Friday, January 11, 2013

چرا اسلامگرایان و چپی ها با نادر شاه و رضا شاه دشمنی می کنند ؟



نادر شاه افشار برجسته ترین ژنرال جهان، دست کم در ۵۰۰ سال گذشته است. در زمانی کوتاه فتنه افغان را فرو نشاند و تمامی سرزمینهای اشغال شده ایران را از عثمانی و روسیه باز ستاند. اسپانیا و پرتغال را که در آن زمان بر بسیاری از نقاط جهان از جمله آمریکای جنوبی تسلط کامل داشتند در خلیج پارس در هم کوبید و هر دو را از ابرقدرتی انداخت  و تمامی جزایر خلیج پارس و سرزمینهای جنوبی آن را به زیر کنترل ایران در آورد. هندوستان را که سفیرش را کشته بودند اشغال کرد و مرز ایران را به پیشاور رساند.

رضا شاه در شرایطی ظهور کرد که ایران نه تنها دیگر در شمار کشورهای نیرومند جهان نبود ، بلکه در سده ۱۷ درجا زده بود و یکی از عقب مانده ترین کشورهای جهان بود. احمد شاه  قاجار بیشتر وقت خود را مشغول خوشگذرانی  در فرنگ بود و سالی ۱۵ هزار پوند از دولت انگلستان حقوق می گرفت. درباریان فاسد قاجار هر کدام وابسته به یکی از دولت های روسیه و انگلیس بودند و با کمال بی شرمی به آن افتخار می کردند.  کشور در خطر تجزیه بود و در هر گوشه  از ایران شخصی برای خود حکمرانی می کرد. خوزستان با دسیسه انگلستان و تقویت شیخ خزعل کارش تقریبا تمام بود. بزرگترین زمینداران و صاحبان ثروت شاهزاده های قاجار مانند عبد الحسین فرمانفرما و آخوندها بودند.  شاهان قاجار سابقه صدر اعظم  کشی داشتند و پیش از آن امیر کبیر ، قائم مقام فراهانی و حتا ابراهیم خان کلانتر شیرازی که با خیانت به شهریار زند ( لطفعلی خان) آنها را به پادشاهی رسانده بود کشتند. این بار شاه بی عرضه قاجار که نمی توانست با یک دست خط همایونی رضا خان سردار سپه را به دژخیم بسپارد با کمک سید حسن مدرس ( آخوندی که جمهوری اسلامی عکس او را روی ده تومانی چاپ کرده است) و شیخ خزعل تصمیم به ترور نخست وزیر کشور گرفتند که رضا خان از این ترور جان سالم بدر برد تا شاه تروریست قجری که چپی ها او را دموکرات می خوانند و شیخ خزعل آخرین امیدشان نقش بر آب شود.

رضا شاه پس از خواباندن شورشهای استانهای مختلف ، امنیت را برقرار کرد، زیر ساختهای مدنی و مدرنیه را در ایران پایه گذاری کرد ، آموزش و پرورش و دانشگاه بنیان نهاد، جوانان با استعداد ایرانی را برای آموختن دانش نوین به اروپا فرستاد، آرامگاه بزرگان ایران زمین مانند فردوسی و پورسینا و رازی را بگونه که در خور آنها باشد ساخت و برای فردوسی گرامی جشن هزاره برگزار کرد و دهها کار بنیادی دیگر که هدف این نوشته نیست .

دلیل مخالفت آخوندها با شاهنشاهان افشار و پهلوی :

نادر شاه بساط مفتخوری آخوندها را در ایران برچید و گروهی از آنها بویژه آخوند های اصفهان به کربلا و نجف گریختند ، گروهی از آنها که علیه نادر شاه تبلیغ و دسیسه می کردند ، تنبیه یا کشته شدند و نادر شاه که بدرستی در یافته بود دامن زدن به جنگ شیعه و سنی بسود کشورهای رقیب اروپایی است تبلیغات منفی که دکانی برای آخوندهای شعیه بود را ممنوع کرد.
و اما رضا شاه دست آخوندهای زالو را یکسره از جان و مال و ناموس مردم ایران کوتاه کرد، دادگستری را از آنها گرفت ، آموزش  و پرورش مدرن جای خود را به  مدرسه های طلبگی آخوندها داد ، زن را از اندرونی سیاه قاجار بیرون کشید و ناسیونالیسم ایرانی را که یعقوب لیث صفاری با درگذشت زود هنگام  نتوانست پیاده کند ، پس از ۱۴۰۰ سال در ایران زنده کرد و گاه شمار ایرانی را جایگزین ماه های قمری کرد . سه مورد آخر گناهی نا بخشودنی در نزد آخوند هاست زیرا با این همه چماق کشی و تبلیغ خرافات نتوانستد زن ایرانی را به اندرونی سیاه قاجار باز گردانند و مردمی که به خود آگاهی ملی رسیدند روزبروز ناسیونالیست تر می شوند.

دلیل مخالفت چپی ها با شاهنشاهان افشار و پهلوی :

پس از روی کار آمدن سلسله پهلوی بچه آخوندها و شاهزاده های قاجار که کل منافعشان بر باد رفت بهترین راه مخالفت خود را عضویت در حزب توده و دیگر احزاب چپ  دیدند و اگر دقت کنید سران اصلی چپ اکثرا بچه آخوندها  مانند  کیانوری (نوه شیخ فضل الله نوری) از سران حزب توده  و شاهزاده های قاجارمانند  زن کیانوری مریم فیروز ( دخترعبد الحسین فرمانفرمای قجری ) مؤسس سازمان زنان حزب توده، و مظفر فیروز( پسر نصرت الدوله فیروز قجری)  بودند . دلیل دشمنی بخش آخوندی احزاب چپ  با نادر شاه و رضا شاه در بالا توضیح داده شد.
اما دلیل دشمنی بخش قاجاری سران احزاب چپ با نادر شاه این است که پدر بزرگ فتحعلیشاه قاجار با نام فتحعلی خان در زمان نادر شاه داعیه پادشاهی داشت و پس از شکست از نادر شاه کشته شد و پادشاهی ننگین قاجار ۵۰ سال به تاخیر افتاد. رضا شاه نیز سلسله قاجار را که در درازای ۱۳۵ سال جز خفت و خواری چیزی برای ایران نداشتند بر انداخت. دلیل دیگر آن نیز جهان وطنی بودن برخی از هواداران احزاب چپ که کلا با مفاخر ملی ایران دشمنی می کنند.

اسلام گرایان و چپی ها ( بچه آخوندها و بازماندگان قاجار) چگونه  نادر شاه و رضا شاه را ترور شخصیت کنند ؟

تمام خدمات نادر شاه به ایران را نادیده می گیرند و تنها می گویند پسرش رضا قلی میرزا را کور کرد! کور کردن رضا قلی میرزا در اثر یک سو ظن پیش آمد و نادر شاه بازمانده عمرش را دچار ناراحتی روحی و روانی شد. دربرابر، شاه عباس صفوی که سر پسرش را برید و یک هفته آن را پای سفره می گذاشت و دو پسر دیگرش را کور کرد به دلیل آخوند نوازیش کسی علیه او تبلیغ نمی کند . همچنین نادر شاه را بدلیل حمله به هند شخصی شبیه چنگیز خان معرفی می کنند که کمال بی شرمی و بی انصافی این دو گروه است . درباره رضا شاه نیز می کوشند او را عامل  انگلستان معرفی کنند و تغییرات بزرگی را که  در زیر ساخت جامعه مدنی ایران بوجود آورد در حد ساختن چند پل و راه آهن که البته آن ساختمان ها نیز در نوع خود شاهکاری است، پایین بیاورند.  نادر شاه در دشت مغان از سوی سران کل ایران زمین به پادشاهی برگزیده شد و رضا شاه با رای مجلس شورای ملی . این دو گروه همواره کوشیده اند این دو گزینش را تقلبی جلوه دهند . پرسش اینجاست که شاهان ننگین  و آخوند نواز قاجار مگر جز این است که با زور شمشیر یک خوجه خون آشام  بر روی کار آمدند ؟ رفتار قاجارها با شاهزادگان زند چگونه بود ؟ لطفعلی خان، شهریار زند، محبوب دل ایرانیان را چگونه کشتند ؟ بگفته شرق شناسان  لطفعلی خان زند ۲۰۰ سال از نظر فکری از زمان خودش جلوتر بود و هم او بود که آخرین امید ما برای صنعتی شدن و ماندن در جمع کشورهای نیرومند جهان بود.

 در پایان کافیست به نامه مثلا اعتراضی بچه آخوندی به نام احمد صدر حاج سید جوادی به سید علی خامنه ای اشاره شود . حاج سید جوادی در آن نامه با ابراز شادمانی از سقوط سلسله پهلوی در جایی از نامه می گوید نیروهای امنیتی رژیم در آدم کشی روی نادر شاه را سفید کرده اند . این عزیزان قجری و آخوند زاده  که مسوول تمام سیه روزی های مردم ایران در ۲۰۰  سال گذشته هستند باید بدانند زمستان به پایان خود بسیار نزدیک است و رو سیاهی به آنها می ماند.

شادمانی مریم فیروز موسسس سازمان زنان حزب توده ( نتیجه فتحعلیشاه قاجار) ازپیروزی انقلاب اسلامی پس از ۳ دهه جنایات رژیم و قدردانی او از خمینی.  پدرش عبدالحسین فرمانفرمای قاجار از بزرگترین دزدان و رانت خوران زمان خودش بود . برادرش نصرت الدوله فیروز از شرکت نفتی انگلستان ۲۰ هزار پوند رشوه گرفته بود. رضا شاه تمام پول را از او گرفت و به
 خزانه دولت واریز کرد و در زندان در گذشت




مریم فیروز ( شاهزاده قاجار) و همسرش نورالدین کیانوری ( نوه شیخ فضل الله نوری) هر دو از سران حزب توده . همدستی بچه آخوندها و شاهزادگان قاجار یکی از دلایل اصلی فاجعه جمهوری اسلامی 


دیدار همسر سید حسین فاطمی ( بچه آخوند) وزیر امور خارجه دولت دکتر مصدق و از دشمنان قسم خورده شاهان پهلوی،  با احمدی نژاد رییس جمهور دولت کودتا 

ابوالحسن بنی صدر ( بچه آخوند) شخصی که در پی اختلاف با خمینی و سران حزب جمهوری اسلامی  به پاریس گریخت، اما نام نشریه اش همچنان انقلاب اسلامی است

آرامگاه نادر شاه یکی از نوابغ ایران زمین که در زمان رضا شاه پهلوی ساخته شد . روان هر دو شاد باد
احمد صدرحاج سید جوادی جد اندر جد آخوند زاده شخصی که نسبش به حسن امام دوم شیعیان می رسد ،  حتا در نامه اعتراضی به رژیم بیشتر به پهلوی ها و نادر شاه حمله می کند 
                                                                                                                                                                              

4 comments:

  1. یادم هست قرار بود شما دیگر کس شعرنگویی. به جایش بشینی واز روی مطالعه و با شناخت کافی ، حرف های سنجیده بزنی . ملت بخوانند و چیز یاد بگیرند . به روح پدرت صلوات بفرستندو به شیر مادر ت آفرین بگویند.
    هیهات و صد افسوس . بل دو صد افسوس . این دیو خودنمایی که در تواست. این شیطان خودپسندی که در وجود توست ، بر نمی تابد نور و روشنایی را. غرض این است . مبادا ساکت نشسینی. باید که چیزی گفته باشی. ولو با این سخن ریده باشی بر هر خشک و تر از جمله خودت یا روشنگر نسل سوخته !

    ReplyDelete
    Replies
    1. صلوات به قبر خودت و پدر و مادرت

      Delete
    2. اسلام گرای عزیز من و پدر و مادرم نیازی به صلوات نداریم . نخست یاد بگیر اگر به کسی انتقاد داری پای پدر و مادرش را به میان نکشی . همچنین سخنان رکیک و اسلام پسند به زبان اسلامیت نیاوری. تمام چیزی هایی که نوشتم وقت تاریخی و از روی مطالعه است. اگر جایی از نوشته را نادرست می دانی به گونه جزئی همان بخش را بیان کن تا پاسخ دهم .

      Delete
  2. خیلی دلم میخواست که سکوت میکردم ولی با خواندن روزنامه ها و گرفتاریهای مردم نمیشود بی تفاوت ماند درست همان چیزی که سیستم دارد شب روز به ما میگوید اگر میخواهی کاری بکارت نداشته باشند یا بی تفاوت باش یا ظالم؟

    اکنون اگر شما به نوشته های دیگران توجه کنید می بینید که پراز فحش دادنها و توهین هاست و بجای همدلی وحدت و همکاری درست در نقطه مقابل قرار گرفته اند فحشکار بد دهنی فحش های حتی فانوسی یا ناموسی و بد بیراه گفتن به هم هرکس میگوید من علامه دهر هستم من درست میگویم من صحیح میگویم ودیگران بیراهه میروند. هر دینی و هر ملیتی و هر گروهی میگوید من درست هستم ودیگران غلط. نتیجه اینکه ما بهم مشغولیم و آنان مشغول غارت کشورهای ما. و مسخره کردن ما. من بخوردن خوراکهای مسموم دیگر عادت کرده ایم و خودتان ببینید که هوای مسموم خوراک مسموم و فکرهای مسموم دارد مردم کشورهای مارا از پا در میآورد. ماشاالله که رهبران ما هم که فکر زر و زور بازی هستند و کاری بکار ما ندارند.

    امپریالیست کمونیست سویالیست تروریست مذهبیسم و رهبران فاسد آنان تنها چیزی که میخواهند سوار شدن بر امواج نفرت مردم است که بتوانند کیسه های خود را پر کنند. کدامیک از اینان فکر مردم ما بوده اند. همه شان میخواهند گلیم خود را از آب بیرون بکشند. متاسفانه ماهم بدون آگاهی و صرف با دیدن تبلیغات کوبنده آنان دنباله روشان شده ایم. خودتان ببینید که یکی بنام دین در قصرهای تلا زندگی میکند ویکی دیگر اعدام میشود یکی از قبل دین به مقام ثروت مکنت اعتبار میرسد ودیگری نان خود را هم از دست میدهد. هریک از ما بنا بر تاثیر محیط خود دارای یک دین یا بی دین یا با یک زبان و فرهنگ بزرگ شده ایم دلیلی ندارد که با هم ضد باشیم. بقول کسی میگفت که همه این دینها و مرام های سیاسی و اجتماعی درست مثل قیچی عمل میکنند که ظاهرا با هم ضد هستند و مقابل هم قرار گرفته اند درحالیکه مردم بیگناه عادی در وسط تیغه های این قیچی مرتب خرد میشوند.

    آیا سران مذهب های مختلف و یا مرام های اجتماعی مختلف مثل مردم عادی دنباله روشان در فقر و ناراحتی یا حتی بصورت طبقه متوسط زندگی میکنند؟ حضرت عیسی در کنار خیابان ها و در بیابانها میخوابید ولی کشیش های ثروتمند در قصرهای تلا زندگی میکنند. رهبران کمونیست و کاپیتالیست امپریالیست تروریست و رهبران شیاد مذهبی در بهترین مکانها با بهترین وسایل زندگی میکنند و ما مردم عادی در قهر و ناراحتی و کمبود ها زندگی میکنیم. آنها متحدند و ما متفرق آیا غیر از این است. ما با هم در جنگ و ستیز هسیتم و آنان متحد و درحال نوشیدن جامهای شراب و خوردن کباب؟

    راه کدام است بیایید ماهم که طبقه های متوسط فقیر و محروم هستیم با هم متحد بشویم

    ReplyDelete