Sunday, January 6, 2013

سند پشتیبانی بنی صدر از اشغال سفارت امریکا در سال ۵۸ و دروغ های امروز او





مقاله بنی صدر ۱۴ آبان ۱۳۵۸ در روزنامه انقلاب اسلامی شماره ۱۱۱ :

بنی صدر در مقاله ای به نام " انقلاب و آمریکا"  پس ازمقدمه ای با برشمردن نکات مثبت و منفی اشغال سفارت امریکا از دید خودش چنین می گوید:    " اشغال سفارت آمریکا نشانة کمال هوشیاری مردم و بیانگر قاطعیت نسل جوان امروز کشور در دفاع از استقلال کشور و انقلاب خویش است.  یک بار دیگر جهان در برابر این واقعیت قرار گرفت که مخالفت و نفرت مردم ما نسبت به شاه سابق و گردانندگان رژیم او و دستیاران ایرانی آمریکا، عمیق و بسیار عمیق است. آدمک برفی تبلیغاتی که در جهان طی هشت ماه دربارة احساس پشیمانی مردم ما براه انداخته بودند، ذوب شد. یک بار دیگر نسل جوان کشور اراده قاطع خود را به پیروز گرداندن انقلاب اظهار کرد. این نسل نشان داد که سخن امام حرف دل او است و این ملت تا همه جا حاضر است و همیشه آماده قبول محرومیت های بزرگ بوده و هست. این ملت در اقدام خود نگران عکس العمل های آمریکا نیست."

سخنان امروز بنی صدر درباره اشغال سفارت امریکا در مصاحبه با خودنویس :

" بنی صدر به خودنویس گفت که این دانشجویان در قبال مردم ایران مسوول‌اند و هم باید واقعیت را بگویند، خطای خود را بپذیرند و هم از مردم پوزش بخواهند، چون مردم ایران هستند که بهای کار آنها را پرداخته‌اند....

ابوالحسن بنی‌صدر در پایان توضیح داد که بر اساس تحقیقاتی که در آمریکا انجام گرفته، از جمله در ۱۹۸۳ تحقیق رابرت پاری در باره «اکتبر سورپریز» دو سند مهم پیدا کرده نشان می دهد طراحان این عمل، راکفلر و کیسینجر بوده‌اند که در پی مراجعه*  اشرف پهلوی به آنها این طرح را ریخته‌اند برای اینکه محمدرضا پهلوی را به آمریکا بیاورند. به گفته بنی‌صدر، این طراحان با کار خود خواسته‌اند تحولی را در وحیه جامعه آمریکا بوجود بیاورند و به کارتر و«کارتریسم» خاتمه بدهند و «ریگانیسم» را جانشین آن کنند که کردند."

بنی صدر جان آن روز که نام مردم ایران را برای این کار کثیف به سود اقلیت اوباش خط امامی مصادره کردی دروغ گفتی. امروز نیز که آن را با یک داستان سرایی کودکانه دسیسه اشرف پهلوی می نامی باز هم دروغ می گویی. چگونه است که در آن روزها اشغال سفارت امریکا را نشانه هوشیاری مردم ایران نامیدی و امروز می گویی اشغال گران سفارت باید از مردم ایران پوزش بخواهند ؟ آقای بنی صدر هیچ کشوری تا کنون با دروغ به آزادی، دموکراسی  و جمهوریت نرسیده است. چنانچه دروغ های شما در نوفل لوشاتو برای بزک کردن خمینی ، فریب افکار عمومی و قالب کردن او به مردم ایران با نشان دادن باغ سبز جمهوری شبیه فرانسه موجب فاجعه جمهوری اسلامی شد.  شاید بهتر باشد پس از ۶۰ سال دروغ گویی و به ویرانی کشاندن یک کشور چند هزارساله کمی راست بگویید.

خدایا کشور ایران را از دروغ ( سخنان بنی صدرها )، دشمن ( بنی صدرها)، و خشکسالی ( مغز خشک اسلام گرای بنی صدرها ) در امان دار!



14 comments:

  1. درود به روشنگر گرامی
    در سایت "تـارگاه" لینک شده

    ReplyDelete
  2. درود بر شما ترنم جان ، سپاس

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. با سلام
    ممکن برای من یک دعوتنامه بفرستید برای عضویت در بالاترین
    theoangel662@yahoo.com

    ReplyDelete