Monday, January 23, 2012

گفتگویی طنز آمیز با سعید سکویی مدیر تلویزیون آریامهر!



!مجری: آقای سکویی به برنامه ما خوش آمدید. لطفآ خودتان را معرفی کنید 

!!!سعید سکویی: تو اول بگو مرگ بر کلیت نظام جمهوری اسلامی کثافت!! تا من بدونم مزدور رژیم نیستی

!مجری: خب باشه...مرگ بر کلیت نظام جمهوری اسلامی. حالا لطفآ کمی درباره خودتون بگید 

!!!سعید سکویی: حالا بگو جاوید شاه

!مجری: من خبرنگارم در کار خودم باید بیطرف باشم 

سعید سکویی: یالا بگو جاوید شاه !! اگه نگی اون وقت فکر می کنم از پشمالو های مزدور رژیم هستی که باید بندازنت تو !!حوض واجبی

مجری: ببخشید نمی تونم بگم! اما شما که خودتان را هوادار پادشاهی معرفی می کنید تا حالا چه کارهایی در جهت اون انجام دادید ؟

سکویی: من تو همه برنامه هایم ۳۰-۴۰ تا عکس پادشاهان پهلوی را می چسبونم پشت سرم و می زارم جلوی میزم. اسم تلویزیونم را هم گذاشتم آریا مهر. در سال گذشته هم نزدیک به ۳ میلیون فحش در کل برنامه هام  به مزدوران رژیم کثافت اسلامی دادم ! بس نیست ؟؟

مجری : از دیدگاه شما بهتر نیست جنبش  آزادی خواهی مردم ایران  را اتحاد احزاب و گرو ها و افراد سیاسی در قالب یک کنگره ملی اداره کنه ؟

سکویی: نه خیر! جنبش آزادی خواهی را باید تلویزیون ها اداره کنند مثلا اگه یادتون باشه تلویزیون ما در خرداد ۸۸ جنبش به اون بزرگی در ایران راه انداخت

مجری: شما که این اندازه سنگ رضا پهلوی را به سینه میزنی چرا ایشان یک بار تا حالا حاضر نشده با تلویزیون شما 
مصاحبه کنه ؟

سکویی: همین هم که ما را تحویل نمی گیره  نشانه بزرگواری ایشان است! البته کسانی که در دفتر ایشان کار می کنند هم همه مزدور رژیم کثافت اسلامی هستند! نا مردها ! بی غیرت ها 


مجری: شما به جز خودت کس دیگری هم قبول داری؟ نظرت درباره اینکه خیلی از هواداران پادشاهی شما را قبول ندارند چی هست ؟


سکویی: اول اینکه من این آرین وطن خواه را خیلی قبول دارم. از اسمش هم پیداست که هم خیلی وطن خواه است و هم از نژاد اصیل ایرانی! دوم اینکه اون افرادی که من را قبول ندارد هوادار پادشاهی نیستند همشون مزدور رژیم اسلامی هستند!
!!!
مجری: از کجا می دونید که مزدور هستند ؟ حتا بعضی هاشون بر ضد رژیم فعالیت می کنند؟


!!سکویی: من از تون صداشون می فهمم که مزدور رژیم هستند


مجری: سپاس از شرکت شما در برنامه


No comments:

Post a Comment