Tuesday, March 10, 2015

نتانیاهو : ایران کشوری با تمدنی باشکوه که در سال ۱۹۷۹ بوسیله مذهبی های تندرو ربوده شده است



سخنرانی بنیامین نتانیاهو در کنگره امریکا جنجال های بسیاری در جهان به پا کرد و طبق معمول با حجم گسترده ای از شانتاژ و هیاهوی جمهوری اسلامی روبرو شد . اما آن بخش از سخنان نتانیاهو که جمهوری اسلامی را خشمگین کرده   واقعیت هایی آشکار و بی پرده ای از ماهیت جمهوری اسلامی است که حتی اپوزیسیون هم به این خوبی آن را عنوان نکرده است.


نتانیاهو گفت برای اینکه ماهیت رژیم حاکم  بر ایران را بدانید؛  ایرانیان مردمی بسیار با استعداد با تمدنی باشکوه هستند که کشورشان در سال ۱۹۷۹ بوسیله مذهبی های تندرو ربوده شده و تبدیل به یک دیکتاتوری سیاه شده است. باور رژیم جهادی است . رژیم ایران با داعش دارای یک ایدولوژی است و هر دو برای اسلام جهادی با یکدیگر رقابت می کنند یکی خود را جمهوری اسلامی می نامد و دیگری خود را امارات اسلامی نام نهاده است. هر دوی آنها به دنبال امپراتوری اسلامی هستند , نخست در منطقه و سپس در تمام جهان . آنها  تنها بر سر این موضوع که کدام رهبر این امپراتوری باشند بایکدیگر اختلاف دارند. بزرگترین خطر برای جهان پیوند خوردن اسلام جهادی با جنگ افزار هسته ای است. پروانه دادن به ایران در دستیابی به سلاح هسته ای برای شکست دادن داعش منجر به پیروزی در جنگ  می شود اما جهان از دست خوهد رفت .
نتانیاهو همچنین در بخشی از سخنان خود یادآوری کرد دولت جدید ایران که قرار بود میانه رو باشد همچنان به دار زدن , آزار اقلیت های دینی , زندانی کردن ژورنالیست ها ادامه داده و حتی تعداد اعدام ها در این دولت بیشتر از پیش شده است.

تاکتیکهای و شانتاژهای دو گانه جمهوری اسلامی در فضای رسانه ای در واکنش به سخنان نتانیاهو 

۱- مزدوران شناخته شده رژیم در داخل و خارج و لابی های آن می کوشند تمام کسانی را که علیه سیاستهای ماجراجویانه,  تحریکات و سبک سری های رژیم تروریست جمهوری اسلامی سخن می گویند را جنگ طلب یا نوکر اسراییل معرفی کنند . در حالیکه این رژیم جمهوری اسلامی است که مدام با تکرار سخنانی از قبیل نابودی اسراییل و  بیان ریشه کنی رژیم اسراییل توسط جواد ظریف  آتش افروز اصلی میان ایران و اسراییل است .

۲- عده ای سایبری رژیم  زیر عنوان هوادار پادشاهی و پان ایرانیست به بهانه بیان داستان هامان و ایستر توسط نتانیاهو در کنگره امریکا  به او حمله کرده و آن را توهین به فرهنگ و مردم ایران دانسته اند. اولن این قضیه ممکن است مانند داستان ابراهیم و موسی تنها ساخته اندیشه افسانه پرداز خاخام های یهودی باشد و دودیگر این که در صورت درست بودن, موضوع اصلی گفتگوی نتانیاهو مسایل دیگری بود که می خواهند ذهن مردم را از آن دور کنند . سوم این که رژیم جمهوری اسلامی خودش بزرگترین توهین به تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران است.


از شانتاژها نهراسید و گریبان جمهوری اسلامی را رها نکنید

همانگونه که اگر ایران به بمب اتمی دست پیدا کند مردم امریکا گریبان اوباما و کابینه اش را خواهند  گرفت و آنها  را مسوول می دانند و نه خامنه ای, در کشور ما نیز خامنه ای به عنوان رهبر و حسن روحانی به عنوان رییس دولت مسوول مستقیم هر اتفاق ناگواری برای ایران هستند. چنانچه دیده می شود  اسراییل کشوری دموکراتیک است و در همین روزها دهها هزار نفر علیه نتانیاهو راهپیمایی کردند. البته این راهپیمایی آنگونه که جمهوری اسلامی وانمود می کند به هیچ وجه تایید رژیم حاکم بر ایران نیست بلکه مردم و نخبگان اسراییل فهم دموکراتیک دارند و  با وجودی که  چهره ی خامنه ای نزد آنها شبیه دیگر جانوران تروریست اسلامی مانند ابوبکر بغدادی و بن لادن است, می دانند عربده کشی خیابانی علیه رژیم کشوری دیگر که هیچ گونه اثری روی کارکرد آن ندارند کاری بیهوده و عقب مانده است . دولت اسراییل نیز منتخب ما نیست و با رای ما روی کار نیامده است. اگر ما سنگ ( اسراییل ) را ببندیم و سگ ( رژیم جمهوری اسلامی ) را رها کنیم در واقع چک سفید امضاء به رژیم داده ایم تا هر روز بحرانی تازه بیافریند و کشورمان را با سبک سری,  بیش از پیش در لبه پرتگاه سقوط قرار دهد. از شاتتاژ های رژیم نباید جا زد البته که ما یک وجب خاک ایران را با تمام اسراییل و نوار غزه عوض نمی کنیم, اما این بدان معنی نیست که با یک رژیم ضد ایرانی و اشغالگر که تمام سرمایه های ملی ما را بر باد داده و ما را به نام فلسطین به گروگان گرفته است همصدا شویم و سند نابودی خود و کشورمان را امضا نماییم .





No comments:

Post a Comment