Monday, March 2, 2015

واکنش فوری حسن روحانی به تجمعات اعتراضی معلمین سراسر کشور





پس از تجمع اعتراضی آموزگاران سراسر کشور به دستمزد ناچیز و خصوصی سازی مدارس و تاکید بر آموزش رایگان و توقف اعدام و شکنجه  در بسیاری از شهرها و استانهای کشور حجت الاسلام حسن روحانی رییس دولت تدبیر و امید واکنشی بدین گونه نشان داد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

پیام آموزگاران و فرهنگیان سراسر کشور به گوش دولت جمهوری اسلامی ایران رسید و اقدامات فوری زیر انجام خواهد شد :

۱- از آنجا که فرهنگیان عزیز تاکید کردند خط فقر ۳ میلیون تومان و حقوق آنان تنها ۱ میلیون تومان در ماه است به سفارتخانه و کنسول خود در امارات متحده عربی ابلاغ کردیم تا حقوق ماهیانه شهروندان فلسطینی مقیم آنجا را از ۳۰۰ دلار به ۹۰۰ دلار در ماه افزایش دهد. همچنین از سپاه قدس درخواست شد تا حقوق شهروندان افغانی در سوریه که برای بشار اسد می جنگند را از ۶۰۰ دلار به ۱۲۰۰ دلار در ماه افزایش دهند.

۲- در شورای امنیت ملی تصمیم گرفته شد تا مصطفی پور محمدی وزیر محترم دادگستری, سران فتنه و صنفی آموزگاران را شناساسی و دستگیر نموده و تحویل صادق لاریجانی دهد تا مسوولیت شکنجه و زندان آنها از دایره ی وظایف دولت خارج گردد.

۳- از آنجا که این خواسته سراسری و با شرکت همه استانها و اقوام کشور بوده است از اتاق فکر وزارت اطلاعات خواهشمندیم با ساختن یک سناریوی تازه برای غرب کشوردر جهت اختلاف قومی , مسوولیت دستمزد کم آموزگاران را به گردن کورش هخامنشی و فردوسی انداخته و این دو نفر را مسبب تمام بدبختی های آنها در این ۳۶ سال معرفی کنند.

۴- همانگونه که آیت الله جنتی فرمودند به جای ۳ وعده ۱ وعده در روز خوراک بخورید تا مخارج شما به یک سوم کاهش یابد. همچنین به علی جنتی پسر ایشان که وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی ماست ابلاغ کردیم تا پستهای تبلیغی " خوراک کمتر بدن سالم تر " را در تمام کشور پخش گردانند.

۵- معلمین قراردادی که در نوبت استخدام رسمی هستند فعلن به هیچ عنوان استخدام نشوند. 

-حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور تدبیر و امید 

No comments:

Post a Comment