Sunday, August 11, 2013

سخنان اصلاح طلبان آفریقای جنوبی در مبارزه با نژاد پرستی


سید سیاه خندان : از رژیم سفید ها توقع بیجا نداشته باشید . باید از سفید پوستان عذر خواهی شود. به آنها ظلم شده است.

سیاه الله  مهاجرانی : ما در سفید پوستان یک نقطه سیاه و حتا خاکستری ندیدیم. می گویید نه ؟!  به پوستشان نگاه کنید کاملا سفید است.

شیرین سیاهی : سفید پوستان حاکم در آفریقای جنوبی تفسیر غلطی از نژاد پرستی دارند.  دوست دارم در تاریخ از من به عنوان زنی یاد شود که می گفت از نژاد پرستی تفسیر غلط نکنید.

فاطمه سیاه جو : ما یک سفید پوست نژاد پرست عادل باید سر کار بیاوریم . مردم ما با این فرهنگ برتری سفید پوستان صد ها سال است که عادت کرده اند و به آن باور دارند.

سیاه الاسلام  احمد  منتظری : بابای من با ولایت مادام  العمر یک سفید پوست مخالف بود . خدابیامرز به دموکراسی باور داشت  می گفت سفید پوستان باید دوره ای بر ما حکومت کنند .

میر سیاه سوختگی : ما با این ستم آپارتاید مخالفیم باید به دوران طلایی برده داری برگردیم .

حمید سیاه باشی : ما ملت سیاه چگونه می توانیم دنبال منافع خودمون باشیم با وجودی که در نزدیکی ما فقط ١٠ هزار کیلومتر آن طرف تر حتا ملت سفید فلسطین حق و حقوقی ندارند ؟

تریتا ریش سیاه پروفسوری : جهان نباید رژیم نژاد پرست آفریقای جنوبی را منزوی یا تحریم کنه چون فضا بسته تر می شه و فشار تحریم ها بیشتر روی سیاه ها میاد .

اکبر پونز سیاهی : آیا سیاه پوستان در اسراییل حق و حقوق دارند ؟ سیستم آفریقای جنوبی نژاد پرستی نیست بلکه یک سیستم  سفید پوست سلطانی است.

دکتر محمد سیاه سید خندان داداشی از حزب مشارکت : ما حتا اگر رژیم نژاد پرست آفریقای جنوبی اصلاح نشود باز  خواهان آن هستیم.

هوشنگ سیاه احمدی : من می دونم طبق این قانون اساسی آفریقای جنوبی فقط سفید پوستان می توانند رییس جمهوری شوند. اما من بعنوان یک سیاه پوست کاندید می شوم چون از دید من همین قوانین اساسی نژاد پرستی هم یک ظرفیت هایی داره که می شه درش کار کرد !

عبدالسیاه بازرگان : در دروه ساسانیان هم به سیاه ها خیلی ستم می شد . یک کفشگر سیاهی رفته بود پیش انوشیروان گفته بود می خواهم بچه ام درس بخونه . انوشیروان گفته بود نه !

سعید حجرالاسودیان : در آفریقای جنوبی نژاد پرستی وجود ندارد بلکه  تدلیس سیستماتیک نژادی بود بدین معنی که تمام مالکین زمین و کارخانه جات سفید هستند , دولت دستشان است , حتا پارک ها و اتوبوس و سینما جداست و اینها تدلیس می کنند . متوجه می شوید که چی میگم عزیز !


خوش به حال سفید پوستان نژاد پرست با همچین مخالفانی 

3 comments:

  1. Dorood bar shoma,
    Daghigh v ba namak neveshteh bud. Besyar lezat bordam.

    ReplyDelete
  2. عالی بود، بسی حال کردیم

    ReplyDelete
  3. از توجه شما هم میهنان گرامی سپاس گزارم

    ReplyDelete