگرِ این است که ما راهِ درازی تا رسیدن
    به دموکراسی در پیش داریم چرا که هنوز نیاموخته ایم که آزادی در اندیشه و بیان به معنایِ بی حُرمتی به دیگران و اعتقاداتشان نیست

    ReplyDelete
    Replies
    1. بی حرمتی به اعتقادات چه کسی کردم رفیق ؟ مگه این چیزهایی که نوشتم واقعیت نداره ؟ آیا این آیت الله ها تا به حال علیه دزدی و تجاوز به دختران و پسران ایرانی در زندان ها و قتل یک فتوا داده اند ؟ مگر جلوی بورس دختران مجرد را نگرفتند ؟ مگر جلوی عباس میرزا نگرفتند که چکمه کفار به پای لشکر اسلام کرده ؟ مگر بیچاره از دست پدرش و این احمق ها دق نرد ؟ شاید همه این نامردمی ها اعتقادات شماست ، ببخشید که به آن توهین شد !

      Delete
  2. mesle inkeh shoma mafhom democrasi ra nemidanid, democi ehteram be aghayed digaran keh mokhel democrasi hastand nist. mosalmanan be har bahaneee fetvaye ghatl baraye bi ehterami be aghayedeshan sader mikonand. hala chera bayad be in aghayed ehteram gozasht maloum nist.

    ReplyDelete