Tuesday, February 17, 2015

واکنش خاتمی به ممنوع التصویر شدن: برای عذر خواهی از رهبر وبسایت خود را می بندم



پس از آنکه غلامحسین محسنی اژه ای  گفت رسانه ها حق ندارند تصویر یا مطالبی از  سید محمد خاتمی  منعکس و منتقل کنند، وی با بیانیه ای به شرح زیر به آن واکنش نشان داد :

بسم الله الرحمن الرحیم

در خبرها آمده است که  معاون اول محترم قوه قضائیه اینجانب را ممنوع التصویر و کلام اعلام کرده است. از آنجا که اولویت اول همه ی ما حفظ نظام است اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی تشخیص داده است که این کار به سود حفظ نظام است آن را با جان و دل می پذیرم.  این کار به سود من نیز می باشد زیرا چند ماه دیگر می خواهم برای تحقق مردم سالاری دینی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنم و به جای دماوند این بار به اردکان یزد رفته و به خواهر زاده ی خود محمدرضا تابش رای بدهم و دوست ندارم منافقین و بهایی های فتنه ی سال ۸۸ تصویرم را در هنگام انداختن رای ببینند و از آن سو استفاده  کنند. من که در این ۵ سال تنها گفته ام باید از مقام معظم رهبری عذر خواهی شود . برای اینکه دوباره از مقام معظم رهبری عذر خواهی کرده باشم داوطلبانه وبسایت خود را نیز از دسترس خارج می کنم و اگر رهبری صلاح بداند خودم را حصر خانگی می کنم. ما کماکان به آرمان های خود که همانا حفظ نظام،  نداشتن توقع از دولت، رای انداختن در صندوق رای و عذرخواهی مداوم از مقام معظم رهبری است پایبندیم.

- سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین نظام،  مسوول ستاد تبلیغات دوران جنگ و ارادتمند همیشگی نظام ، رهبری و بیت گرامی حضرت امام خمینی


محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه کشور ایران با ۲۵۰۰ سال تاریخ مدون  در مراسم عاشورای امسال . نسل ما تا کی می خواهد زیر بار این ننگ و بازی های جناحی رژیم بماند ؟


No comments:

Post a Comment