Friday, May 11, 2012

واکنش محمد مصدق به آهنگ شاهین نجفی درباره آهنگ نقی

همانا آن " سید نورانی " که ما در خواب دیدیم و به ما گفت برو و صنعت نفت را ملی کن کسی نبود به جز  امام نقی (ع) . ما و جبهه ملی این حرکت ضد ملی شاهین نجفی حقوق بگیر شاهان پهلوی را محکوم می کنیم . همچنین حزب توده که همواره با الهام گیری از آزادی خواهان بزرگی مانند استالین پشتیبان ما بوده در یک چرخش ملی گرایانه آن را محکوم کرده و این حرکت را مخالف مرامنامه کمونیستی دانسته است. اینجانب بر آنم تا با یک رفراندوم ۳ ساعته دیگر تنها در شهر تهران( زیرا بقیه مملکت شعور رای دادن ندارند)،  موسیقی رپ را مانند مجلس شورای ملی در مملکت ایران تعطیل کنم. در ضمن قاتل تیمسار رزم آرا را که خودمان بخشیدیم مامور نمودیم  تا در یک حرکت ملی دیگر شاهین نجفی را ترورکند. همانگونه که در نطق پیش از دستور مجلس شورای ملی منحله گفتیم : اصل بر اسلامیت قواست!

محمد مصدق دوست دار پادشاه جوان بخت ایران، احمد شاه قاجار 

4 comments:

  1. azizam mosaddegh doktoraie hoghoogh dasht.savaie melli kardane naft,taryak ro ham melli kard.doshmanash faghat shaho akhoond naboodan,engelis,bazar va be ghole maroof drug lord ha ham bar alaihesh boodan...mosadegh asan nationalist bood...cheghadr keyhan bazi akhe shariat?

    ReplyDelete
  2. خیلی احمقانه بود .من نمیدونم تو کدوم فرقه یا حزبی که اینطور آدمی که همه چیزش فدای کشور و مردمش بود رو مسخره میکنی.

    شیران همه خفتند تا شغالان عوعو کنند

    ReplyDelete
  3. دری وری گفتن هم حدی دارد

    ReplyDelete
  4. اگه ميفهميدي و ميشناختي ايشون را هرگز به خودت اجازه نميدادي اينطور سخن پراني كني بزرگ مردي مثل دكتر هرگز تكرار نخواهد شد دليل بدبختي ما همين لودگي و مسخرگيه اون هم شخصيتي مثل دكتر مصدق !!! اكه اين شخص براي كشور ديكه ايي بود اسطوره جهاني ميشد و يك كلمه از حرفاش به همه زبانها ترجمه ميشد سردمدارهاي انگليس از همون موقع تا امروز معتقدن ضربه و ضرري كه از اين مرد بزرگ نصيبشون شداز جنگهاي جهاني بيشتر بوده

    ReplyDelete