Sunday, January 22, 2012

گفتگویی طنز آمیز با جناب نیم درصد بنی صدر!


مجری: آقای بنی صدر به برنامه ما خوش آمدید : لطفآ خودتان را معرفی کنید

!بنی صدر: اینجانب ابول حسن بنی صدر رییس جمهور در هجرت انقلاب اسلامی 

مجری: شما پیشتر در سخنرانی ها گفته اید:  ولایت مخصوص خداست و خداوند طی مراسمی این ولایت را به جمهور مردم واگذار کرده ! مگه خدا جمهوری خواه است  ؟! این را تو کدام یک از کتابهای آسمانی نوشته ؟

!بنی صدر:  تو هیچکدام از کتابهای آسمانی ننوشته اما من گاهی مستقیم به خودم وحی میشه 

مجری: تا کنون چند بار از شما پرسیده شده که چرا قانون اساسی جمهوری اسلامی را پر از اینهمه اشکال تهیه و تایید نمودید  شما  پاسخ دادید که میدونستم این قانون اساسی عیب و ایراد زیاد داره، اما گمان میکردم خمینی آدم خوبیه و ستم نمی کنه! درسته ؟

بنی صدر: بله در واقع من دو تا اشتباه کردم یکی اینکه فکر کردم خمینی آدم خوبیه و دیگه این که فکر کردم قراره به اندازه حضرت نوح(ع) عمر کنه! اما افسوس که هر دو پیش بینی من اشتباه از آب در آمد 

مجری : شما که دکترای اقتصاد دارید چه جوری دستور دادید بهره بانکی‌ را بر دارند فکر نکردید بانک بدون بهره بانکی‌ ورشکست میکنه ؟

!بنی صدر : خوب اشکال شرعی داشت. آتش جهنم را به‌‌‌ جون بخرم یا فکر اقتصاد باشم ؟

مجری : الان فعالیت سیاسی شما چی هست؟

بنی صدر:  هر کسی را که جمهوری اسلامی در خارج از کشور ترور کنه من به عنوان رییس جمهور قانونی جمهوری اسلامی  میرم شهادت میدم که اینا کشتنش 

مجری: شما در اظهاراتتان گفتید که هوادار یک نظام سکولار هستید پس چرا نام نشریه شما انقلاب اسلامی هست ؟! به نظر شما با هم تناقض نداره ؟

! بنی صدر: نه! چون من معتقد به نظام جمهوری اسلامی سکولار هستم

مجری: رضا پهلوی این روزها خامنه ای را به دادگاه بین المللی کشانده شما چرا به رضا پهلوی حمله می کنی مگه این کارش را نمی پسندید ؟

!بنی صدر: نه! چون من هنوز رییس جمهور قانونی انقلاب اسلامی هستم باید از انقلاب اسلامی دفاع کنم


     مجری: شما به پاریس گریخته اید یا هجرت کردید ؟

ابول حسن بنی صدر: خب یکی از مکه به مدینه هجرت میکنه ما هم از تهران به پاریس مگه عیبی داره؟

مجری: زندگی در پارس چطوره ؟ مشکلی ندارید؟


بنی صدر: نه همه چیز خوبه ! تنها چیزی که ناراحتم میکنه اشعه موی زنان فرانسوی هست که برام ناراحتی چشمی و فکری ایجاد میکنه ! یعنی هم زیاد نگاه می کنم هم میرم تو فکر 

مجری: اگه زمان به عقب برگرده چی کار میکنید ؟

!بنی صدر: با یک آخوند دیگه انقلاب اسلامی میکنم! البته این بار دقت میکنم که آخوندش خوب باشه 




6 comments:

  1. آخه این موجودی که سی ساله خارج از گود نشسته حرف مفت داره واسه زدن؟
    یکی این یکی اون رضاپهلوی
    بیرون گود نشستن ادعا هم دارن
    اخه ملت شماها رو نمیخوان احمقا
    پس زور نزنین ملت ایران خیلی خوب بلده هرکسی رو که نمیخواد بیرون کنه نیازی به دخالت فراری ها نداره

    ReplyDelete
  2. Tu tanha chizi ke nisti roshangar. Tu fagat baraye regim Iran kar mikoni,tamame opposition ya afrade mostagel ke harfi baraye goftan daran ro dari kharab mikoni. Tu ye mozdori OLAGGGG.

    ReplyDelete
  3. tanzet bad nist vali agar hamaro be tanz begiri az jomle reza jane pahlavitro be har hal choon in nimche jooje ke faghat harf zadan baladeh khodesh nemitoone ba nokaate ghovvate khodesh be jayee berese shoma ha bayad baghyaro kharab konid shayad va payeen biarid shayad in nimche ham sari too sara dar byareh vali hech fayedeh nadare ma nemikhahimesh akhe in agha cv khodesho va groohe khodesho introduce kone bebinim khodesh va atrafianesh che goli zadan dar iran ya kharej compani ro be jayee resoondan roozname khoobi dashtan dar kharej adamaye daneshmand va movafaghi boodan ya ba poolayee ke ein noche dashte televisioni groohi groohaki chizi dashte tashkilati activity?? ma bayad faghat be ye mosht lip service etemad konim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. دوست گرامی نخست اینکه اگر به خودتان زحمت بدهید در سایت بهنویس یا گوگل ترانسلیت فارسی تایپ کنید که بسیار ساده است سپاسگزار می شوم .

      دوم اینکه شاهزاده رضا پهلوی هر چی هست یا نیست به خودش مربوطه! من نه کارمند رسمی دفترش هستم نه نماینده اش و از دید من کم کار است. هم وب لوگ داره هم فیس بوک بفرما برو آنجا ازش انتقاد کن! اما این چیزی از سفاهت بنی صدر کم نمی کند !

      سوم اینکه بنی صدر در این ۳۰ سال چه کاری کرده که ما بخواهیم پایین بکشیمش ؟! شما کارنامه بنی صدر فعالیت های بنی صدر را به ما بفرما! آدمی که تمام حرف ها و اندیشه هایش پر از تناقض است! این آقا بلا نسبت اولین رییس جمهورتاریخ ایران است. آنقدر حرفهایش سطحی و بی محتواست که در حد یک فرد بیسواد هم نیست.

      ایشان درپاسخ به مجری صدای امریکا که چرا قانون اساسی جمهوری اسلامی را با این همه نقص و اشکالات حقوق بشری و دموکراسی تهیه و تصویب کردید فرمودند: البته می دانستیم که این قانون اساسی اشکال دارد اما گمان می کردم خمینی مرد خداست و ستم نمی کند !! دوست گرامی این آدم بیش از نیمی از زندگی خود را در کشوری گذرانده که از نمونه های کامل جمهوریت است ! این آقا هنوز نمی فهمد قانونی بر اساس مبانی حقوق بشر است که باید بر جامعه حکم فرما باشد و تضمین کنند آزادی یک کشور، نه یک آدم خوب که به ما رحم کند و ستم نکند ! تازه گیرم که خمینی آدم خوبی بود مگر قرار بود ۱۰۰۰ سال عمر کند؟؟!!

      گیرم که ۹۹/۹۹۹ درصد مردم ایران هم پادشاهی نخواهند چه ربطی به هزیان گویی های یک سفیه سیاسی به نام بنی صدر دارد ؟!

      Delete