Monday, January 16, 2012

شورای هماهنگی راه سبز امید ! خروس بی محل برای تفرقه در اپوزوسیون و جلوگیری از ایجاد کنگره ملی !

در چند هفته گذشته با مطرح شدن تشکیل کنگره ملی در اوپوزوسیون خارج از کشور و مصاحبه های شاهزاده رضا پهلوی با رادیو و تلوزیون های خارج از کشور و گفتگو های ایشان در پلتاک با حزبهای چپ و اعلام حمایت و همکاری  سفارت سبز و ایرانیان رانده شده  مانند محمد مصطفایی با شاهزاده رضا پهلوی،  و نزدیک تر شدن هوداران پادشاهی و جمهوری خواهان سکولار، ترسی به جان تمامیت رژیم اسلامی افتاده است!

در این میان عزیزان سبز الهی که از تشکیل کنگره ملی و سرنگونی رژیم محبوبشان بسیار دل نگران هستند نخست با فرستادن مسیح علی نژاد به جنگ شاهزاده رضا پهلوی رفتند اما هنگامی که با موج انتقاد افکار عمومی مردم و جوانان ایران چه جمهوری خواه و چه هواداران پادشاهی به ویژه در فضای فیس بوکی روبرو شدند  ، در گام بعدی در دو سه روز گذشته  به صورت گسترده ای در سایت های کلمه و جرس و دیگر همپالکی هایشان   شروع به گزارش بیماری شیخ کروبی و فاطمه و میرحسین و زهرا رهنورد کرده اند ! ظاهرا هر چهار نفر این عزیزان به گونه ای هماهنگ و خود جوش در یک زمان مریض شده اند!

شورای هماهنگی راه  سبز امید هم با بیانیه های مسخره می کوشد مردم را به خیابان بکشاند در حالی که در سالگرد جنبش مردم ایران موسوی در بیانیه ای اعلام کرده بود که به خیابان ها نیایید چون ما مسوول جان شما نیستیم ! حال چه شده که شما فریبکاران دوباره مسوول جان مردم شده اید ؟! به جز اینکه می خواهید با موازی سازی و اختلاف اندازی در اوپوزوسیون خارج از کشور از تشکیل کنگره ملی جلوگیری کنید ؟!

No comments:

Post a Comment