Wednesday, December 11, 2013

سهم اسلام از بودجه دولت ٥٢٨ میلیارد تومان و سهم ایران تنها ١٤ میلیارد تومان ! روحانی مچکریم

از راست به چپ : سید محمد خامنه ای رییس بنياد ايران شناسى. غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب پارسی.  اگر از ننگ و خجالت بمیریم کم است.
نگاهى به بودجه دولت روحانى:
سازمان تبليغات اسلامى ٢٣٥ ميليارد تومان
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى ١٧٩ ميليارد تومان
دفتر تبليغات اسلامى حوزه علميه قم ٧٥ ميليارد تومان
شوراى عالى انقلاب فرهنگى ٣٩ ميليارد تومان
برایند : ٥٢٨ ميليارد تومان

فرهنگستان زبان و ادب پارسی تنها ٨ ميليارد تومان
بنياد ايران شناسى تنها ٦ ميليارد تومان
برایند : ١٤ ميليارد تومان

همان ١٤ میلیارد تومان سهم ایران خرج چه چیزی می شود ؟

رییس فرهنگستان زبان و ادب پارسی غلامعلی حداد عادل پدر عروس سید علی خامنه ای  و رییس بنياد ايران شناسى سید محمد خامنه ای برادر بزرگتر سید علی خامنه ای است . بسیار ساده اندیشی است که گمان کنیم  با انتصاب دو فرد ضد ایرانی, اسلام زده و واپسگرا بر این دو نهاد کاری هر چند اندک در جهت گسترش فرهنگ و تاریخ ایران انجام شود .  بودجه ناچیزی که به این دو بنیاد مثلا ایرانی اختصاص داده شده است,  به اندازه ای است که بتوان حقوق کارمندان و هزینه ساختمان ها , نصب پارچه  های تبلیغاتی برای مراسم عاشورا, رمضان , دهه فاطمیه و مسافرت رایگان کارکنان جهت زیارت امام هشتم شیعیان را پرداخت کرد.
 در ضمن آن بودجه ٥٢٨ میلیارد تومانی هزینه ی  تبلیغات اسلام در ایران یک رقم اعلام شده است و سالانه میلیارد ها دلار بگونه ای غیر رسمی صرف انتشار خرافات اسلامی در داخل و خارج ایران می شود و صدا و سیمای جمهوری اسلامی با آن بودجه های هنگفت نیز عملا یک پایگاه تبلیغات اسلامی است .
بدیهی است که در جمهوری اسلامی فارغ از اینکه چه کسی رییس جمهور باشد سیاست کلان آن ایران ستیزی , فلسطین مداری و  و گسترش ایدولوژی اسلامی است.

No comments:

Post a Comment