Saturday, December 7, 2013

رفسنجانی: فتوای حضرت امام درباره اسپم کردن در فیس بوک فوتبالیست ها



هاشمی رفسنجانی : روزی با میشل پلاتینی فوتبالیست معروف فرانسوی در محضر امام بودیم . آقای پلاتینی درحالیکه  دو زانو و مودبانه در حضور امام نشسته بود از کامنت های مردم ایران در صفحه فیس بوکش  گلایه  کرد .
از امام خمینی پرسیدیم تکلیف چیست ؟ امام اندکی تامل کردند و سپس فرمود : لکن اگر اسپم ها از طرف سربازان پدر گمنام امام زمان باشد که می خواهند امت ایران اسلامی را در حد فرهنگ بالای امت مسلمان فلسطین و سودان نشان دهند که ثواب  دارد و واجب کفایی است و همان هدفی است که ما برای آن انقلاب کردیم, اما اگر تنها برای لهو و لعب و بجز قربة إلی الله  باشد جایز نیست و احتیاط واجب آن است که انجام ندهند و اگر انجام دادند باید ١٠٠ لایک  فیس بوکی کفاره بدهند و ٦٠ روز دی اکتیو کنند یا ٦٠ فقیر را سیر  کنند یا ٦٠ روز روزه بگیرند.

سپس من ادامه دادم عده ای نیز در فیس بوک خانمی که قرعه کشی کرد کامنت های سکسی گذاشته اند . امام فرمود : اگر آن ضعیفه زن غیر مسلمان باشد اشکالی ندارد, اما اگر مسلمان باشد در صورتیکه زن مسلمان آزاد باشد کامنت گذار باید نصف آن که گفتم  کفاره بدهد  و اگر زن مسلمان برده ( کنیز) باشد باید به رییس فیفا معادل آن کفاره بدهد. امام ادامه دادند : اگر در اثر کامنت های سکسی طفلی حادث شد حلال زاده است و باید تا ٦ سالگی در صفحه فیس بوک آن زن باشد و سپس به کامنت گذار تحویل داده شود.

من  به امام گفتم عده ای می گویند  این واکنش ها بدلیل رفتار بد و سرکوب جوانان در جمهوری اسلامی است که خود را بصورت  واکنش های ناهنجار اجتماعی -جنسی نشان می دهد. امام از حرف من ناراحت شدند و فرمودند : آقای رفسنجانی شما هم که حرفهای ضد انقلاب را می زنید. اینها از آثار فساد آن پدر و پسر است . از کم کاری شما مسولین است . آیه های فیلترینگ را بخوانید ! امر به معروف و نهی از منکر را زیاد تر کنید . بشکنید این کیبوردها را . فیلتر کنید این فیس بوک ها را . زیاد تر کنید گشت های ارشاد را ...


کامنت های جنسی کاربران ایرانی در صفحه فیس بوک خانم لیما که مراسم قرعه کشی را انجام داد . نتیجه ٣٥ سال سرکوب نیازهای اولیه جوانان ایران یا کامنت های هدفمند سایبری های نظام برای بی آبرو  کردن هر چه بیشتر ایرانیان ؟ . پاسخ مسی فوتبالیست آرژانتینی به ترول های اینترنتی : لیاقت شما احمدی نژاد است 



3 comments:

  1. دقیقا موافقم با مسی ! لیاقت امت خر و گاو محمود بوزینه بیشتر نیست

    ReplyDelete
  2. azraelweblog.blogspot.com
    جناب روشنگر وبلاگ عزرائیل هم برای شماست

    ReplyDelete