Friday, December 6, 2013

عباس امیر انتظام : می خواستند جزیره کیش را ٨٠٠ میلیون تومان بفروشند!

عباس امیر انتظام معاون نخست وزیر( روزنامه ی اطلاعات ۱۷ اسفند ۱۳۵۷) : می خواستند جزیره کیش را ٨٠٠ میلیون تومان بفروشند! 

برگهایی از روزنامه های آن زمان نشان می دهد که دروغ از همان روزهای نخست مساله ای نهادینه شده در جمهوری اسلامی بوده و تنها مخصوص خمینی, خامنه ای,  رفسنجانی , احمدی نژاد و روحانی نیست و افرادی مانند ابراهیم یزدی , امیرانتظام , بنی صدر و این مثلن آزادی خواهان !! در دروغگویی بسیار پیشتازتر از سران کنونی رژیم جمهوری اسلامی بوده اند . 
واقعن چه کسی می خواهد پاسخگوی دروغ های سفیهانه این انقلابیون باشد؟ 
تجربه فاجعه انقلاب اسلامی ٥٧ ثابت کرد که با دروغ هرگز هیچ ملتی به آزادی نرسیده است. چرا داریوش بزرگ از اهورامزدا خواسته است ایران را از دروغ, دشمن و خشکسالی در امان دارد ؟ احتمالا در زمان او نیز ایران به خاطر دروغ هزینه های دهشتناکی پرداخته است .
 ظاهرا دروغ بدترین آنهاست زیرا مانند امروز ایران به دنبال دروغ,  دشمن و خشکسالی نیز بر ما چیره می شود. 

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. حالا از کجا معلوم که این خبر دروغه؟ مگه از یک حکومت دست نشانده مثل حکومت پهلوی این کار عجیب و غریبی است که بخشی از خاک ایران را بفروشه؟ مگه قبلا بعد از ٢٨ مرداد ١٣٣٢ نفت را دربست به آمریکاییها نفروخته بود؟ مگر بعد از ان بحرین و دریاچه هامون را به فرمان ارباب چشم ابی از خاک ایران جدا نکرده بود؟ اما اگر این خبر دروغ باشه, و آقای امیر انتظام عمدا این دروغ را گفته باشه تا خانواده پهلوی را بدنام کنه صد البته احمقانه ترین کار ممکن را انجام داده. واقعیت خیانت ها و وطنفروشیهای خانواده پهلوی انقدر عیان, خائنانه و مشمائز کننده هست که اصلا نیازی به دروغ باقی نمیگذارد.

    ReplyDelete
    Replies
    1. پیشنهاد می کنم کامنتی را که اینجا گذشته ای برای مسابقه مقاله نویسی بسیج محله بفرستی , حتمن برنده میشی :-)

      Delete
  3. ایران بیشترین لطمه و ضربه رو از روشنفکر‌های به اصطلاح ملی‌ مذهبی‌‌ها خورد. البته جمهوری اسلامی هم خوب حقشونو کف دستشون گذاشت .

    ReplyDelete