Wednesday, May 2, 2012

هشداری به اصلاح طلبان و خانم عبادی درباره همکاری با افرادی که زیر پوشش" فعال مدنی" پنهان شده اند


 این نوشتار هشداری است به سیاستی که اصلاح طلبان وافراد وابسته به آنها درخارج از کشور، بویژه آنان که دستی در رادیو تلوزیونهای وابسته به کشورهای غربی مانند بی بی سی و صدای آمریکا دارند  و گردانندگان سایتهایی همچون جرس و خانم شیرین عبادی در رابطه با رویکردشان نسبت به افراد معلوم الحالی که زیر پوشش فعال مدنی به دنبال ملت سازی جعلی و زدن  تیشه به ریشه ایران هستند. 

در خرداد ماه گذشته مقاله ای در سایت جرس به چاپ رسید با نام " اعلام موجودیت و منشور کانون مبارزه با نژادپرستی و عرب ستیزی در ایران" گفتنی است هیات موسس این کانون چند نفر از جمله یوسف عزیزی بنی طرف هستند و در این بیانه که لینک آن در پایان همین نوشتار آورده شده است، از خوزستان با نام جعلی یاد شده است و همچنین آمده است که " ما نمی توانیم نام های اصیل و دلخواه عربی را برای نامگذاری کودکانمان انتخاب کنیم و نمی توانیم به زبان مادری خود در دوران ابتدایی درس بخوانیم وحق نداریم کتاب، مجله و روزنامه به زبان عربی در منطقه خود منتشر کنیم. نژادپرستان، طی هشت دهه گذشته نام های تاریخی عربی اهوازی استان، شهرها، محله ها، خیابان ها، باتلاق ها، رودخانه ها و دیگر نام های جغرافیایی را تغییر داده و حتی گاهی نام های چهره های ضدعرب را جایگزین آنها کرده اند و ...." . گفتنی است که این حرف ها را آقای بنی طرف در دیدار اخیر خود با احمد شهید نیز مطرح کرده است، با وجودی که ما می دانیم رژیم جمهوری اسلامی بویژه در دهه اول خود اجازه نام های اصیل فارسی را نمی داد و زبان عربی در مدرس ایران به عنوان زبان دوم تدریس می شود . این شخص که از خانواده شیخ خزعل و نزدیک به گروه خلق عرب (گروهی که علنا با صدام در زمان جنگ همکاری داشتند برای جدایی خوزستان از ایران) حتی از نام خلیج فارس به هیچ عنوان استفاده نمی کند و علنا از تجزیه خوزستان صحبت کرده و آن را با نام جعلی خود خوانده صدا می زند. این شخص در زمان خاتمی کارمند رسمی وزارت ارشاد شد و بسیار به اصلاح طلبان نزدیک است. یوسف بنی طرف که کارمند رسمی وزارت ارشاد بود در ترکمن صحرا برعلیه ایران و امنیت ملی ایران سخنرانی می کرد و آزادانه اخبار فعالیتهای خود را منتشر می نمود .در مدت ریاست جمهوری خاتمی که دست پان عربها در خوزستان باز گذاشته شده بود بدترین تخریبها بر علیه آثار باستانی این استان و بخصوص آثار باستانی شوش به عمد توسط پان عربهایی که در پستهای بالا بودند صورت گرفت. اخیرا نیز جنبش ندای سبز آزادی بیانیه ای را از این شخص منتشر کرده، که لینک آن در پایان آورده شده است. بنی طرف اکنون نیز به لطف اصلاح طلبان بی بی سی پایش در آنجا باز شده وآزادانه در بی بی سی فارسی بر ضد منافع ملی ایران سخن پراکنی می کند. ایشان که خانم عبادی را از زمان عضویت در کانون نویسندگان ایران می شناسد به مدد همین دوستی قدیمی و البته ناآگاهی و نابخردی خانم عبادی از ایشان برای تبلیغات و مظلوم نمایی و انتشار اخبارجعلی و دروغ در جهت مقاصد شومش برعلیه ایران استفاده می کند و افسوس که خانم عبادی و بسیاری دیگر ناآگاهانه به دام این افراد افتاده و بازیچه مقاصد شوم اینها بدون درک از شرایط حساس کشورمان شده اند. درست همانطور که در سال ۵۷  به اصطلاح روشنفکران ایران بازیچه خمینی و نیروهای مذهبی و اسلامی شدند و کردند آنچه را که نباید بود به کشورمان. 

پرسش اینجاست که چرا خانم عبادی و سایت های اصلاح طلبی تبدیل به بلندگوی  یوسف بنی طرف در پخش دروغها و ادعاهای جعلی ایشان بدون تفکر به عواقب این سیاست ضد ایرانی و ضد میهنی شده اند ؟ این رویکرد  یاد آور همان سیاست مخرب و نادرست و ساده لوحانه ای هست که در طی ۵۰ سال اخیر از به اصطلاح نخبگان و روشنفکران ایرانی شاهد بوده ایم.


آقای محسن سازگارا نیز به مناسبت پنجمین سال یک کاریکاتور که همیهنان آذربایجانی را آزرده کرد بود هم گام با تلویزیون های پان ترکی برای بیرون آمدن مردم تبریز تبلیغات گسترده می کرد!  آقای سازگارا آیا  مردم تبریز به تنهایی به خیابان بریزند، ایران آزاد می شود ؟ آیا مردم تبریز باید برای آزادی و دمکراسی در یک حرکت یک پارچه میهنی راهپیمایی کنند یا اینکه به صورت انفرادی و برای یک کاریکاتورو رژیم خونخوار عده ای از آنان را  به خاک و خون بکشد و خوراک تبلیغاتی برای پان ترک ها درست شود ؟ آیا شما عواقب پیشبینی نشده سخنان خود را به عهده می گیرید ؟

نیروهای وابسته به اصلاح طلبان باید بدانند که نفرت تجزیه طلب ها از پادشاهان پهلوی نه بخاطردموکراسی، بلکه به دلیل از میان بردن ملوک الطوایفی و ایجاد حکومت مرکزی نیرومند و بنیان زیر ساخت های مدنی-اجتماعی در این دوره است که امکان سوء استفاده آنها را به کمترین میزان ممکن رساند. همچنان که کعبه آمال پان ترک ها ، رژیم علی اف است که یک دیکتاتوری موروثی با بیشترین فساد مالی و تورم بالا بنا به گزارش سازمانهای بین المللی است .این که تعدادی ازاصلاح طلبان به دلیل نفرت تجزیه طلبها از رژیم پهلوی  احساس نزدیکی به آنها می کنند و حاضرند با آنها نشسته و تریبونشان را در اختیار آنان می گذارند تاسف بار بوده و بیانگر عمق نادانی و همچنین نداشتن عرق ملی این افراد هست. امیدواریم تمام احزاب و گروهای سیاسی پیش از اینکه به منافع گروهی خود بیاندیشند ، منافع ملی ایران را در نظر داشته باشند و تیشه به ریشه این مرز و بوم نزنند.


:لینکهای جرس و ندای سبز آزادی در حمایت از افراد و بیانیه های ضد ایرانی 

2 comments:

  1. چنان ایرانتونو تجزیه کنیم چنان تجزیه کنیم که شما فارسها جایی غیراز افغانستان نداشته باشین.تازه اونجا هم افغانیها با کیرهای شق کرده منتظرتونن

    ReplyDelete
    Replies
    1. ادب از که آموختی ، از پان ترک ها ....شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لوپ لوپ خورد ، گه دانه دانه ....شکر زیادی خوردی نوکر علی موف ، همان مردم تبریز و اورمیه پاسخ تو بدبخت را خواهند داد دیگه به ما نمی رسه ...هه هه هه

      Delete